CHRISTMAS GIVEAWAY


Konec října mi vždy připomene nervy z minulého roku, kdy jsem ještě v prosinci spoléhala na anděla strážného, s jehož pomocí vymyslím nad míru originální dárek a na sebe samu, že se z toho vánočního blbince nezblázním. Jediné, co vždy předbíhalo a předbíhá dobu, je vánoční stromek. Aby jste věděli, je to něco, na co si potrpím každý rok s předstihem. Těším se na ekzémy z umělých jehliček, které mi vyskáčou hned při prvním rozbalování, na rozšláplé baňky po celém pokoji, jejichž střepy nalézám ještě v létě a nakonec, na nejmilovanější řetězy, které za posledních pět let neslevily s půldenní rozmotávací lhůtou.

A tak asi chápete, proč si tento rok dávám na čas a zvu Vás na vánoční giveaway tak brzy. Jednoduše, později by už zřejmě nebyla.

Co se tedy skrývá v mém vánočním dárku pro Vás? (:

    • sladké candie canes
    • aromalampa
    • kapesníčky KEEP CALM and Merry Christmas na rýmečku
    • roztomilé washi pásky
    • bezkonkurenční světýlka, která Vám nemůžou chybět!

Co udělat pro výhru?

    1. Stát se stálým čtenářem blogu (pravý sloupeček).
    2. Dát like FB stránce blogu.
    3. Být z ČR, SR.
    4. Napsat mi Váš mail, abych Vás v případě výhry mohla kontaktovat.
    5. Co si přejete na Vánoce? Napište mi Váš vysněný dárek! (:

Giveaway ukončím 23. 12. 2015 o půlnoci a výsledky se dozvíte ráno na Štědrý den!


Hodně štěstí, krásky! ♥







62 komentářů:

  1. Anonymní12:25

    Ahoj Silvie,
    k Vánocům si přeji spoustu oblečení, kosmetiky, ale také to nehmotné a nejdůležitější..ZDRAVÍ.
    A doufám, že vyhraju! :D :-))))
    email:
    Kristyna.Martincova@post.cz

    OdpovědětVymazat
  2. K Vánocům bych si nejvíce přála, spokojenou a hlavně zdravou mou rodinu. Jinak si asi vyberu nějakou pěknou kabelku, pyžamo a samozřejmě kosmetika nesmí chybět. :-)
    eriuchytilova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné dárečky, ty světýlka jsou boží! :)) Já si nějak na speciální, drahé dárky nepotrpím, ale přemýšlela jsem o tangle teezeru :)
    Přes GFC a FB tě sleduji jako Katherine / Kateřina Sýkorová
    katerinas.sykorova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. GA je skvělá! Já si letos přeji,vše k modeláži gelových nehtů,jelikož bych se tomu chtěla více věnovat :)
    GFC Caroline,Fb Kajuš Zámečníková
    kajush.01@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Teda to je givka sledujeme tě dlouho jako sistershoods (sistershoods@gmail.com). Na Vánocích miluju to, že jsem s rodinnou a tu pohodu. Už teď dávám dárky do kupy abych vše pěkně stihla a měla na vše dostatečný čas. Na Vánocích miluju pečení cukroví, Kubu, kapra, koledy, svíčky, dárky, stromeček (ten máme vždy strašně dlouho). Přála bych si jako každá holka něco na sebe, sem tam kosmetiku hlavně dekorativní :D a co je důležitější být doma s rodinou, což nikdy nebude klišé.

    OdpovědětVymazat
  6. super givka!
    sledujem ako Júlia, na FB ako Júlia Dom.
    a na Vianoce si neprajem nič špeciálne, určite však nejaké prekvapenie, ak aj bude len malé, ale hlavne že bude vyberané z lásky :) inak si všetko potrebné radšej kúpim sama :)
    juliadreams@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  7. Jéé, super GA! :)
    na GFC sledujem ako Nikuš Semancová, na FB ako Original copy blog
    mail: nikussem@gmail.com
    Či sa týka darčekov, tak je to divné, ale momentálne nemám žiadne špeciálne prianie :) Dá sa povedať, že všetko potrebné mám :D Aj keď by sa zišiel nový notebook a foťák :D

    OdpovědětVymazat
  8. Super ga
    FB- Jana Svobodová
    GFC- Barbora Schleissová
    barisek22@centrum.cz
    k vánocům si přeju nové plavky

    OdpovědětVymazat
  9. FB a GFC Kateřina Výmolová
    vymolovak@gmail.com
    K Vánocům si přeju uklizený byt!

    OdpovědětVymazat
  10. 1. Sleduju jako Tereza Turynovaá
    2. Na FB jako Terulle Turynová
    3. CZ
    4. terkaturynova@seznam.cz , terulla1d@gmail.com
    5. Přeju si k Vánocům pod stromeček bílé nebo černé byčejné plátno bez potisků. :D

    OdpovědětVymazat
  11. Přes GFC i na fb sleduji jako Iveta Skutková
    Tedy, když si vzpomenu, jak jsem ve svých dětských letech každý Vánoce popsala miliony A4 papírů dárky na Vánoce, musím se jen smát :) Poslední roky totiž zase většinou ani nevím, co si přát na Vánoce, pokud tedy nemám vyloženě něco vysněného. A to letos nemám, takže si přeji jen to co každý rok - hromadu knížek, protože není snad nic, co by mi mohlo udělat větší radost :)
    ivetaskutkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Silvi, ty máš vždy tak dokonalé giveaway, že to ani není možné! Vždy se nad každou, tak rozplývám :D A tahle není výjimkou. Vymyslela jsi to skvěle. Co si přeju na Vánoce? Každý rok se těším na to, až se jako celá rodina sejdeme u vánoční večeře u jednoho stolu, protože přes rok spolu nejíme. Taky se těším na první svátek vánoční, protože chodíme k babičce, kde se scházíme aspoň jednou za rok jako celá rodina. A je celkem smutné, že se tam sejdeme jen jednou za rok a zrovna díky Vánocům. Nevím, co bych bez nich dělala! Tohle jsou pro mě ty pravé Vánoce a je to vysněný dárek, který zatím dostávám každý rok. Naschvál jsem napsala zatím, protože jsem už dávno pochopila, že zrovna tohle není samozřejmost. Přes rok se může stát plno věcí...

