SMART TEA

 

Krásné pondělní ráno!

Začal nám nový červnový týden a s ním i poslední testy do uzavření známek. Prázdniny nám klepou na dveře, a tak by byla škoda nepodat nejlepší výkon na konec školního roku, nemyslíte? Dnes Vám představím několik čajů, které za Vás testy bohužel nenapíšou, ale budou mít zásadní vliv na Vaše učení. Souhlasíte? :)

Vzpomínám na stres při učení, když jsem odpočítavala dny do maturity. Každý tlustý křížek, odškrtnutý přesně o půlnoci v kalendáři, ukazoval na den, kdy bude vyřčen konečný rozsudek. Právě tehdy, ať už to bylo z toho stresu, nebo z mé klasické pojašenosti události zveličovat, jsem za zvuku bubnujících hodinových ručiček na chodbě propadala zoufalství, že se neumím učit, nevím jak se učit a že potřebuji něco, co mi k učení "dopomůže". Tehdy jsem učinila rozhodnutí. Pokud tomuto tajemství přijdu na kloub, založím na blogu kategorii HTS - jak se učit. No a kdy je vhodnější čas začít odhalovat mé osvícené informace bláboly, než ve chvíli, kdy se uzavírají známky a učitelé požadují nadrcené informace, které už dávno mělo poznat naše vědomí? Představuji vám chytré čaje! Něco, co budete dobrovolně chlemtat po litrech, hlavně, že to pomůže. A to si pište, že pomůže!


Chytrých čajů jsem za období svatého týdne vyzkoušela hned několik. Lépe řečeno, vyzkoušela jsem všechny, které jsem našla a které byly k dostání. Některé jsem si oblíbila, jiné nikoli, ale v podstatě je to jedno. V krizi vypijete všechno - i sníte. Jak by řekla má sestra, dobré prase všechno spase.

Značka LOYD - o Yerba Maté jsem psala již zde. V podstatě je to zelený čaj, připravovaný z lístku cesmíny paraguayské, který je známý pro své účinky jako "supernápoj". Takový přírodní energeťák, po kterém jen tak nausnete a především se soustředíte. V čaji se totiž uvolňují látky, které jsou prospěšné jak pro fungování celého těla, tak také pro koncentraci. Samozřejmě, stoprocentního účinku docílíte pouze s pravým Maté, ale tyhle varianty od Loydu jsou mi sympatické především svojí chutí. Nabízená je mandarinka, ta má 89 % podíl Maté a máta s citronovou trávou, ta má 74, 5 % podíl Maté. Osobně mám raději mátu s citronovou trávou, protože má výraznější chuť.
Google mi vyhodil ještě brusinku a granátové jablko s aloe vera, ale tak na to v našich končinách zapomeňte. Víte jak, Česko. Dvě příchutě jsou moc.


HERBEX - na tuto variantu Maté jsem narazila náhodou v obchodě. Čaj byl nejlevnější, stál asi dvacku, ale podle toho také chutnal. Hořký podtón zelené břečky mě přesvědčil, že tento adept si místo oblíbence rozhodně nezaslouží.

APOTHEKE - jak už název napovídá, čaj je z lékárny. I když se jedná o ginkgo bilobu, účinky jsou stejné, jako u čajů od Loydu. Lepší koncentrace, snažší pamatování a rychlejší učení. A abych nezapomněla, chutná jako urologický čaj, takže to s louhováním nepřežeňte!

 

Nakonec bych Vám ráda představila skvost z OXALISU. V provoněném obchůdku čajových kvítků najdete hned několik druhů Maté, které si zamilujete. Tyto sypané čaje, které voní už na prahu krámku, Vás natolik oslní, že si nebudete moci vybrat. Pokud chcete 100 % Maté, doporučuji Lemon. Jemně štiplavá výrazná chuť Vás probudí a omámí svojí vůní. Nikdy nebudete mít dost a učení bude hračka!


Co bych řekla na závěr? Učte se s předstihem, ale na to každý kašle, takže si kupte alespoň ten čaj. I kdyby se jednalo i největší placebo ve Vašem životě, proč to nezkusit. Někdo spoléhá na svaté obrázky, někdo na porcelánové slony, tak Vy můžete na čaj.

A taky, proč vlastně ne? :)

Přeji krásný den a hodně štěstí čaje u učení!

16 komentářů:

  1. Lovely post dear! Have a great week! xx

    OdpovědětVymazat
  2. Určitě bych tyto čaje taky zkusila, kdyby bylo před zkouškovým, teď už mám ale po, tak jestli si vzpomenu před dalším :) Já piju čaj na nervy a spánek :D

    eLblog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Příští zkouškový rozhodně doporučuju! :) A na nervy by ty čaje možná taky mohly zabrat. :D

      Vymazat
  3. Great post !
    http://inthebothv.blogspot.ae/?m=1

    OdpovědětVymazat
  4. Musím se přiznat, že článek jsem jen tak proběhla, protože asi jako jediný člověk na světě nemám ráda žadný čaj :D Mám je spojené s nemocemi a piju jen jen a pouze v nejnutnějších případech, kdyz umírám na chřipku :D Ale musím pochválit krásné fotky a krásný minimalistický design blogu, super! :)
    Jinak kdyby jsi chtěla ke mně nakouknout, budu moooc ráda, založila jsem si nový (asi stý :D) blog.
    BLOND SITE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem to dřív tak měla! :D Ale třeba jim v budoucnu přijdeš na chuť. :)
      Jinak moc moc děkuji, něčeho takového jsem chtěla docílit. :) A určitě mrknu! :)

      Vymazat
  5. I`m going to drink my cup of tee

    OdpovědětVymazat
  6. Amazing post and photos. I love tea, but it's hard to find good one. I know Loyd, but I'm not a big fan of this brand :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Thank you so much, Emilia! :) And maybe in future you will find your favorite tea, who knows! :)

      Vymazat
  7. Great post! I love your phone with the bunny ears - so cute :D
    xoxo Verena
    verenasbeautypalace.blogspot.co.at

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! ♥