Primark haul! #merrychristmas


S posledním úderem jedenácté hodiny nastalo konečně to, po čem prahnu celý rok. Vánoční prázdniny! A čím jiným si tento den ještě vylepšit, než pořádným haulem? A co takhle i Primarkem? Jste pro? Já rozhodně!

Minulý měsíc jsem vám prozradila tajemství roku, a to cestu do Primarku. Těšila jsem se na velký pozlacený dům, kterému budou vévodit především lakomí Češi a Slováci, jež křečkovitě nakupují na Vánoce. Na místě jsem byla ale trochu šokována. Ptáte se proč?

Vždy jsem si myslela, ač bych jakkoliv sondovala, že je Primark obrovský obchodní dům, proti němž se může jít Ikea zahrabat. Když jsem ale přišla před opravdový Primark, dvakrát jsem se rozhlédla, jestli jsem tady opravdu správně. Obchod se stejným nápisem, jako Gate, se stejným vzhledem, jako Gate a dokonce podobným zbožím, jako v Gate! Úctyhodný rozdíl jsem ale přece jenom našla, a to ve výběru zboží, velikosti obchodu a především, v cenách.

I když si v hlavě vytvoříte imaginární kalkulačku, která vám bude neustále přepočítávat eura na koruny, velmi rychle zjistíte, že i když to v Primarku není zase tolik levné, jak by to socka style očekávala, stále se najdou blázni, kteří si odtud odvezou plnou hromadu tašek. Ano, mezi ty blázny patřím právě Já.


A protože Vás o moji nákupní primarkovou horečku jen tak neochudím, pojďme se společně podívat, co způsobilo, že se ze mě stala paní Santová a jaké pěkné věcičky se u mě nově usídlily!

Hned zkraje začneme tím nejvoňavějším pokladem a tím nemyslím nic jiného, než pořádnou primarkovou svíčku! Já jsem si domů přivezla Red Berry & Jasmine a nemůžu na ni říct křivé slovo.


Pak tady máme fuchsiové sáčko značka komunistic, které mi pohaněla jedna česká selka v Primarku. Nevěděla jsem, jestli se mám prvně sklonit a lísknout jí, nebo jí to sako narvat do určitých míst. Každopádně, jako člověk na úrovni jsem zachovala chladnou hlavu a se zabijáckým pohledem si ji změřila, ukradla košík (byla fakt nouze, viď, Evi :D) a pokračovala dál.


A jak jsem již řekla, v tomto haulu jsou věci jak z Primerku, tak z klasických obchodních řetězců. No a protože jsou Vánoce a mě štěstí jen tak neobejde obloukem, hádejte, na co jsem narazila posledně v Kik! Na tenhle absolutně - nejvíc - boží organizér kosmetiky, který závidím dokonce sama sobě! Jsem to ale narcis!


Zpět k Primarku. Nevím, jak to máte vy, ale já při svém elegantním stylu nedám dopustit na pěkná cartoon trička, ve kterých pak straším v tělocviku, kde dělám, že něco dělám, nebo právě teď, kdy oslavuju nic nedělání následujících dní a píši tento článek.


Co se vám bude asi pravděpodobně zamlouvat a zamlouvá se to i mně, jsou šperky z Primarku. Upřímně si myslím, že dávat za ně hromadu peněz nemá cenu, ale když je něco pěkného za euro, tak tomu jednoduše nejde odolat. Viďte, shopaholici?


A když jsme u těch pěkných věcí, tak vám představuji mé roztomilé ananasy! ♥ Samozřejmě se nejedná o ovoce jako takové, ale o roztomilé svícny, které se dají využít snad na všechno.


No a teď se podržte, teď přijde gól tohoto článku.

Čas od času čtu Vinted, tedy více, než je zdrávo a v mnohých tématech o Primarku se zmiňuje jedna věc. Jeansy napuštěné něčím, na co si každý stěžuje. Dokonce se zrodilo i vtipné téma ohledně tohoto problému, kde si uživatelky vzájemně radí, do čeho jeansy ponořit, nebo čím je napustit. Mně to přišlo vždycky hrozně vtipné, jak si někdo může koupit smradlavé jeansy napuštěné v lázni proti molům, a protože je karma svině, došlo i na mě.

Ono totiž Primark a kabinky, to je začarovaný kruh. Při stání u pokladny vyřknete snad všechny nadávky, které znáte a ještě se přiučíte i nějaké nové, například neměcké. Ovšem při stání na kabinky, tak to už dočista ztrácíte nervy. S Evičkou jsme byly dokonce natolik zoufalé, že jsem navrhovala, že si jeansy vyzkoušíme v chichotajícím rohu, kde čas od času byl vidět něčí zadek, ale naštěstí byl tento nápad ihned zamítnut. Takže jsme vrchovatě braly věci do ukradeného košíku a modlily se, aby nám to všechno bylo. No a tady přichází na scénu můj nákup.

