Wellness time


Jelikož nám konec pracovního týdne klepe na dveře, není nic lepšího, než vymyslet plán na páteční povyražení. Někdo sází na bary, někdo na kino, ale jedinci podobní mně, tedy jsem k. o. už od pondělí, to vidí na vanu. A ne jen tak na ledajakou, ale na zaslouženou půlhodinku ve voňavém nebi!



Dnes Vám přiblížím značku HERBASPA, která vyrábí více než 30 let bylinné přísady do koupele. 

HERBASPA vyniká především tím, že její produkty vznikají z šestice kouzelných bylin - kopřivy dvoudomé, máty peprné, vrby bílé, heřmánku pravého, chmelu otáčivého a mého favorita, levandule lékařské.


Z těchto léčivých bylin se po dobu 2-4 týdnů uvolňují pomalou extrakcí účinné látky, které jsou hlavními složkami bylinných koupelí. Koupele jsou určeny k celkové relaxaci při úvaně, po fyzické zátěži a sportu, nebo jednoduše tehdy, když dostanete chuť na domácí wellness. 

Já jsem si takových wellness večerů udělala hned pět a dnes vám povím, který se mi líbil nejvíce.



Byl to přesně minulý čtvrtek, kdy prošel bojler zatěžkávací zkouškou. Buď bude vše bez problémů, za což jsem se modlila už od rána, nebo dojde voda a celý barák kromě mě, samozřejmě, jak jinak, bude nést čestný odznak špina. 

Ze začátku jsem slyšela syčení, poté pořádnou ránu, ale naštěstí to byl jen padající stromek, který se ještě nedostal do vánoční formy. Syčení byl sice problém, ale brzy se vše spravilo a mě se do přijatelné míry naplnila vana horkou vodou, ve které bych snad uvařila i kuře.

Než jsem stihla zapálit svíčky, sepnout vlasy a uklidit nepořádek podobný romské osadě, sklíčka od brýlí pohltila hustá pára, ve které by snad jen černoch vyčníval. Poslepu jsem našla nůžky a pět minut hledala sáček s bylinnou koupelí, který se ohlásil přesně ve chvíli, kdy už to ve mně pěkně vřelo. Stačily dvě střihnutí a světe div se. Nazelenalá tekutina měnila kousíček po kousku horkou vodu v zelený rybníček, ze kterého neúnavně stoupala pára. Po chvíli jsem ucítila mátu, ale to už jsem ulehala do horkého království. 

Vzbudila jsem se po zasloužené hodince, kdy mi dohrával Vivaldi a kdy jsem byla skvěle uvolněná a odpočatá. Mátu proto hodnotím jako topku a pokud by jste někomu chtěli udělat radost na Vánoce, doporučuji rovnou celé balení.



Lemongrass následoval jako druhý a opět se jednalo o gurmánský požitek. Bojler naštěstí nesyčel, stromek nepadal, a tak jsem měla konečně klid, který mi tak chyběl. Navíc jsem se ve vaně stihla naučit angličtinu, což hodnotím jako velké plus a zároveň skvělou pomůcku na maturitu.


Ovšem koupel, která mě zachránila, a teď se nejedná o školu, byla hřejivá kosodřevina. Víte, já mám totiž skvělé nápady. Po dvou letech jsem si totiž řekla, že je na čase, abych se konečně naučila na snowboardu. Takže si představte vysokou valící se kouli se sjezdovky, která se snaží sama nepřizabít, natož se ještě někomu vyhýbat, a pak si představte ty modřiny. Ruce, nohy, škoda mluvit. A po takovém dni přijděte domů a snažte se obstojně do dalšího víkendu fungovat. Nic takového. Napustila jsem si vanu, opět přivítala rybníček brčálníček (ono jsou totiž všechny koupele zelené, jen tak pro info) a tam si hověla do nočních hodin. 

Nebo alespoň do té doby, než mi babička začala cloumat se dveřmi ze strachu z imigrantů. Ono by si tam totiž určitě nějaký uprchlík i s celou rodinkou pouštěl hodinu Vivaldiho a čachtal se ve vaně metr krát metr.



Co se týče klasické kosodřeviny a levandule, opět si nemám na co stěžovat. Krásná vůně, skvělý relax a hlavně klid. (Tentokrát bez návštěv.)







Pokud bych měla bylinné koupele zhodnotit, určitě bych je doporučila. Jsou voňavé, tělu prospěšné a takových 20 minut ve vaně dokáže pořádně vylepšit den. Nebo alespoň večer. :)

Děkuji stránce Blogerky.cz za možnost vyzkoušení těchto bylinných koupelí a doufám, že jsem Vám alespoň trochu přiblížila produkty, které mě samotnou moc nadchly.


Dobrou noc! ♥

18 komentářů:

  1. Hezky jsi článek napsala :) Já jsem taky mohla vyzkoušet, tak 2 si užila mamka a 3 já a PARÁDA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to si mamča určitě taky užila. :)

      Vymazat
  2. beautiful pictures!!
    http://modadarapunzel.blogspot.pt/

    OdpovědětVymazat
  3. Tak o tomhle jsem ještě neslyšela, ale vypadá to super :)
    www.letmemakeawish.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě stojí za vyzkoušení! :)

      Vymazat
  4. Tiene cosas interesantes esta marca.

    OdpovědětVymazat
  5. Beautiful pics!!!

    http://fairyland111.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  6. LOOKS REALLY NICE
    new post : http://melodyjacob1.blogspot.com/2015/12/white-dress-beauty-queen-style.html

    OdpovědětVymazat
  7. They look very nice! I would like a piece of that donut...;))) xx


    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Thank you, Caramella! :) And donut was yummy yummy! :3

      Vymazat
  8. Lovely post! I am new follower and hope you can follow me too) Have a great week! xx

    OdpovědětVymazat
  9. i want to try this too. fond of all things herb.
    New Post on my blog, do drop by soon ,<3
    ✿thefashionflite
    ✿twitter
    ✿Bloglovin
    ✿FaceBook

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! ♥