Famagusta Fresh Opening ►

Poslední dobou si říkám, jestli už nejsem v Praze pečená vařená, když ještě nemám publikované všechny články z posledního výletu a zase tam vyrážím. Faktem ovšem zůstává, že se nyní nejednalo o nákupy, jak je zvykem, ale o pozvánku na otevíračku Famagusty.

Když jsem nedávno v emailové schránce otevřela pozvánku na tuto akci, zůstala jsem sedět jako opařená. Do teď totiž blog beru jako takovou zábavu, dalo by se říci hračku, která mě baví, učí a umožňuje mi tvořit jakýsi můj osobní prostor, kde se potkávají mé nápady, voloviny, ale především čtenáři, se kterými velmi ráda komunikuji. No a když vám z čista jasna někdo potvrdí, že ten váš prostor, jistým způsobem pohled na svět, někdo čte a že vás někam zve, jste na pokraji infarktu a nadšení. Proč zrovna infarktu? Sami dobře víte, že si servítky moc neberu a většinou je můj sarkasmus na pokraji černého humoru a něčím, co bych místy nazvala nemístným. Jenže je to něco, co vystihuje mě, můj způsob psaní a jednoduše práci, pod kterou se s čistým svědomým a škodolibým úsměvem podepíšu. Takže po tomto všem nastalo nadšení, kdy jsem se rozhodla, že společně se sestrou podnik navštívíme.



Famagusta vznikla již před 5 lety, ale protože chtěli majitelé změnu, podnik na několik týdnů zavřeli, stvořili dílo svých snů a nyní jej najdete na ulici Vyšehradská 53. Je to místo, které by jste měli alespoň jednou za život navštívit. Už při vstupu na vás dýchne rodinná atmosféra, pocit klidu a bezpečí a fakt, že se můžete v klidu a dobře najíst za poměrně přijatelné ceny. Výběr je široký a čekají na vás jak vynikající sendviče, které rozhodně oceníte při malé pauze na oběd, tak také špízy, saláty, wrapy a mnoho dalšího. Já jsem mlsná huba, a tak si mě nečekaně získaly cupcakes. Rozplývající se máslová chuť, výrazná poddajná čokoláda.. božský výtvor, kterého se jen tak nepřejíte. Že by jste raději něco na pití? Co takhle smoothie, domácí limonáda, či ovocný mošt?


Na akci se mi moc líbilo. Seznámila jsem se s novými lidmi, vyzkoušela skvělé jídlo a především jsme se sestrou prožily fajn večer, který byl rozhodně výjimečný. Za pozvání moc děkuji a vy si nyní můžete vychutnat fotky, ze kterých určitě dostanete hlad. A né že ne!

















Přeji krásný pátek! ♥

4 komentářů:

  1. Ano, máš pravdu, dostala jsem z fotek hlad a musím si dát něco sladkého :D Dík za tip, vypadá to jako ideální místo na posezení s kamarádkou, až začne to klasické podzimní počasí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem to říkala! :D Děkuji za krásný komentář! :)

      Vymazat
  2. Lovely post. Have a great weekend! xx

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! ♥