Unicorn GIVEAWAY


Krásný pondělní podvečer,

léto se blíží ke konci a s ním i vytoužený odpočinek. Regály se plní pomůckami do školy, barevné bločky zdobí akční letáky a pro milovníky papírnictví je to hotové nebe. A víte co? Mám pro vás překvapení!

Když jsem nedávno procházela H&M, nestačila jsem se divit. Věšáky zaplnily nápadité penály, náušnice vystřídaly třpytivé kancelářské sponky a kolem dokola panovala skvělá atmosféra něco ulovit. Ale co dřív? Zlaté nůžky, nebo galaxy pera? Ořezávátko pugga, nebo gumu ve tvaru #? Uchvácena nabídkou jsem stála jako dítě v cukrárně a nemohla se rozhodnout. A pak jsem ho uviděla! JEDNOROŽEC S BAREVNOU WASHI PÁSKOU!!
Jako největší lakota jsem vytáhla všechny, co tam byli a přemýšlela, kolik jich vlastně můžu vzít. Jeden pro mě, jeden pro vás, jeden do zásob, ale prrr. Měla bych brzdit. Počítám a jsem rozhodnutá. Beru dva. Jeden pro veličenstvo koupím všechno a jeden pro vás. Co myslíte, není to dokonalý svatý grál pracovního stolu? :)

Co udělat proto, aby vám jednorožec přistál na stole?

1. Stát se stálým čtenářem blogu (pravý sloupeček).
2. Dát like FB stránce blogu.
3. Být z ČR, SR.
4. Napsat mi Váš mail, abych Vás v případě výhry mohla kontaktovat.
5. Jaký prázdninový zážitek Vám utkvěl v paměti? Povídejte, přehánějte! :)

Giveaway bude ukončena v pátek 23. září 2016 a výherce bude vylosován pomocí randomu.

Hodně štěstí, krásky! 🌟

32 komentářů:

  1. Gfc, fb Eva Richterová
    Ervulenka@seznam.cz
    Zazitkem pro me bylo, kdyz jsem pres hodinu byla 100 metru v podzemí v protitankovem krytu v 6C jen v tričku a sukni :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jé, ten je úžasnej!! Jestli se dostanu někam blízko H&M, tak tam rozhodně musím sejít!! :)
    GFC: Julie K., FB: Julča Kročová
    juliekrocova@seznam.cz
    Jinak mým nejlepším zážitkem byl určitě Rock for People - i když ten byl hned začátkem prázdnin.. wow, mně se to zdá jak před chvilkou a to přitom za chvilku je tu už škola. Každopádně to byl můj vysněný festival a letos jsem se tam poprvé dostala - a bylo to lepší než jsem vůbec čekala :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tady sleduji jako Kris Týnka
    na fb Kris Týn Ka
    email: Kristynaslapakova@seznam.cz
    můj největší zážitek byl výlet na lomy Velká a Malá Amerika, kdy jsme tam s kamarádkou šly asi 6 hodin v kuse :D Nakonec jsme se při zpáteční cestě i ztratily a bloudily jsme tam stále dokola :D Cesta je to šílená stále jen lesem a kilometr nám připadal neskutečně nekonečný :D Je to výlet, kdy sem si řekla, jednou mi to stačilo :D Ale ten pohled tam je krásný :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ten je super;)
    GFC: vaja vaja
    FB: SimonaBelasa
    wendi@centrum.sk
    Zážitkom bola pre mňa asi cesta loďou z Anglicka do Francúzka:) bol to pre mňa ten najkrajší zážitok;)

    OdpovědětVymazat
  5. Sleduji už dlouho přes GFC a nově i na FB jako Klára Odehnalová.
    klara.odehnalova1@gmail.com
    Prázdninový zážitek? Abych přiznala, letos nebyly prázdniny úplně podle mých představ a většinu jsem strávila doma, ale mým největším zážitkem byl určitě celý skautský tábor, na který jezdím už několik let, kdysi jako dítě, dnes jako vedoucí a celý rok se na něj těším jako malé dítě. Celá ta atmosféra tábora je totiž naprosto úžasná!:)

    OdpovědětVymazat
  6. Obojí sleduju jako Petra Hozová
    PetraJ.Hozova@seznam.cz
    Nejvíc mi určitě utkvěl výlet s kamarádkou do Amsterdamu, bylo to super a určitě se tam chci podívat znovu! :)

