Buy now or cry later


Krásné středeční ráno, čtenáři,

je 31. 8., a to znamená jediné, poslední prázdninový den! Jak využijete těch několik hodin v ráji, které nám zbývají? Budete spát až do odpoledne a dopřejete si pořádnou dávku napínavého seriálu, nebo zažijete den D, na který budete o Silvestra živě vzpomínat? Výlet na kolech, párty s přáteli, nebo dychtivý lov na zbylé kousky z letních slev? Výběr je na vás, ale než se rozmyslíte, chtěla bych se s vámi o něco podělit! Za poslední dva měsíce jsem si totiž hned několikrát udělala radost a nechala se zlákat v obchodní chrámech naprosto neodolatelnými skvosty. Sice ctím pravidlo, že oblečení už nějaký ten pátek nefotím, ale dnes je tomu jinak! Čeká vás nakupovací článek plný lesku, novoty a vzrušujících drbů. Doneste si nějakou ňaminu, dnes to bude dlouhý!


Z mého wishlistu jsem pořídila hned několik věcí, které dnes vzpomenu. Jedná se především o rose golden svícínky, do kterých jsem samozřejmě zapomněla koupit svíčky :D, ale také nadčasový drátěný košík z Jysku a heboučký polštář, ze kterého se mi vůbec nechce vstávat. A tak moji aktuální rose golden situaci uzavírají báječné prstýnky z H&M ze slev a zázračný Bi-Oil, na který jsem si zatím nestihla udělat moc velký obrázek. Obecně jsem u vychvalovaných produktů dosti skeptická, ale tomuto malému zázraku dávám šanci. Voní jako bolavá noha, je mastný jako sádlo od babičky a jediné plus má snad za pěkné balení. Ale co by člověk neudělal pro krásu vás!


Abych nezapomněla, v Jysku mají parádní kovové věšáky! Dlouho jsem hledala nějaké vyhovující na focení oblečení a myslím, že jsem je konečně našla! Jsou pevné, hezké a najdete je v akci za 40,- korun po třech kusech. :) Zároveň můžete na další fotce vidět košík, který jsem již zmínila. Je parádní a jen tak mě neomrzí. A co teprve čaje z Marks & Spencer! Proč jsem na ně nepřišla již dřív? Jako velký čajomil vám musím rozhodně doporučit ten růžový! A co teprve ty krásné obaly! ♥



Čas na doplňky! Zajímalo by mě, jestli to máte stejně. Na začátku léta si totiž každoročně kupuju prázdninové náramky, které mě celé dva měsíce doprovázejí. Někdy jsou barevné, jindy jednoduché a letos jsem volila pozlacené ze Sinsaye. V září mi pak živě demonstrují a připomínají zážitky, které jsem za tu dobu zažila. Není nad to si připomenout klid, když sedíte v uřvané třídě. :D A abych nebyla škrt, objevily se v mé sbírce i nové náušnice. Uvažuji nad tím, že si nechám propíchnout ještě jednu dírku v uchu! #rebelvole



Poprosím o klid, mé srdce bije na poplach. Tato nádherná, naprosto uchvacující, a tak akorát na vystěhování půlku pokoje, kabelka, zakotvila nedávno v mých vodách. Trochu se bojím, že si spolu dlouho neužijem, protože jsem byla upozorněna na její citlivost vůči nosnosti, ale věřím jí! Její ouška se mi zdají bytelná a to by bylo, aby neunesla nějaký ten jeden krémíček! Nebo deset. 


New Yorker

Než oficiálně přejdeme k oblečení, dovolte mi malou kosmetickou zastávku. O prázdninách se mi poštěstilo navštívit supermarket Eva, který je velmi zvláštní. Jednak se jmenuje po mé kamarádce Evičce, kterou již všichni znáte, ale také má tento obchod velmi pestrou nabídku. Elektronika, potraviny, ale, a to především, zajímavý sortiment kosmetiky! Poprvé jsem byla opravdu u vytržení, protože nabídka vs cena byla zde opravdu báječná. Nakonec jsem vybrala vlasový šampon a kondicionér Inecto v arganové a kokosové variantě. Vlasy se krásně lesknou a po dlouhé době vypadají konečně zdravě. Že by to bylo i střihem? Zapomněla jsem vám říct, že jsem byla u kadeřnice! Vlasy utrpěly újmu 20 cm a já s nadšením konečně vítám zpět moji lví hřívu. Už už bylo na čase! Změnili jste také střih vlasů, nebo se teprve chystáte? :) 



