Friday in the air


Jak se máte, Krásky? Pátek je za dveřmi, a tak doufám, že výborně! K dokonalosti ovšem patří nový článek, proto se pohodlně usaďte, začínáme!

Hned na začátek musím vzpomenout Pepco, které je prostě nejlepší. Chlapi Vám zde pravděpodobně dlouho nevydrží, ale najdete tu vše, co potřebujete k přežití. Kuchyňskou výstroj, s níž odpoledne hravě navaříte a večer manželovi dětičkám pěkně namlátíte, krásné dekorace, známé jako budiče alergenů a chytače prachu, a také nějakou tu blbůstku pro domácí zvěř. Od nočníků, po tepláčky. Já jsem se pro dnešek spokojila se zlatým svícnem a s povlaky na polštáře.


A když pěju chválu na Pepco, nesmím opomenout Lidl. Mají tam teď ve slevě super štětce za ještě lepší cenu. Určitě si pro ně zajděte, nepelichají.



A nyní přijde něco speciálního! Už tady byly smart hodinky, smart tv a podobné smart šmírovací nesmysly, tak proč nepřijít se smart tea? Plánuju v blízké době článek, který Vás rozhodně osloví! Máte se na co těšit!



Pepcem jsem začala, a také jím končím. Jejich krásné mikiny nesmí nikomu uniknout!



Dobrou noc! ♥

20 komentářů:

  1. Pepco je super, taky mám odtud spoustu věcí. Líbí se mi povlaky na polštář, ty by se mi hodily do pokoje :-). Jůů štětce z Lidlu jsou super, ani nevím že je mají.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě se skoč podívat do Pepca, povlaky tam posledně ještě byly! :) A děkuji za komentář, Terko! :)

      Vymazat
  2. Souhlasím, Pepco je fakt pecka. Nakupuju tam i jednobarevná obyč trička, ale hlavně dekorace. Třeba keramické kelímky do koupelny jsem tam sehnala fakt za pár korun, jinde je mají třeba 3x dražší, což mi fakt přijde šílený.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně přijde, že hlavně ty dekorace. To je hotový ráj. ♥ :D

      Vymazat
  3. Páni. I já moc ráda navštěvuji Pepco a když už ušetřím nějaké penízky stranou, jdu se podívat, co mají za novou dekoraci třeba do pokoje. :)
    Jinak moc krásné fotky!

    OdpovědětVymazat
  4. Lovely post dear! Have a great weekend! xx

    OdpovědětVymazat
  5. Thanks a lot, dear Silvie :D I'm very glad to know this :D

    I'm just in love with your blog and all contente. Your photos are amazing :o

    I'm following you via GFC. Can you follow me back? :D

    NEW INSTAPLEASURE POST | What happened in my February ... :(
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpovědětVymazat
  6. This post is absolutely stunning!

    http://fairyland111.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  7. Me encanta cada pieza de este post.

    OdpovědětVymazat
  8. love that print, have a fab week ahead.
    New Post on my blog, do drop by soon ,<3
    ✿thefashionflite
    ✿twitter
    ✿Bloglovin
    ✿FaceBook

    OdpovědětVymazat
  9. Beautiful photos. Wishing you an amazing Sunday. Lovely blog here btw! Would you like to follow each other on GFC? Please let me know on my blog so I can follow back. Thank you.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Thank you for your comment, Lenya! (: And of course!

      Vymazat
  10. Ja som si pepco veľmi obľúbila a tiež máme niekoľko vecí a dekorácii do bytu odtiaľ. Tiež aj obliečky na vankúše, len my máme pásikavé. A tiež by som chcela napísať článok na Pepco, teda čo všetko odtiaľ mám, pretože posledný meisac som tam toho nakúpila dosť veľa. A je pravda, že aj moj priateľ, keď už mu spomeniem, že chcem ísť do pepca, tak len pozrie na mňa. :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě napiš článek! Ráda si počtu. :)

      Vymazat

Děkuji za komentář! ♥