Take a picture, it will last longer


Krásný prázdninový podvečer,

jak se máte, milí čtenáři? Vychutnáváte si volné dny plnými doušky u vody, nebo jste zvolili pracovní nasazení? Já se snažím jít po zlaté střední cestě, nebot' si myslím, že po absolvování blázince, zvaném vysoká škola, je odpočinek smrtelně důležitý. Což mě přivádí k životní otázce, zajímalo by Vás, jaké strasti a příhody mě potkaly na cestě prvního ročníku vysoké školy?
Samozřejmě, jednalo by se o značně zcenzurovanou verzi té původní, nad kterou již několik týdnů po večerech rozjímám a počítám, kdo všechno mě při první příležitosti pošle pod drn. Ale to bych nebyla já, abych právě o něčem takovém nenapsala, no ne?

Napište mi, co si o tom myslíte, budu žhavě sledovat sekci komentářů a čekat na vaše požehnání.

A nyní již k dnešnímu článku. Také máte v mysli sestavený svůj Bucket List, který sestává z bohem políbených krajin a předražených nesmyslů, které bytostně potřebujete? Vidět západ slunce v Africe, jet na dobrovolnictví do Tibetu, koupit si Polaroid. Sny se stávají skutečností, stačí udělat první krok. A tak jsem si koupila Instax Mini 8. Kouzelnou krabičku, která rozdává život vzpomínkám.


Už od mala jsem naprosto propadla světu blesku a spouště. At' už se jednalo o fot'ák na jedno použití, kameru, kompakt nebo cokoliv nového, neodolala jsem. Fascinovalo mě, jak taková malá věc dokáže něco tak velkého. V té době bylo blogerství ještě v plenkách, ale už tehdy jsem měla svůj dětský sen, mít vlastní studio. Což má stále ještě daleko k realitě, ale věřím, že jednoho dne se fotky budou fotit jinde. Přece jen, co si lidská mysl dokáže představit, toho může i dosáhnout. A tak určitě chápete to nadšení, když jsem vyfotila moji první polaroidku. Přes to všechno mi ale můžete namítnout, stejně jako můj táta, že něco takového je zcela zbytečné.

PROČ JE TEDY INSTAX MINI 8 DÍLO BOŽÍ?

Stejně jako v dřívějších dobách, i s polaroidem máte pouze jednu šanci. Jeden okamžik, který zachytí atmosféru a kouzlo okamžiku, něco neopakovatelného. Je to jako svatební den. Může k němu dojít několikrát, ale své první ano si budete pamatovat až do konce svého života. 

Tak jako mámy nosí fotky svých blízkých v peněženkách, i vy si můžete vytvořit svoji sbírku milovaných. At' už to bude girlanda fotek nad postelí, duhově oblepený kousek na kolejích, nebo Caseyho stěna všech příchozích, budou to právě polaroidky, které zajistí, že nikde jinde na světě nenajdete kopii.



Život je prchavý a pamět' zapomíná. S přibývajícími roky zjišťuji, že to není život, na který se tak s oblibou svádí všechny viny, ale naše konání. Snažíme se zahrnout blízké hmotnými dary, a přitom těmi největšími jsou právě zážitky. Jedno z mých životních hesel zní: Z každé chvíle, at' už je to brunch s přáteli, příprava večeře nebo oslava narozenin, vytvoř něco nezapomenutelného. Darovat zážitek je totiž to největší, co můžete dát, stane se vaší součástí. A právě to je pro mě polaroidka

Jak to máte Vy, milí čtenáři? :) Máte doma také kouzelnou krabičku, nebo jste dítka digitální doby?

Přeji Vám krásný zbytek dne. 💙 

S.




6 komentářů:

  1. Polaroid jsem si chtěla také pořídit, ale přemýšlela jsem také nad novou zrcadlovkou, protože ten můj starý foťák na tom byl příšerně. Nakonec jsem se rozhodla pro zrcadlovku, je mi tak nějak bližší. Navíc bych asi s polaroidem přestala brzo fotit, protože ten film do toho je celkem drahý. :)
    Find joy in the ordinary

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je pravda, že cenově to není úplně nejlevnější záležitost, ale za mě povyšuje obyčejné na neobyčejné. Děkuju Šári za komentář a at' zrcadlovka slouží! 💖 Třeba k ní v budoucnu přibude i jeden polaroid 😎

      Vymazat
  2. Veľmi rada si prečítam každý tvoj nový príspevok, čím ďalej tým zaujímavejšie články.:)

    Môj BLOG-Sydney Sleek diary♥

    OdpovědětVymazat
  3. To je perfektní! "Darovat zážitek je totiž to největší, co můžete dát, stane se vaší součástí."
    A těším se článek o tvém roku na VŠ! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Kristy ❤️❤️ A článek nechci slibovat, ale už něco vzniká 😏

      Vymazat

Děkuji za komentář! ♥