A jdeme na oblečení! Podzim je téměř tady a já se ho nemůžu dočkat. Roláky až ke krku, kabáty provoněné parfémem a listí políbené barvami podzimu. To vše s dobrým šálkem čaje tvoří můj recept na šťastný den. A protože já nelením, většinu věcí jsem si obstarala už v letních slevách. Tři kabáty, dva roláky a nesmí chybět nějaké to letní povyražení, které vystrkuje růžky z mé nákupní tašky. Také se mi konečně podařilo sehnat dlouhé jeany! Aby jste rozuměli, s mojí výškou, tedy 186 cm, je to hotové peklo. Většina kalhot je mi krátká, nemám daleko ke vzhledu českého joudy v sandálech, a o to víc se mi už nechce hledat dál. Ale někdo se nade mnou přece jen slitovat a objevila jsem s. Oliver! Jeany mají prodloužené střihy, jsou z kvalitního materiálu a navíc vypadají moc pěkně. Kde kupujete jeany vy? :) Potýkáte se také s podobnými problémy?

A nyní už oblečení samotné. Snažila jsem se vždy napsat obchod, odkud daná věc pochází, ale jestli tam na vás ještě chvíli počká, to slíbit nemůžu. Pokud by jste se ale pro něco nadchli, držím vám palce a pro dnešek se s vámi loučím v růžovém kabátku z MOHITA, ze kterého jsem naprosto unešená. Pá ♥





Trench coat C&A



Dlouhé šaty s průstřihy Lidl



Podzimní kabát á la Méďa Pú New Yorker

Tričko s průstřihy New Yorker


Kutilská košile Lidl


Tesco F&F


Jeany s. Oliver

Užijte si poslední prázdninový den!




18 komentářů:

  1. Great items Really interesting post...thx for sharing! xx

    OdpovědětVymazat
  2. Silvi, moc pěkný článek :) Já dnešek trávím balením věcí na intr. Ty věšáky se mi moc líbí. Škoda, že do Jysku nechodím. Čaj z MS jsem si nedávno pořídila - zelený s citrónem, ale plánuji si pořídit i ten růžový. Kabelka se mi moc líbí. S výškou mám taky problém, protože měřím 152 cm a zase sehnat kalhoty, které by nebyly dlouhé je také umění :D

    My August 2016

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě se do Jysku mrkni, stojí to za to :) A jak chutná zelený? Není moc hořký? :)
      Měj se krásně ♥

      Vymazat
  3. Buy now or cry later je môj obľúbený výrok ! :D
    a musím uznať, že nákupy sa ti fakt podarili :) tie vešiaky sú úplne skvelé a ružový kabátik je TOOOOP!! <3
    World of Nicol | Back to school giveaway

    OdpovědětVymazat
  4. Nemám slov, naprosto miluju hauly a tohle je asi ten nejhezčí, který jsem viděla. Nádherně píšeš a ty věci, ktere jsi si pořídila? Já chci všechno!!! Tiše závidím.

    GIVEAWAY O LUXUSNÍ NÁRAMKY | BLOND SITE

    OdpovědětVymazat
  5. Teda, moc pěkné úlovky. :) Také musím zalovit. :D
    Ta košilka kostkovaná, krásná :)
    Dávám si Tě do odběru, byla bych ráda kdyby jsi i Ty mrkla na můj a případně si mě dala do odběru. :)
    http://brunette-live.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Moc hezké úlovky.)
    Za mě teda čaje v košíku !.TOP.!

    OdpovědětVymazat
  7. Ten košík z Jysku vypadá parádně♥ a čaje z M&S jsou moje srdcovka, super článek a krásný fotky:)

    www.imsarabear.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Ta kabelka je boží!

    OdpovědětVymazat
  9. Love the mentioned bag!
    I`m following ur blog with a great pleasure via GFC
    Please join me
    Sunny Eri: beauty experience

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! ♥