Giveaway!


Tričko, které nesmí chybět ve vaší ložnici vašem šatníku!

Vzpomínáte na horké letní večery, kdy jsme zcela fascinované dokázaly číst do ranních hodin a stejně nám to bylo málo? Dovolte mi připomenout fenomén, jenž navždy změnil pohled do ženské duše. 50 odstínů. Ta šílená bichle, které by si snad nikdo nikdy nevšiml, nebýt jednoho milionáře a plaché studentky literatury.


A nyní, po roce, je venku konečně 50 Odstínů z pohledu Christiana. Požehnaných pět set stránek, které nám ukážou pana dokonalého v novém světle. Na free pdf si ovšem ještě chvíli počkáme, a tak si pojďme společně zasoutěžit o vtipné oversized tričko, které to nelítostné čekání rozhodně zkrátí!

Co udělat pro výhru? :)

1. Stát se stálým čtenářem blogu.
2. Dát like FB stránce blogu.
3. Být z ČR, SR.
4. Napsat mi Váš mail, abych Vás v případě výhry mohla kontaktovat.
5. Napsat mi Vaše životní motto, které Vás dennodenně žene kupředu.

Giveaway ukončím 27. března a výherce bude vylosován pomocí Randomu.


Přeji hodně štěstí! ♥

21 komentářů:

  1. Anonymní17:13

    Kristyna.Martincova@post.cz
    Když něco opravdu chceš, celý vesmír se spojí, abys to mohl uskutečnit. (Paulo Coelho)

    OdpovědětVymazat
  2. GFC: vaja vaja
    FB: SimonaBelasa
    wendi@centrum.sk
    Ver, bež, dokážeš:)
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  3. GFC: Adéél
    fb: zaru mucikexová
    adelkazamrzlova@seznam.cz
    Bohužel žádné životní motto nemám. Možná tak, "Boží mlýny melou".

    OdpovědětVymazat
  4. GFC i FB: Lenka Koubová
    koubovalenka8@gmail.com
    Žádné životní motto nemám, nepotřebuji nic, co by mne hnalo vpřed :)

    OdpovědětVymazat
  5. Anonymní9:12

    kracmarovatereza@seznam.cz
    Nechtěj být člověkem, který je úspěšný, ale člověkem který za něco stojí. (Albert Einstein)

    OdpovědětVymazat
  6. GFC Jana Nováková. FB Margareth Wittgenstein. "Když nejde o život, jde o ho.no"
    philosoraptorka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  7. n.princess@azet.sk
    gfc tento ucet
    fb Nika Benko
    Život človeka je taký, ako ho vytvárajú jeho myšlienky.

    OdpovědětVymazat
  8. Sleduji jako Klára Odehnalová
    klara.odehnalova1@gmail.com
    Co můžeš udělat dnes, udělej dnes, protože zítra se ti už nebude chtít.

    OdpovědětVymazat
  9. GFC> Terulle Turynová
    FB> Tee Turynová
    Mail> terkaturynova@seznam.cz
    A řídím se mottem "Nenech se oblafnout životem, oblafni ty ho." :)

    OdpovědětVymazat
  10. Ja zadne zivotni motto nemam, mozna tak "Chovej se k ostatnim tak, jak chces, aby se chovali oni k tobe." :)

    GFC : Jeanette
    FB : Žaneta Kovářová
    zakov77@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. GFC: Terka Černá
    FB: Teruš Černá
    E-mail: Te-ri-nka@seznam.cz
    "Co se má stát, stane se." :)

    OdpovědětVymazat
  12. I když ti lidé a činy podkopávají nohy, nevzdávej se!

    GFC+FB: Andrea Lekešová
    andrea.lekesova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. GFC jako Lenca
    FB jako Lenka Klimova

    Co tě nezabije, to tě posílí!

    lencaklimova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  15. Fb- Mirka Andrejcová
    andrejcova31@gmail.com
    "Snaž sa a niečo dosiahneš" :)

    OdpovědětVymazat
  16. GFC: ZdeňkaM
    FB: Zdeňka Martináková
    ČR
    zdenkamartinakova@gmail.com
    Vždycky může být hůř. :)

    OdpovědětVymazat
  17. Ou, no to je něco pro mě :D Fifty shades mám ráda, sice vím jak to všichni kritizují, ale mě je to jedno. Otevřeně přiznám, že jsem to četla jedním dechem a je to snad nejlepší oddechovka.
    Jinak sleduji na fb jako Alice Růžičková
    GFC Ell Rosen
    alice.ruz@seznam.cz
    Motto? Momentálně asi: „Věci se mění.Přátelé odcházejí.Život se nezastaví před nikým.“
    Jestli mám být upřímná, tak moje nejvíc používané motto je, ale takové moje osobní : ,,Nebuď kretén, Alino" :D Když si nevěřím, což se mi stává často, tak si prostě řeknu toto. :D
    Nebo mám taky děsně ráda: ,,Be the type of person that you want to meet"
    Měj se hezky. :)

    OdpovědětVymazat
  18. Ahooj,
    GFC : kačaVal
    kaca.val.1996@seznam.cz
    Já knížku 50 odstínu šedi mám celkem ráda. Sice nejsem na tento typ knížek, ale nějakým způsobem se mi to líbilo :D :) A toto tričko je fakt skvělé ! :)
    Životní motto je pro mě asi toto : Nezáleží na tom, s čím si přišel, ale s čím odcházíš. Nevím, jaký má pro ostatní význam, ale pro mě znamená to, ať dělám věci a ať jsem takový člověk, kterého si budou všichni pamatovat :)
    Krásný den :)

    OdpovědětVymazat
  19. sleduju přes gfc jako dumpling
    email → jolka.h@centrum.cz
    žádným mottem se neřídím. Prostě žiju podle sebe.

    OdpovědětVymazat
  20. co se má stát, stane se
    vragovamagda@gmail.com
    :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! ♥