Pastel GIVEAWAY


Krásné odpoledne,

v minulém článku jsem Vám slíbila několik novinek a tady je jedna z nich - nová giveaway! Už se na blogu dlouho žádná neobjevila, a tak doufám, že Vám těmito maličkostmi udělám radost. :)

O co dnes budeme soutěžit? Jelikož mám sama moc ráda kancelářské doplňky, kterých se stejně, jako kosmetiky, nemůžu do sytosti nabažit, vybrala jsem pro Vás několik drobností, které se mně samotné moc líbí.
Kreativní pásky, washi pásku, roztomilý bloček na plány na léto a světelný řetěz růžových poupátek,
který Vám nesmí chybět!

Co udělat pro výhru?

1. Stát se stálým čtenářem blogu (pravý sloupeček).
2. Dát like FB stránce blogu.
3. Být z ČR, SR.
4. Napsat mi Váš mail, abych Vás v případě výhry mohla kontaktovat.
5. Jaké jsou Vaše plány na léto? Nezapomeňte mi je napsat! :)

Giveaway potrvá do 8. července 2016 a výherce bude vylosován pomocí randomu.

Hodně štěstí! ♥





19 komentářů:

  1. Och, nad pastelovými barvami mé srdce plesá! :) To je prostě láska.... Na léto plánuji hlavně odpočinek, ale nedám dopustit na tradiční každoroční návštěvu nějakého velkoměsta, letos to bude Amsterdam :)
    andrea.lekesova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Anonymní16:53

    Festivaly, koncerty, letní škola a odpočinek! :D :-)
    Kristyna.Martincova@post.cz

    OdpovědětVymazat
  3. GFC: vaja vaja
    FB: SimonaBelasa
    Moje plány sú asi také: užívať si leto a samozrejme cestovanie:)
    wendi@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  4. GFC slovakovairca95
    FB Irenka Slováková
    slovakovairca95@seznam.cz
    Moje plány na léto jsou pracovat při tom si užívat léto. S kamarádkou plánujeme v srpnu jet k moři.

    OdpovědětVymazat
  5. Sleduji tu i na FB už dlouho :)
    FB: Štěpánka Tučková
    stepanka.tuckova(zavinac)seznam.cz
    Ještě mám před sebou 3 zkoušky, takže moje plány vypadají dost smutně. Ne, že bych se plánovala celé měsíce učit, ale nemám čas si zkrátka nic plánovat. :D Budu žít momentem a snad s přítelem vymyslíme i pěknou dovolenou, klidně někde v Čechách. :) Hlavně budu odpočívat, sportovat a po zásluze se válet na sluníčku! :)
    Zvu tebe i ostatní čtenáře blogu na Give Away o Zdravý balíček :)

    OdpovědětVymazat
  6. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  7. ooo tak o toto sa oplatí súťažiť moje obľúbené farby a ešte aj vecičky, ktoré ja môžem :D
    GFC: ZuZu
    FB: ZuZu Predaj Sabo
    sabova24 (zavináč) gmail (bodka) com a to leto hm nijak extra tak ako každý rok, pracovne či už v práci čo mám alebo potom v pracovne v oblasti mojej handmade tvorby, predsa len čoskoro je tu jeseň a treba vyrobiť kolekciu na jeseň :)

    OdpovědětVymazat
  8. GFC: Terka Černá
    FB: Teruš Černá
    Odpočívat, snad nějaká dovča:)
    E-mail: Te-ri-nka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Gfc Ervulenka, fb eva richterová, Ervulenka@seznam.cz
    Asi Řecko nebo Mallorcu, Adrspachy, mame chatu v Roznove pod Radhostem, nejake výlety jednodenni a jinak brigada

    OdpovědětVymazat
  10. GFC: ZdeňkaM
    FB: Zdeňka Martináková
    zdenkamartinakova@gmail.com
    Mé plány jsou opalovat se, více číst, trávit čas s přáteli atd. :)

    OdpovědětVymazat
  11. Silvi, tvoje giveaway jsou vždy dokonalost! ♥ Já mám na prázdniny domluvenou brigádu. Potřebuju penízky, abych se na podzim mohla podívat do Londýna :) A pak se budu určitě válet u bazénu, číst, pít studený domácí limonády, chodit na kávu s kamarádkami a určitě pojedu i do Prahy :)
    GFC, FB: Markéta Štefková
    email: stefkova.ma@email.cz

    Kosmetické radosti

    OdpovědětVymazat
  12. 1)GFC+FB Eva Kopecká, sleduji už delší dobu :)
    3)ČR
    4)Mail slunicko100879@gmail.com
    5)brigáda, výlety, filmy

    OdpovědětVymazat
  13. Sleduji GFC Lenca
    FB Lenka Klimova
    Jsem z ČR.
    lencaklimova@seznam.cz
    Jelikož jsou to moje poslední dva měsíce na rodičovské, od září se vracím do prace, tak si je budu užívat s manželem a dětmi. Urcitě to budou výlety po ČR:

    SUper soutěž, miluju kancelářské doplnky.

    OdpovědětVymazat
  14. Super súťažka! :) Cez leto plánujem hlavne brigádovať, ale už som absolvovala aj nejaký výletík a chystám sa aj na nejaký ten festival :).
    Sledujem GFC ako Júlia a FB ako Júlia Dom.
    juliadreams@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  15. Moje plány na léto: dovolená s rodinou pod stanem, pak zotavení se z dovolené pod stanem :-D a pak 14 dní relax, protože dcera odjede na tábor :-P
    petra.culkova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Splněno :) Výhra by mě potěšila, právě mi jde domů diář FILOFAX, a jsem blázen do zdobení :) Přes léto toho moc v plánu nemám, na dovče jsme už byli, takže nejspíš hlavně napsat diplomku :)
    elusche@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  17. GFC - Diary of Girly Things
    FB - Jana Pelíšková
    diaryofgirlythings@seznam.cz
    Zatím přesné plány na léto nemám, ale vím, že se podívám na Ukrajinu za částí své rodiny, klasicky minimálně jednou do zoo :D a pak bych jela ráda na pár dní na Šumavu, protože tam to miluju. :) Pak samozřejmě nějaké ty festivaly, koncerty.. a návštěva Prahy.. :) Hlavně si je chci pořádně užít!

    OdpovědětVymazat
  18. gfc nikola benko
    fb nika benko
    n.princess@azet.sk
    moje plany su pracovat a ist nakupovat do milana , konecne mam super pracu :D ale este nemam narok na dovolenku haha

    OdpovědětVymazat
  19. GFC & FB: Lenka Ďurčeková
    lenka.durcekova@gmail.com
    Cez leto plánujem veľa cestovať - už som bola v Košiciach na letisku, v leteckom a technickom múzeu a chystám sa ešte na túru na Veľký Rozsutec a možno aj do Budapešte - čítať knihy, písať blog, oddychovať, ale sa aj pripravovať na matury. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! ♥