TRICK OR TREAT! #halloweentag


Dnes jsem pro vás přichystala zvláštní článek a tím je Halloweenský tag! Dušičkáři, třeste se, jdeme na to!

1. Co máš nejraději na Halloweenu?

Rozhodně výzdobu! Jeden hřbitov ve městě už máme, tak proč si neudělat z domu další!

2. Top strašidelný seriál/film?

Constantine & American Horror Story - Coven.

3. Svítící dýně - ANO/NE?

Určitě! Krásně vyzdobí dům a není nad to mít na každém rohu roj mušek!

4. Netopýři, nebo černé kočky?

Otázka je to sice divná, ale na výzdobu rozhodně netopýry. Kočku raději ne, kdo by chtěl uklízet ty chlupy. 

5. Jakou nejdivnější věc vlastníš?

Kouzelnickou hůlku z potterovské edice, abych měla čím mlátit sestru, černou a zelenou rtěnku, aby mi dny nezevšedněly a v neposlední řadě macklemorský kabát, aneb pobuřování level 100.


6. Věříš na duchy?

Ano. Kdo ví, třeba někdo stojí právě vedle tebe, když to čteš.

7. Co uděláš, když ti přes cestu přeběhne černá kočka?

Nic. Pravděpodobně ji stejnak sním odpoledne v čínské restauraci.

8. Jaký nejstrašidelnější film jsi viděla?

Kruh a Záhadu Blair Witch. V jednom straší vlasatá mánička ze studny a druhý je na mě moc reálný, abych si z něj dělala srandu. :D

9. Byla jsi někdy u kartářky?

Nebyla. Pokud by jsme svou budoucnost vědět měli, věděli by jsme ji. Přítomnost vytváří budoucnost a ne naopak.

10. Vyfotila jsi někdy ducha?

Duch to asi nebyl, ale něco jsem zřejmě vyfotila. Kdo čte Vinted, možná zaznamenal jedno téma, ve kterém hrdě figuruje pan "Dubínek". :D

A to je pro dnešek vše, užijte si Halloween! ♥


12 komentářů:

  1. Haha, s bodem 6 si mě pobavila :D hned jsem se koukla, zda za mnou třeba někdo nestojí, když mám sluchátka v uších a nic nevidím:)
    Halloweena mám hrozně ráda. Hlavně ty líčicí tutoriály a výzdobu - dyně a netypýři, to je moje:)

    ...Instantní krása...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já jsem pak lekla i sama sebe, když jsem článek v noci kontrolovala. :D

      Vymazat
  2. Pěkný tag :) Celkem i vtipně pojaté, "abych měla čím mlátit sestru.." :D

    Ráda bych Tě pozvala na mou GIVEAWAY :)

    OdpovědětVymazat
  3. S bodem 1., 3. a 6. souhlasím.
    Hlavně miluji tu výzdobu a dýně.

    OdpovědětVymazat
  4. I wish I could learn your language :) It sounds so nice :)

    OdpovědětVymazat
  5. Super tag! :) AHS - Coven mi přišel strašidelný nejmíň, horší pro mě byla Freak Show, protože nesnáším klauny :D
    Infinity of Colors

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně se to právě na tom líbilo, že nebyl až tak děsivý, jako ostatní řady, ty bych nedala. :D A děkuji za komentář, Kačko! :)

      Vymazat

Děkuji za komentář! ♥