    OdpovědětVymazat
  7. GFC: ZdeňkaM
    FB: Zdeňka Martináková
    zdenkamartinakova@gmail.com
    Asi festival. :)

    OdpovědětVymazat
  8. GFC: ZuZu
    FB: ZuZu Predaj Sabo
    sabova24 (zavináč) gmail (bodka) com
    tento rok jediné víkend na chate bola čarovná

    OdpovědětVymazat
  9. GFC Danka Krnáčová
    Fb Danka Krnáčová
    Email dankamandarinka@gmail.com
    Môj najlepší a najkrajší prázdninový zážitok ktorý som zažila je asi ten keď sme spolu s rodinou boli na prvej spoločnej dovolenke na chate v horách. Všade okolo nás príroda a vôňa lesa. Bolo to krásne prezože som bola s rodinou.

    OdpovědětVymazat
  10. GFC a FB : Karolína Brázdilová
    KarolBrazdilova@seznam.cz :)
    Můj zážitek byl stanování s přáteli :) moc super :)

    OdpovědětVymazat
  11. gfc Klára K
    fb Klára Zachrdlová
    tvorilka97@gmail.com
    Největším zážitkem bylo asi prázdninové skládání zkoušek z autoškoly. Řekněme, že to byla jako sázka v loterii - komisař byl navyzpytatelnější a do poslední chvíli jsi netušila, jestli máš šanci, že řidičák uděláš. Nakonec se to povedlo :)

    OdpovědětVymazat
  12. oooo tak toho musím mít! :D
    GFC: Klara Zakova
    FB: Klára Žáková
    klara.zakova1@seznam.cz
    Tyto prázdniny asi diskotéka v klubu, který byl plný plážového písku, nafukovacích míčů a balonků :)

    OdpovědětVymazat
  13. gfc,fb: simona sakacova
    emial: simonasakacova@gmail.com
    vsetky zazitky boli super lebo som ich prezila s mojou rodinou a najblizsimi

    OdpovědětVymazat
  14. Awww úplne milujem jednorožcov a presne na toto som sa pozerala v obchode a musela som sa dlho prehovárať, aby som si to nekúpila :D
    GFC: Nikuš Semancová
    FB: Nikuschka Anahi Se
    mail: nikussem@gmail.com
    A čo sa týka prázdninového zážitku... za ten NAJ by som vyhodnotila výlet do Prahy. Chodím tam síce častejšie, ale stále tam je čo objavovať, milujem tú atmosféru, nekonečné prechádzky, rozhovory a tiché sedenia s neopísateľnou atmosférou, milujem tie pominuteľné okamihy <3

    OdpovědětVymazat
  15. Ahoj! :)
    MILUJU jednorožce a když jsem toto uviděla awww.

    GFC - Viktorie Štiberová
    FB - Viktorie Štiberová
    email - viki.stiberova@gmail.com

    Moje prázdniny byli skvělé a každý den byl užitý.Každopádně i přesto byli nejlepší dny se sestřenicí 💕

    OdpovědětVymazat
  16. GFC sabca tu
    FB Sabča Tůmová
    mavesami@seznam.cz
    Hodně velký zážitek byl,když jsme jeli do itálie na blind a tři hodiny jsme hledali ubytování.Z této zkušenosti jsem si odnesla,že už nikdy nepojedu na dovolenou bez domluveného ubytování.

    OdpovědětVymazat
  17. gfc: Mycakestyle1
    fb: Pavla Kostková
    kostkova.pavla@centrum.cz

    Bohužel, letos byly prázdniny slabší, žádná dovolená, ani žádné zážitky. :/

    OdpovědětVymazat
  18. GFC Lenca
    Lenka Klimova FB
    lencaklimova@seznam.cz
    Hodně jsem výletovali s dětmi a s těmi se konají zážitky neustále.
    Já jsem se letos překonala a vyšlápla jsem si na pár vyhlídek, výšky nemusím.

