#springbreakers


UPOZORNĚNÍ: Tento článek může obsahovat stopy vytočeného cholerika, jehož se pokusila nejmenovaná osoba okrást. Čtěte na vlastní nebezpečí.

Úvod věnuji jedné záležitosti, která mě za poslední dobu opravdu zvedla ze židle. Nevěříte?

Na první fotce můžete vidět produkty z Avonu, na které nemůžu říct křivé slovo. Měla bych také upozornit, že jsem s Avonem doposud problémy neměla a jejich výrobky si natolik cením, že bych je neměnila. (Například skvostné rtěnky.) Po několikáté se mi ale povrdilo, že značku tvoří lidé a především jejich (někteří) "prodejci".

Avon jsem vždy objednávala přes známé, protože to bylo nejjednodušší. Domluvili jsme se, bez problému se ještě něco na už tak nekonečný seznam připsalo a nikdy nenastala situace, že by "bylo něco špatně". Samozřejmě to známé nikdy obcházelo tak dlouho, až si našlo cestu.

Když mi sestra o Vánocích řekla, že objednala od nejmenované cizí paní Avon, která ji zkřížila cestu v marketu, zakroutila jsem hlavou, protože si o tom myslím svoje. Takoví lidé většinou přeskakují důležité informace a morálku dávají stranou. Jsou ale i výjimky, říkala jsem si a nechala sestru být. Slušní lidé přece nevymřeli. Naivita?

Sestře přišla na poštu krabice, že by jste do ní narvali celého Fattyho a ještě by vám zbylo místo. Jednoduše, příliš velký balík na její malou objednávku. Větší šok ale přišel ve chvíli, kdy uviděla přiloženou fakturu. Z kvanta přiložených produktů vybrala několik, které si objednala a nevěřícně stála nad plnou krabicí, která si snad spletla majitele. Vyvstávaly otázky. Kdo objednal ten zbytek? Čí to je? To mám platit jako já, nebo kdo? Opravdu si prodejce dovolí zasílat produkty bez dovolení, na fakturu, na jméno a nezmínit takovou maličkost, že máte zaplatit tučnou sumu za něco, co jste si neobjednali? A to jen proto, že z toho má prodejce zisk? DOST!

Tato situace mě vytočila především proto, kolik lidí už takhle vypekli. Představte si starého člověka, který je rád, že doma dobruslí na záchod, natož aby si střihl štreku na poštu. V takovém případě je jasné, že zákazník zaplatí dokonce i za věci, které si neobjednal a prodejce zbohatne.

A teď mi čtenáři povězte. Toto je morálka 21. století?

Zpět k příběhu. Domluva byla, ale taková, že by odradila kde koho, až by ze strachu zaplatil celou částku sám a s vracením věcí se ani neobtěžoval.

A tak sestra dokonce přemýšlela, že celou fakturu uhradí, protože si nechce dělat problémy - v tomto okamžiku, no ano, přesně v tomto okamžiku, jsem měla tlak snad až v nebi. Potvrdilo se mi pouze a jenom to, že lidé jsou schopni šílené částky prodejců zaplatit a dokonce je nechat vydělat. No a také to, že jsem cholerik jak řemen, který když se naštve, tak to stojí zato.

Každopádně, vše nakonec dopadlo dobře, ale jen proto, že jsem sestru dokopala neustále vyvolávat, jako pořádný stalker.

Pointa "Avon story"? Objednávejte od toho, koho znáte, protože lidí bez morálky je víc než dost a život je příliš krátký na to, aby jste se s někým dohadovali kvůli jeho hamižnosti.

No a protože v životě jsou jak tmavé, tak světlé chvilky, dovolte mi představit mé krásňoučké záložky, které na mě poslušně vyčkaly v papírnictví! Jsou hravé, milé, barevné (infantilní) a mé noční můře, zvané maturitní otázky, dodávají řádnou dávku roztomilosti!


A když jsem zmínila učení, rozhodně nesmím zapomenout na Yerba Maté!

Již dlouho panuje jedna zvěst, snad pravdivá, snad pouhý výmysl a to prášky na učení. Vždy jsem tomu dávala lehkou váhu (jako škole samotné) a nechápala jsem, kdo do sebe něco takového může cpát. No, ono už přišlo i na mě. Především tento týden, respektive minulý týden, jsem začala rozšiřovat obzory, jak zvýšit mozkovou aktivitu a co je na to nejlepší. Ne, že bych snad uvažovala o profi dráze ginkgo dealera, ale došla jsem závěru, že existují mnohem účinnější látky, které byly světu doposud zapovězeny. (Jako mé znalosti účetnictví a matematiky.) Jak se tedy jmenuje onen zázrak, to velkolepé osvícení? Yerba Maté!

