KVIFF 2016


Krásné nedělní ráno,

ať už jste to postřehli, či ne, včerejší den byla konečná filmového festivalu ve Varech. Na jednom místě se tak sešly hvězdy a hvězdičky, které můžete znát z televizních obrazovek a bulvár měl po roce zase Vánoce. Největší ozdobou události roku se ale stal Jamie Dornan á la Christian Grey, který si zahrál po boku Ani Geislerové ve filmu Anthropoid. Vary tak oslavily 51. ročník, jež překypoval skvělou atmosférou a perfektními hereckými výkony.


Propásli jste Vary? Nezoufejte! Chystám se na Vás totiž přenést kus pořádné festivalové jiskry! Co říkáte na jednu procházku po stopách hvězd? Užijte si fotky! :)

 

















Navštívili jste festival? Co na něj říkáte?

Přeji Vám krásnou neděli. :)




6 komentářů:

  1. Lovely post dear! Have a great weekend! xx

    OdpovědětVymazat
  2. Super! Na festivalu jsem ještě nebyla ani jednou, ale moc bych se tam chtěla podívat další rok. Jsem ráda, že jsem si mohla vidět alespoň pár fotek. Vypadá to skvěle :)
    BLOND SITE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě se tam příští rok potkáme! :)

      Vymazat
  3. Fotky jsou úžasný :) Já bych se jednou do Varů chtěla podívat, i když to mám přes celou republiku :D

    Fingers Up 2016

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc Marky ♥, určitě se tam jednou podíváš! (:

      Vymazat

Děkuji za komentář! ♥