Když jsem přijela domů, všechno jsem roztřídila a poctivě vyzkoušela. Nikde jsem neviděla problém, až na jednu věc. "Něco tady divně smrdí". Po půlnočním prohledávání pokoje jsem usoudila, že se to nese určitě ze sestřiného pokoje a absolutně vyčerpaná jsem ulehla do voňavých peřin. Ráno jsem dala věci vyprat a ještě ten samý týden měla jeansy na sobě.

A hle, heuréka! Stojím takhle před zrcadlem, div se do něj vlezu a když se sehnu pro ponožky, konečně na to přijdu. Jo, ta karma je svině. Takže i já jsem si dovezla smradlavý jeansy. A hned dvoje.


Co ovšem nesmrdí a v čem Primark vyniká, jsou mohutné nápadité řetízky. První můžete vidět na fotce se sakem a druhý, ač s Reservedu, najdete na fotce s jedinou vánoční kytkou, která mi zázračně, zatím, nezdechla.


No a co by to bylo za haul, kdybych nezmínila roztomilé kalhoty na spaní! #garfieldteam


Máte rádi rose gold decor? Tak to vás jistě potěší následující tři fotky! Na první můžete vidět světýlka z Jysku, na druhé rámeček, termohrnek a věšáček z Primarku a na třetí polštáře z Kik!




Co se týče oblečení, tady jsme v konečné stanici. Snad vám jen ukážu límečkové triko á la Addams style, které se zařadilo mezi mé oblíbence.


No a jako bonus nesmím zapomenout na fotku, kdy jsme s Evičkou strašily okolí. (Především já.)

Poté následoval fotokoutek, kde jsme pobouřily celý Primark, ale o tom až někdy příště.

Přeji příjemný zbytek dne a krásné Vánoce! ♥


26 komentářů:

  1. Já byla posledně v Primarku na začátku prosince a šílený zklamání. Koupila jsem si jen ponožky :D
    Giveaway / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ponožky se vždycky hodí! :D

      Vymazat
  2. Já v Primarku ještě nebyla, nějak mě to tam extra netáhne, ale kdybych jela kolem asi bych si tam zašla. Strašně se mi líbí ty papuče. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak snad budeš mít cestu. :) A papuče byly před rokem koupené v Kauflandu :D, třeba je ještě někdy dají do nabídky. :)

      Vymazat
  3. Primark mě vůbec neláká. Zaprvé nejsem ochotná kvůli němu jezdit kamkoliv mimo Prahu, zadruhé nesnáším davy a ani nakupování oblečení mě nebere. Ale musím uznat. že nějaké kousky se mi hodně líbí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Má se prý postavit i v Praze, jenže kdo ví, co je na tom pravdy. :)

      Vymazat
  4. Úžasné věci sis dovezla! Ten stojánek na kosmetiku je vážně boží, škoda, že u nás v Kiku tyhle stojánky nikdy nejsou :D Krásné Vánoce! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, i tobě pěkné Vánoce! ♥

      Vymazat
  5. i am in love with your pics and your goodies. so pretty
    Have a lovely week
    Stay in touch
    xoxo

    P.s New post in my blog

    OdpovědětVymazat
  6. Organizer na kosmetiku je bozsky, ten by se mi hodil.

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zajdi do Kiku, třeba ho tam ještě budou mít. :)

      Vymazat
  7. Teda, to je tašek :D Krásně si nakoupila

    OdpovědětVymazat
  8. Super věci sis nakoupila! Svíčky z Primark za euro jsou super!

    OdpovědětVymazat
  9. Ten řetízek s perlami je krásný. :)
    Find joy in the ordinary

    OdpovědětVymazat
  10. Koupila sis super věci. Strašně se mi líbí jakým stylem fotíš fotky na blog! :)

    Life By Peggie

    OdpovědětVymazat
  11. Great items Really interesting post...thx for sharing! xx

    OdpovědětVymazat
  12. Primark mám ráda ale v mezích. Jsou věci které mě tam fakt odrazují a to jsou například jeany. Fakt pěkné, pevné jeansy jsem tam v životě nenašla. Z Primarku mám ráda bižu, bytové doplňky, věci typu ponožky, podprseny trička ale jeany a moc ne boty. Musím pochválit nákupy, pěkné věci jsi sis nakoupila.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za názor. :) Je pravda, že ty jeansy jsou prostě kapitola sama o sobě. A do bot bych asi nešla, protože soudě podle toho, co jsem viděla, jsou tak na jedno použití. :(

      Vymazat
  13. lovely stuff. that pink colour is so nice. We don't have Primark here sadly. But u got quite a lot of stuff.
    Happy Holidays .
    New Post on my blog, do drop by soon ,<3
    ✿thefashionflite
    ✿twitter
    ✿Bloglovin
    ✿FaceBook

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! ♥