I'm back | 💄 Lipsticks review


Krásné úterní odpoledne,

hned z počátku bych se Vám ráda omluvila, že se na blogu od března neobjevil žádný článek. Když jsem měla zrovna čas, bylo na focení tma a jinak jsem téměř každý den ležela v papírech. Chvíli to byla scia, jindy příjmací zkoušky a posledně maturita, kterou mám, mimo jiné, úspěšně za sebou! Také mám hned několik novinek! O ty se s Vámi podělím ale až v dalších článcích. :)

Dnes bych Vám ráda představila tři krásky, které mě hrdě doprovázely při maturitních zkouškách. Jedná se o rtěnky 3D Plumping z Avonu a osobně jim neřeknu jinak, než rtěnky štěstěny!


Oficiální popis hlásá, že se jedná o rtěnky pro plnější a pevnější rty s ochranným faktorem SPF 15. Pro mě jsou to především tři rozdílné skvosty, na které nedám za poslední měsíc dopustit, neboť mi pokaždé přinesly štěstí.

Když jsem rtěnky poprvé uviděla, zaujal mě jejich obal. Decentní šedá dominující s prvkem stříbrné si mě získala hned na první pohled. Po otevření na mě dýchla klasická vůně rtěnek z Avonu. Sladký prázdninový tón doplněný o žvýkačky hubba bubba, kterých se už od dětství nemůžeme nabažit. No a po několika jemných zatočení nás pozdraví barevná oáza pro naše rty. A to rovnou ve třech provedeních!


Mad for Mauve je přesně ten odstín, po kterém šáhnete, když je čas na paní slušnou. Lehký náznak růžového, hnědého a fialového pigmentu tvoří skvělou kombinaci, pokud se ráno vzbudíte s pořádnou motanicí a minimálně chcete vypadat tak dobře, aby jste noční radovánky zatajili před příbuznými. 

Divine Wine je má oblíbená, neboť dá perfektní tmavě fialový polibek vašim rtům a vyburcuje okolí k pozastavujícím pohledům. Pak už zůstává jen čekat, jestli obdivují odvahu, která je bezpodmínečnou nutností pro tuto rtěnku, nebo zda jste pro ně narkoman, feťák, zombie, aneb tradiční kombinace, kterou mají 24/7 nachystané místní... no víte, kdo.

Hot pants mě baví svým názvem. Zajímalo by mě, jestli s ním přišel muž, nebo žena. (Já tipuju to první, co vy?) Každopádně, tahle svítivě jahodová kráska mi dokáže vykouzlit úsměv den co den. Má něco do sebe.


Na závěr bych tyto rtěnky ohodnotila velmi kladně. Mají poměrně dost krémovou texturu, takže nepočítejte s velkou výdrží, ale pro sušší rty je to ideální volba. Jsem ráda, že po poslední nepříjemnosti ohledně Avonu jsem opět narazila na produkt, ke kterému se ráda vrátím. :)

Děkuji portálu blogerky.cz za rtěnky. Testování byla jedna radost!

A Vám, Čtenáři, přeji krásný den! ♥

18 komentářů:

  1. These shades are all lovely!

    OdpovědětVymazat
  2. Avon příliš nevyhledávám ale spousta produktů z dekorativky mi nepřijde tak marná, jako například tyhle rtěnky. Líbí se mi všechny tři odstíny ale za sebe vím že bych nejvíc unosila Divine Wine.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsmě dvě, protože Divine Wine je topka. ♥

      Vymazat
  3. K maturitě gratuluji! A rtěnky se mi vážně moc líbí, hlavně kráska v odstínu Divine Wine, ta je prostě perfektní. :)
    Diary of Girly Things

    OdpovědětVymazat
  4. Jsem moc ráda, že ses na blog vrátila! :) Velká gratulace k maturitě!
    Odstíny rtěnek se mi moc líbí.

    10 kosmetických faktů o mně

    OdpovědětVymazat
  5. veľmi pekné fotky, aj rúže :) páči sa mi ako si z nich spravila srdiečka,hihi :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  6. Hot Pants jsem si taky plánovala pořídit, nakonec jsem ale sáhla po rtěnce z drogerie, bála jsem se jak bude vypadat odstín a koukám, že jsem asi udělala chybu. Možná, že jí nakonec přeci jenom objednám :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rozhodně by ti slušela, tak proč si neudělat radost. :D

      Vymazat
  7. Máš úplně dokonalé fotky <3

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! ♥