Lucid dreaming


Už deset dní přemýšlím nad tím, jaký typ článku publikuji v tomto roce jako první. Zvažovala jsem nad kosmetikou, oblečením, nějakým zajímavým TAGem, ale rozhodla jsem se pro něco, co se úplně vymyká až dosud publikovaným článkům. Je pravda, že jedny "záhady" už tady byly, co vám ale představím dnes, bude něco úplně jiného.

Znáte film Počátek? Pokud ano, už víte o čem tento článek bude, pokud ne, pojďme si představit jeden fenomén, který vám doslova nedá spát!

Jsou to asi čtyři roky, co jsem se poprvé dozvěděla o lucidním snění. Návodů bylo tehdy o dost méně, než teď, ale zaujalo mě to natolik, že mi při každé nové informaci naskakovala husí kůže. Jít spát a vzbudit se? Ležet v posteli a přitom se naučit zapomenuté dovednosti?

Má dychtivost poznat lucidní snění nabírala nečekaných rozměrů, až se mi to konečně povedlo. Poznala jsem svět, který neměl obdoby.

A jak bych tento fenomén charakterizovala?

Když vaše víčka už ztrácejí pozornost a vaše těžkopádné tělo sedí stěží za počítačem, je čas si jít lehnout. Ulehnete do chladivé postele, přikryjete se nadýchanou peřinou a s počítáním neposlušných oveček pomalu usínáte a máte sen. Bláznivý sen, v němž si vaše mysl s vámi sprostě hraje a vy nemáte sebemenší kontrolu. To platí pouze a jenom do té doby, než poznáte lucidním snění. V tomto okamžiku přebíráte snové otěže vy a začíná tak pro vás realita bez času, bez následků, bez hranic.

Lucidní snění proto znamená, že vaše mysl ví, že sníte. Dokáže si to představit? Můžete všechno! Létat, dýchat pod vodou, procházet zdmi, skákat z mrakodrapů a třeba i někoho nakopat.

Existují lidé, kteří umí lucidně snít už od narození a ani neví, že to tak nemá každý. Poté existují lidé, jež si něco tak fantastického, jako je lucidní snění, nedokážou a ani nechtějí připustit. A pak je tady třetí skupinka nadšenců, do které se řadím i já, které lucidní snění zajímá a pořád hledají něco nového, co by mohli vyzkoušet.

Okolo lucidního snění najdete mnoho zajímavostí. Například. Pokud jdete spát a máte 10 minutový lucidní sen, vaše tělo a mozek jsou v tak hluboké relaxaci, že místo běžných 7-8 hodin spánku si hravě vystačíte s 3-4 hodinami!

Umíte si představit, co můžete dokázat, pokud se lucidní snění naučíte a prospíte o čtvrtinu svého života méně?

Život Vám nabízí tolik možností a toto je jedna z nich!

Zajímalo by vás, jak se lucidní sen naučit a co všechno už jsem v něm zažila já? :)

Napište mi do komentářů, zda Vás toto téma zajímá a pokud budou dobré ohlasy, můžu Vám slíbit pokračování!

Mějte se krásně a dobrou noc! ♥

8 komentářů:

Děkuji za komentář! ♥