Yerba Maté v sobě skýtá přírodní látky, které nebyly dosud doceněny evropskou kulturou! Energie, vitalita, vitamíny, antioxidanty, minerální látky, podpora funkcí ledvin, látkové výměny, normalizace cukru v krvi a podpora imunního systému! A jako třešnička na dortu - podpora učení, koncentrace a paměti. Jednoduše, druhý kokosový olej, který patlá vinted na vše.

Sestra mě tedy o víkendu překvapila a koupila na zkoušku Yerba Maté od Loydu. Po tom všem, co jsem četla, jsem čekala nějaký zelený žabinec, po kterém mi bude zle celé prázdniny. Ovšem! Byla jsem velmi mile překvapena. Značka Loyd sice nenabízí 100 %  Maté, ale cca 75 %. Přesto je znát více energie a lepší fungování jako takové. Chuťově bych čaj přirovnala k bylinkovému zelenému čaji, ze kterého vám nezežloutnou zuby a není hořký. Což je pro mě prioritou.


No a nakonec tady máme povedený designerský kousek, který vlastní snad polovina blogerské populace. Aneb volejte sláva, sláva, obchodnímu řetězci Kik!



Užijte si prázdniny! :)

20 komentářů:

  1. Ty jo, to je teda zkušenost.. Já vždycky objednávala od známých nebo kolegyň z práce. Případně bych si klidně objednala něco z netu, ale od cizích lidí ne...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu. :) Od cizích jednoduše ne. :)

      Vymazat
  2. Chudák ségra, to musela být děsná situace..

    OdpovědětVymazat
  3. No, tak to muselo být hodně nepříjemné. Já si Avon objednávám přes známé známých a nikdy jsem neměla žádný problém, jsem za to ráda. Mě tenhle čajík moc chutná, ale dostala jsem ho od mamky, které nechutnal vůbec :D

    Monča / KOSMETICKÉ RECENZE /

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Objednávání přes známé je jednoduše jistota. :) Pro vždy už jedině touhle cestou. :)
      S tím jsem se taky setkala! :D Já jsem z něho nadšená a někomu vůbec nechutná, takže kdo ví. :D :)

      Vymazat
  4. Hi, nice blog! Follow for follow? Let me know, I'll follow you back! :)

    https://chicporadnik.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Nabízím možnost stát se Avon Lady. Pro nové členy dárky v hodnotě 1 726 Kč. Katalogy a vzorečky zdarma, sleva až 30 % na vlastní objednávku.
    Pouze v okolí Žatce, Loun, Litoměřic, Teplic, Podbořan, Ústí, Děčína.
    Pro více informací volejte 739 213 388.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za nabídku, z očividných důvodů ale musím odmítnout.

      Vymazat
  6. Mmm, to by mě teda taky pěkně naštvalo, neuvěřitelný, některý lidi, je to hnus.
    K té podpoře mozku - máme teďka s přítelem zkouškový a on si koupil guaranu a lecitin na podporu mozku a hrozně si to chválí, jak je nabitej a není vůbec unavenej a úplně skvěle se mu na učení soustředí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za komentář! Vyzkouším všechno, co vypadá jakkoli slibně! :D

      Vymazat
  7. Mně je tímhle prodejem Avon děsně nesympatický, i ty ostatní značky jako Oriflame apod.
    HAUTE BASICS urban decay giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi se shodneme na tom, že každá značka má své pro a proti. :) Faktem ale je, že z Oriflamu už moc neobjednávám, ale tam to není o přístupu, pouze mi výrobky už moc nesedí. :)

      Vymazat
  8. Great review sweetheart...thx for sharing!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Thank you and you're welcome! :)

      Vymazat
  9. Já mám velice špatnou zkušenost z prodejci od Mary Kay. Ovšem i na Avon jsme slyšela samou "chválu".


    A záložky jsou boží!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na Mary Kay jsem slyšela hromadu stížností - mohu se zeptat, jaký byl problém?

      Vymazat

Děkuji za komentář! ♥