Fifty Shades of Black?


Hned na začátek vás chci požádat, aby jste s články měli strpení, protože se teď nacházím v jednom kole. Většinu času jsem vzteklá, protože nechápu, proč se tak důležité životní milníky nacpaly do jednoho pololetí a na druhou stranu se tomu snažím přispůsobit, protože mi stejně nic jiného nezbývá. Pro blog budu ale vyčleňovat čas pořád, nebojte. :)

Co je tedy u mě nového? :)

Hned na úvod jsem vyfotila knížku, která u mě vyhrála jako nejvtipnější dárek Vánoc 2015 (hned po mém batmanovském overalu pro taťku, samozřejmě). Po přečtení několika stránek jsem došla k závěru, že to psal buď ještě větší narcis, než jsem já, nebo někdo, kdo stretol feministku Julču v její pěti minutové slávě.

Velký zájem u mě také vzbudila  tato samoopalovací pěna. Objednala jsem si ji společně se sestrou a už teď se těším, jestli bude fungovat. Navíc, ve čtvrtek jdeme s holkama na premiéru Padesáti odstínů černé, tak alespoň splynu s herci.


Máte rádi roztomilé trička? Tohle najdete v NY!


No a na závěr tip na nákup.  Udělejte si co nejdřív výlet do Kiku, mají tam teď sadu vánočních knírků za tři koruny!


  Mějte se krásně a nezapomeňte mi napsat, jestli se také chystáte do kina!

 ♥


18 komentářů:

  1. Ten St. Moritz je prý dobrý, tak pak něco o něm napiš, jestli je to pravda, jsem zvědavá!
    Jinak zítra jedeme do Kiku, snad to tam na nás bude ještě čekat! :)
    - Šárka - :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě napíšu, brzy by se měla objevit recenze. :)

      Vymazat
  2. Taky s přítelem chceme jít na 50 odstínů černé, ale jak nás znám, tak z toho nakonec sejde :D Každopádně to nevypadá špatně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud máte rádi komedie, určitě doporučuji! :D (:

      Vymazat
  3. Un articolo davvero interessante!!
    Un bacione Manu

    OdpovědětVymazat
  4. that tshirt with kitties is adorable! that first book seems interesting....111 tips for loving our husband? or something like that?

    http://modaodaradosti.blogspot.ba/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Yeah! Good estimate! :) But the official name of the book is 111 reasons to love man. :)

      Vymazat
  5. loved it ! hugs from Germany..

    follow for follow?

    Join my blogger cooperation "bossy chic"
    Bossy Chics Wanted

    Freebies for your blog


    Bloglovin | Instagram @suvarna_gold | LookBook | Facebook |


    Stay Gold

    OdpovědětVymazat
  6. This post is absolutely stunning!

    http://fairyland111.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  7. These are great
    xx
    www.junewantsitall.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! ♥