Autumn nature ☼


Slunečný podzim je něco, co mám snad na celém roku nejraději. Podzim okázale předvádí svou barevnou škálu, vítr si ledabyle pohrává s nažloutlými listy a já mám každoroční rýmečku, která kolem mě obchází jak mlsný pes.

Dopřejme si ale chvíli klidu, a tak si společně, uprostřed týdne, uvařme čaj a nasajme tu podzimní atmosféru, která nás čeká za okny našich domovů.

















Jaké je vaše nejoblíbenější roční období? Také jste pro podzim? :)

Přeji krásný den! ☼

26 komentářů:

  1. Nádhera, opravdu krásné fotky :) Já mám taky ráda podzim a zimu s jarem. Léto jako jediné moc nemusím :).

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem teď nemocná, takže ten čaj mám povinný. :D Krásné fotografie podzimu mi udělali radost! :)
    www.corculum.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to přeji brzké uzdravení! :) A děkuji za krásný komentář! ♥

      Vymazat
  3. No páááni, to jsou překrásné fotky! Miluju podzim v barvách! Jinak rýmičku mívám také s příchodem zimy :-D Nemám ráda, když usínám a mám tak ucpaný noc, že musím dýchat pusou. Vůbec se pak nevyspím! :-D

    Pája

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Že jo, to usínání je nejhorší! Brr. :D A děkuji za krásný komentář, Pájo! :)

      Vymazat
  4. Anonymní9:38

    Krásné fotky, opravdu.. zvlášť ta kráva, co se zrovna vyprázdňuje :D
    :)
    N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za komentář, N. Jedná se ale o ocas. :D

      Vymazat
  5. Moc hezké :) Taky mám podzim ráda i když je mi pořád zima :D A letos je opravdu nádherně, tak se snažím trávit dost času venku, než začne sychravé počasí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím, letos se počasí fakt podařilo. :) Snad ještě chvíli vydrží. :)

      Vymazat
  6. No páááááni!!! To je krása! Miluju fotky přírody :)

    OdpovědětVymazat
  7. Keď svieti slnko, jesenná príroda je krásna :) Inak ma to počasie neskutočne deprimuje a ubíja.
    Original copy blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to trochu takové pochmurné, ale já na tom vidím právě to kouzlo. Perfektní na horkou čokoládu, svíčku a teplou postel. :O)

      Vymazat
  8. Gorgeous pictures! Love the cows and those mushroom!! :))

    OdpovědětVymazat
  9. Such lovely photos! Wish I could be in these!! Such lovely places!!
    xx
    June Wants It All - Indian fashion and lifestyle blog

    OdpovědětVymazat
  10. Great post and amazing pictures :)...thx for sharing!

    OdpovědětVymazat
  11. Panebože♥
    To jsou úžasný fotky. Úplně zachytily všechny krásy podzimu♥

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! ♥