Trip tip #2


Nedávno jsem zmínila 2 výlety, které bych Vám ráda přiblížila. Dnes nás čeká Panenský Týnec, proto se pohodlně usaďte, začínáme. Pojďme se společně vydat do tajemného chrámu, jenž přitahuje návštěvníky z celého světa.


Čas od času se stane, nepatrnou náhodou, že nás klikatá cestička osudu zavede na místa, která by jsme za normálních okolností vůbec nenavštívili. Rozšíříme si obzory, poznáme něco nového a třeba objevíme fajn místo, na které ještě mnohdy zavítáme. Nebo také ne? A přesně o tom je Panenský Týnec!

Název města je sice terno už samo o sobě, ale pokud se zajímáte o různá mystéria a záhady všeho druhu, rozhodně by Vám neměl ujít nedostavěný gotický chrám, který najdete právě v Panenském Týnci.


I když není přesně známo, kdo je autorem této stavby, jako přední jméno se uvádí Plichta ze Žirotína. Mělo by se jednat o slavného bojovníka, který bojoval po boku mnohých králů ve 14. století, kdy také započal se stavbou chrámu.

No a teď přijde to zajímavé. Nad nedostavěným chrámem se totiž vznáší celá řada nehynoucích otázek a tajemství, na které jsou i skeptici krátcí.


Chrám je podle odborníků postaven na velmi silné léčivé pozitivní zóně, která má tvar kříže. V místech, kde se zóny kříží, má docházet ke znásobení léčivé energie, která má pozitivní vlil na člověka.

Pobyt na tomto místě je určen především lidem trpícím depresemi, nedostatkem sebevědomí, plačkám, tedy lidem přecitlivělým a pesimistům. Všechny tyto neduhy by měla alespoň z části vyléčit návštěva nedostavěného chrámu, především pobyt v jejím středu.

Jedná se pouze a jenom o placebo efekt, nebo v sobě chrám skrývá nezodpovězená tajemství?


Když jsem do chrámu vstoupila, zvedl se vítr a slunce mi pošimralo lícní kosti. Ani nevím, jestli to bylo tím, že jsem byla příliš zvědavá, než abych se zarytě držela daných pravidel, ale pro jednou jsem zapomněla na povahu nevěřícího Jidáše a čekala, co bude dál.

Zatímco mi červená kontrolka na obrazovce foťáku hlásila vybitou baterii, stihnla jsem nafotit několik fotek a stále čekala, až zahřmí. Nic se nedělo.

Až při odchodu z chrámu jsem se začala cítit nějak divně. Cítila jsem se jako opařená, jako by mi někdo pořád dýchal za krk, i když bylo všude liduprázdno. Také znáte ten pocit, jako by se na vás někdo díval, ale nikde ani noha? Přesně tak. Husí kůže a strach. Naposledy jsem se ohlédla, prošla obloukem a směřovala z onoho tajemného chrámu do vyhřátého auta. V noci jsem se několikrát probudila a noční můry stály opravdu za to.








Jak působí chrám na Vás? Máte rádi tajemná místa, nebo si raději posedíte doma?

Přeji pěkný zbytek dne! :)

PS: Líbila by se Vám v budoucnu tématika tajemna, mystérií a podobných tak teď fakt neusnu témat?

22 komentářů:

  1. Great post and amazing pictures :)...thx for sharing!

    OdpovědětVymazat
  2. Hmmm, zajímavý článek i fotky :-) Další podobné články by mě určitě zajímaly, tajemno já můžu :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, Leni! :) A asi se v budoucnu na blogu něco objeví, když je zájem. :)

      Vymazat
  3. Krasne fotky, tohle misto vypada opravdu zajimave a podobne tajemne clanky bych klidne uvitala :)

    OdpovědětVymazat
  4. Krasne fotky, tohle misto vypada opravdu zajimave a podobne tajemne clanky bych klidne uvitala :)

    OdpovědětVymazat
  5. Podle fotek to vypadá teda dost strašidelně, no nechtěla bych tu být v noci... Jelikož já jsem velký posera tak mi tajemno dobře nedělá. Každopádně to mohlo být zajímavé a líbí se mi navštěvovat české památky, vždy´t jich tu máme tolik a krásných..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, přespání by bylo asi fakt pro silné povahy. :D

      Vymazat
  6. Anonymní17:14

    Ten článek je supr! Jo, piš na tuhle tématiku víc! :D :-) Kristýna M :)

    OdpovědětVymazat
  7. Un lugar precioso y las fotos muy bonitas.

    OdpovědětVymazat
  8. beautiful pictures! =) have a nice
    weekend xoxo

    OdpovědětVymazat
  9. Such lovely pictures!!!!

    http://fairyland111.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  10. Great pictures! Thanks for sharing! I just followed!

    xoxo,
    Nat
    Trending In Fashion

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! ♥