    OdpovědětVymazat
  19. GFC: Dany Čuks
    FB: Daniela Čukylová
    danycuks@gmail.com
    Pre mňa asi najväčším zážitkom bolo, že som sa zúčastnila premiéry nášho filmu, čo sme točili. Bolo super vidieť sa na plátne kina ^_^

    OdpovědětVymazat
  20. Ó, tak to je dokonalost ♥ Já toho o letošních prázdninách tolik nezažila, ale moc se mi líbil výlet na tři dny do Prahy s přítelem, takže mám krásné zážitky třeba ze ZOO nebo z muzea voskových figurín :)
    GFC : Jeanette
    FB : Žaneta Kovářová
    zakov77@seznam.cz
    Lovely imperfections | Giveaway

    OdpovědětVymazat
  21. Já jednorožce miluju, takže jsem vůbec neváhala a musela jsem se soutěže hned zúčastnit! :D
    GFC: Natalie D.
    FB: Natty Dvořáčková
    112Natty112@gmail.com
    Prázdninový zážitek? Koncert Lany Del Rey, na kterém jsem byla ve Švýcarsku! Byl to nejlepší den v mém životě!!!

    OdpovědětVymazat
  22. Celkově nejlepší na prázdninách bylo, že jsme si pořídili nové koťátko. Jinak mezi moje největší zážitky nepatří žádný velkolepý výjezdy do zahraničí, ale obyčejný výlet se sestrou a sestřenicí parníkem, lovení pokémonů, tábor plnej neposlušnejch dětí, pikniky na hřišti před domem...

    GFC: ta, co běžela za králíkem
    FB: Alenka Pernicová
    mail: alenaperni@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  23. Pořídili jsme si pejska, přítel mě požádal o ruku :), kupování svatebních šatů. No je toho opravdu dost.

    gfc:Hizaki Sawai
    fb:Bezejmenná Naga
    Minako-chan@email.cz

    OdpovědětVymazat
  24. Během prázdnin jsem si splnila velký sen, procestovala jsem s přítelem Indonésii. Byl to zážitek, díky, kterého čerpám pozitivní energii každý den :)
    GFC Lusy
    va.lucinka@seznam.cz
    Fb Lucie Václavíková

    OdpovědětVymazat
  25. ja som nemala skoro ziadne prazdniny lebo som zacala hned pracovat :( :D ale za mesiac som vystriedala 3 prace :DDDDDD haha
    n.princess@azet.sk
    gfc tento ucet
    fb Nika Benko

    OdpovědětVymazat
  26. GFC Veronika K
    FB Veronika Ka
    verun33ka@seznam.cz
    zážitek? asi to, když jsme s bráchou lezli v lese na posed, který se celý třásl a my jsme litovali, že jsme na něj vůbec lezli :D ale za ten výhled to stálo

    OdpovědětVymazat
  27. Celé prázdniny jsem procestovala:), ale nejlepší byla eiffelova věž <3

    lorenzovaveronika51@gmail.com
    gfc Veronika Lorenzová
    fb Veronika Lorenzová

    OdpovědětVymazat
  28. Miluju jednorožce! :-)
    GFC Iv Václavková
    FB Ivana Václavková
    pszycho@seznam.cz
    nejlepší prázdninový zážitek byla dovolená po Česku strávená s mými nejbližšími :-) jinak prázdniny byly bohužel převážně pracovní.

    OdpovědětVymazat
  29. GFC: Lenka Koubová
    FB: Lenka Koubová
    koubovalenka8@gmail.com
    možná tak neustálá práce a nebo pak ta operace, nevím, co bylo lepší :D ne, moje prázdniny fakt stály za starou bačkoru, nemám žádný takový zážitek :(

    eLblog

    OdpovědětVymazat
  30. GFC, FB: Lenka Sirotňáková
    mail: l.sirotnakova@gmail.com
    Tak najvačším zážitkom bolo to, že som si mohla vyskúšať prácu za barom( prvá brigáda!) a to by človek neveril, čo všetko vám ľudia nahovoria. Síce už tam nepracujem, ale fakt to bol zážitok.

    OdpovědětVymazat
  31. Email:nikcabruzkova@seznam.cz
    O prázdninách jsem byla v jižní Francii.Koupali jsme se v moři a bazéně,jezdili po pamatkách,nakupovali :D atd.
    Jednorozce 'miluju' a proto jsem se zucastnila.
    Vsem hodně štěstí 🍀

    OdpovědětVymazat
  32. Najväčším zážitkom tohto leta bol let rogalom, ktorý som absolvovala v Nitre a bolo to naozaj perfektné :) Vietor vo vlasoch, mesto z vtáčej perspektívy. Moja sestra zbožňuje jednorožcov a tak by ju tento balíček nesmierne potešil. Najmä teraz, keď bude mať 11.10. narodeniny.

    email: sladeckova219@gmail.com
    gfc: Katarína Sládečková

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! ♥