21 and NAKED


Krásné prázdninové ráno,

jak se máte, milí čtenáři? Vychutnáváte si prázdniny u moře a chytáte bronz s přáteli a drinkem na lehátku? :) Já jsem tento týden oslavila své 21. narozeniny (aneb nohou v hrobě) a jak jste mohli postřehnout na mém instagramu, lat'ka se posunula zase o kus výš. Možná je to právě to, co mě nakoplo k dnešnímu článku, možné ne.  Tak či onak, dnes mám pro Vás jeden narozeninovej dárek!

Ráda bych vám představila osobu, která je mi nejbližší. Osobu, jíž se budím bok po boku už 21. let a každý den jdu vstříc jejím šíleným nápadům. Někoho, za nímž tančí dopad smíchu na každém rohu a culí se s d'olíčky ve tváři kdejakému nevhodnému vtipu. 185 cm vysokou brunetu a Češku, jejíž sny jsou tak odvážné, jako ona sama. Totiž mě samotnou.
Ach ano, jsem narcis, a to hrozný. Je společensky slušné toto zapovězené slovo vyřknout s úsměvem od ucha k uchu, ale já se mám opravdu ráda. Nikdy jsem nebyla člověk, který by se nechal stáhnout dole pomluvy a nepřejícností. Je to podle mě vlastnost lidí, kteří nebyli nikdy odvážní natolik, aby žili své sny a udělali ten první krok. Vždy je to o jedné jediné věci. Nadechnout a skočit. Be Young, Wild and Free. Nesnáším rutinu a miluji plánování. Oxymorón? Nikoli. Právě tehdy, když víte, kam směřujete, dorazíte mnohem rychleji do cíle a ten pocit, pocit volnosti, je opravdu povznášející.

Učím se, každý den. Jsem jako neutichající fanynka 50 Odstínů čekající na třetí díl sado masa. Progress je půlzující energie a energie znamená život. Nikdy nemám dost, protože nabídka je tak pestrá, že ano? Žijeme ve světě, který oplývá více než 6,900 jazyky a chcete mi namluvit, že stačí jen ten rodilý? Jazyk, to je kouzelná čočka, která nám dává vědomí. Znalosti kultury, mentality, života. A proč něco takového nazažít na vlastní kůži? A abych Vám tedy odpověděla, ano, učím se více než jeden jazyk a na kontě je těžce vydřená šestka. Když chcete, dokáže všechno. Determination is the key to success.

Dobrej song, co?

Což mě přivádí k mé další vlastnostii. Jsem zatvrzelý starý mezek odhodlaná. Ukažte mi, co není možné a já vás přesvědčením o pravém opaku. Cíle jsou můj denní chleba a motivace motor. Jakmile najdete smysl v tom, proč děláte, co děláte, je vše mnohem jednodušší. Jestliže něco chcete, běžte si za tím. Je to jen o tom, jak moc to chcete a zda jste ochotni vše obětovat. Jediná stopka, které jsem zastánce, je zdraví. Usilujte o své sny a cíle do poslední minuty, dokud to není otázka zdraví, protože to máte jen jedno. Jak fyzické, tak také psychické.

Miluji spontálnost. Nevím, jestli to byly zrovna tyto prázdniny, který zmáčkly to pomyslný tlačítko, ale ano, řekla bych, že jsem změnila pohled na svět. At' už to byl (po)narozeninový yesman :D, kterýho vám bohužel nemůžu povyprávět /local gossip censorship/, řekla bych, že se toho změnilo dost. Víte, ve chvíli, kdy si vy sami všimnete, že vaše vnitřně nastavená pravidla vás zbytečně brzdí, je čas hodit je přes palubu. Už je to několik let, co na mě šáhla smrt a přežívat je v podstatě to samé. Na co čekat? Na zázrak, který nepřijde, na chvíli, která pominula? ŽIJTE TADY A TED'. Šokujte, bořte hranice tradičního. Protože někteří lidé chtějí, aby se to stalo. Něktěří si přejí, aby se to stalo, ale někteří se postarají, aby se to stalo. Bud'te to právě VY!

Moje životní filozofie je vskutku jednoduchá - if you want different results, do things differently. Lidé jako Casey Neistat #domore, jsou pro mě obrovská inspirace. Dokazují, že všichni máme stejné časové podmínky a můžete dokázat čehokoli, ač se startovní dráhy liší. Protože kolik úspěšných příběhů potřebujeme ještě slyšet, než začneme psát svůj vlastní? A nakonec, oblíbený citát mý ségry. Jestli chceš jít rychle, jdi sám. Jestli chceš dojít daleko, jdi společně. Ač to tak možná nevypadá, jsem opravdu nesmírně vděčná za tu obrovskou podporu, které se mi dennodenně dostává. Od rodiny, přátel, blízkých a samozřejmě od vás, milí čtenáři. Ač se to zdá jako klišé, bez vás všech by to nešlo. Děkuji, že jste tady pro mě.💝


To Be Continued


Přeji Vám krásnou sprnovou neděli.

S. 




6 komentářů:

  1. Jéé, to je ale milý a pozitivní článek!
    Tak ať se daří. ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty si zlatá Kajko, děkujii 🌸🌸

      Vymazat
  2. Velmi príjemný článok :-) Páči sa mi štýl, akým je napísaný, dobre sa číta. A gratulujem k tak krásnym narodeninám. Ja už si píšem na začiatku trojku.
    Štýl ženy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzi, at'už to bude jakékoliv číslo, nikdy nezmění to, jak skvělá jsi! :) Děkuji za komentář 💛

      Vymazat

Děkuji za komentář! ♥