COLLEGE WISHLIST

Krásné ráno čtenářky, 🍍

stále se válíte ve voňavých peřinách a vychutnáváte si sobotní pohodu? Dejte si polštář pod hlavu, uklízet se bude později. Dnes máme v plánu velmi zajímavý program, a to sestavování wishlistu na vysokou školu! Po prázdninách se totiž stěhuji pryč, což mi naskýtá skvělou příležitost koupit nějaké ty krásné a nepotřebné lapače prachu. A ty přece nemohu vybírat bez Vás! :)

 


BÍLÝ PŘEHOZ NA POSTEL
________

I když jsem od přírody čuně a co je bílé, to je brzy barevné, příležitost koupě sněhově bílého - čehokoli - mě nikdy nenechá chladnou. Moje posedlost bílými věcmi je jako droga. Tak proč si ji nesehnat v rozměrech 160x220 cm? Otázkou dne ovšem zůstává, kde. Nechci žádnou žlutou hadru, která se na mě směje z nacpaného regálu. Číhá, čeká, skočí a nepustí - a s bílou bude ámen. Kdo mě zachrání? IKEA? Jysk? 


ROSE GOLD SVÍCEN
________

Sada Josef na mě mávala už ze dveří. Vyměnili jsme si několik pohledů, já jsem obcházela dokola, jako mlsná kočka čekající na smetanu, a pak to přišlo! Obal povoloval své pevně zalepené kraje a já jsem poprvé spatřila tu nádheru! Ach, ta bezchybná kovová konstrukce, která se mi právě nacházela v rukou. Lesk, jenž odrážela světla ani z dálky nedokázaly zachytit dokonalost této cetky. A tak jsem ji vrátila zpět. S nadějí a jasnou vizí, že tento Pepan bude stát na mém novém stole.


NÁSTĚNKA DITMAR
________

V opojení této měděné krásy jsem pokračovala dál a můj pohled padl na první poličku zleva. Pyšně se tam tyčila nástěnka, která uslyšela mé volání po bezchybných kouscích budoucnosti. Kolíčky zachytí a pevně sevřou do svého obětí vzpomínky, které se mi podaří za několik měsíců nasbírat a živoucí důkaz existence mě samotné budu mít na dosah ruky. Bude to svatyně živých fotografií, která mě bude doprovázet. Bude to tabule zázraků.


KOŠ FRANDS
________
 
Moji slabost pro sluncem políbenou zlatou uzavírá koš, po kterém toužím již několik měsíců. Perfekcionismus skrytý v několika svařených drátcích. Jak jednoduché.


SVÍČKA EIVIND
________

Marble, marmor, mramor? V každém jazyce zní perfektně, a co teprve na svíčce!


DEKORATIVNÍ POLŠTÁŘ LOTUS
________

Nakonec  snad nesmí chybět krasavec, který nám s tím povalováním pomůže.  Krásný na pohled, jemný na dotyk a růženka je na světě! 

Přeji Vám krásný den!  





12 komentářů:

  1. Mně se líbí koš, polštář, mramorová svíčka a přehoz. Ale ten by pro mě taky nebyl praktický :D Nejsem přímo posedlá bílou, ale celkově světlými barvami, hlavně béžovou. A přítel je na tmavé :D Takže já se snažím nenápadně propašovat všechny věci, co spolu koupíme, ve světlém provedení :D Zatím mi to vyšlo u odpadkového koše :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to se povedlo :D Držím pěsti, aby se v budoucno povedlo propašovat víc věcí!

      Vymazat
  2. A kam sa sťahuješ na privát alebo budeš bývať na intráku? Ak na privát tak to nadšenie chápem, ak na intrák tak to môže byť rôzne, nie všetky intráky sú luxusné, tie čo sme mali my v Blave boli katastrofálne, ale zase v Prahe a Košiciach to bola iná káva.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nakonec na kolej :) a modlím se ke všem svatým, aby to tam vypadalo normálně. :D

      Vymazat
  3. Lovely post dear! Have a great weekend! xx

    OdpovědětVymazat
  4. Biely rehoz je krásny, tiež som bielou farbou dosť posadnutá, najmä keď je na nábytku alebo doplnkoch do domácnosti, príde mi to také elegantné ale zároveň aj štýlové:) Podbný košík zháňam, len menší a chlpatý vankúšik mám, len v ružovej farbe ♥

    Saja Frey blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně moje řeč! :) A růžový musí být taky krásný ♥

      Vymazat
  5. Awesome Post and blog,thanks for sharing...

    Eye makeover Abu Dhabi

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! ♥