    Dlouhodobě tě přes FB a GFC sleduji jako Markéta Štefková
    email: stefkova.ma@email.cz

    Narozeninová giveaway :)

    OdpovědětVymazat
  13. ahooj super giveaway!
    sledujem pod tymto učtom a na fb sledujem už dlho ako Lucia Kvaayová
    micka185@azet.sk
    na vianoce nechem nič extra, samozrejme nejake tie ponožky a tak :D ale inak už strane dlho tužim po nejakej peknej koženke tak tu by som možno chcela :)
    ale inak nič take :)
    prajme pekny zvyšok dna

    OdpovědětVymazat
  14. GFC a FB - Lucka Štěchová
    Lucie.stechova3@gmail.com

    K Vánocům si nepřeju nic speciálního, ale moc by mě potěšil nějaký poznávací zájezd :)

    OdpovědětVymazat
  15. fb: zaru mucikexová
    gfc: Adéél
    adelkazamrzlova@seznam.cz
    Chtěla bych štětce od Petry Lovelyhair

    OdpovědětVymazat
  16. Na Vánoce si přeju jakékoliv překvapení - miluju je :)
    FB: Julča Kročová
    GFC: Julie Kročová
    juliekrocova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Ahoj :) K Tvému blogu jsem se paradoxně dostala přes tuhle soutěž - přidávám tedy sledování přes GFC, abych mohla také soutěžit. Obecně ale GFC moc nepoužívám, takže Tě dál budu sledovat přes Bloglovin :)
    Vánoce právě taky miluju :) Co bych letos chtěla? Celkem dost nad tím teď přemýšlím - už mám vybranou knížku (zatím jen jednu...), kabelku, objednaný kabát (snad mi bude) a jinak to vidím hlavně na nějaké věci do bytu (který zatím rozhodně není plně vybavený). Co bych si ale fakt přála? Je to trocu klišé, ale chtěla bych fakt klidné Vánoce s lidmi, které mám ráda. Každý rok jsme s přítelem na Vánoce doma každý u svých rodičů. S rodinou sice Vánoce trávit chci, ale s blízkou rodinou a ne s nekonečným davem příbuzenstva, co se tu každý rok sejde. Takže prostě pokojné a příjemné Vánoce :)

    GFC - tento nick, FB: Alenka Pernicová, mail: alenaperni@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Sleduji Tě všude jako Klára Odehnalová.
    theclairebiebs@gmail.com
    Co si přeji na Vánoce? Svým způsobem ani nevím, protože nepotřebuji hmotné dárky, všechno, co potřebuji, si koupím sama. Ale tak samozřejmě jsou věci, do kterých se mi moc investovat nechce, ale potěšily mě, takže letos bych si přála například Diář Filofax, jelikož jsem ve druháku na gymplu a mým problém je oranizace času, k čemuž by se mi tento diář hodil. Jinak opravdu není nic extra, co bych si přála - možná sourozence, ale na tom už se pracuje, tak uvidíme, třeba to bude můj vánoční dárek:)

    OdpovědětVymazat
  19. GFC: Stripy blonde
    E-mail: detnaw92@gmail.com
    FB: Martina Neradilová
    A co si přeji na Vánoce? Nejde ani tak vyloženě o dárek, ale moc si přeji, abych se opět se svou celou rodinou sešla u jednoho stolu a abych prostě prožila krásné Vánoce v kruhu rodinném :) A taky mě moc potěší, že konečně budou Vánoce v novém domě ♥

    OdpovědětVymazat
  20. 1. GFC: Kath(erine)
    2. FB: Kateřina Křivková
    3. Jsem z ČR
    4. Mail: katerinakrivkova@seznam.cz
    5. Na Vánoce přeji... já vlastně ani nevím, hlavní je, aby jsme byli s rodinou spolu všichni ve zdraví, protože to je samozřejmě nejdůležitější. Ale nějaká ta kosmetika a oblečení určitě potěší každého. Já mám na Vánocích stejně nejradši tu příjemnou a pohodovou atmosféru, takže mě potěší každý dárek. ♥

    OdpovědětVymazat
  21. GFC: ZuZu
    FB: ZuZu Predaj Sabo
    sabova24 (zavináč) gmail.com mala by som jeden vysnívaný darček avšak je to mašinka v hodnote 200€ a viac určená k uľahčeniu mojej tvorby a konečne by som si mohla robiť vlastnú potlač obalového a iného materiálu podľa svojich predstáv :D ale to veru môžem len snívať, naozaj :D

    OdpovědětVymazat
  22. Ahoj Silvííí,
    k Vánocům si moc přeji aby jsme byli všichni zdraví hlavně a babička který je furt nemocná.JInak to co si přeji je vedlejší a určitě když to srovnám ta i nepotřebné

    svobodka320@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  23. GFC: Mycakestyle1
    FB: Pavla Kostková
    kostkova.pavla@centrum.cz

    Přeji si velkou svíčku od Yankee Candle. Mám hromadu vosků, ale svíci žádnou. :)

    OdpovědětVymazat
  24. Ahoj :)
    sleduji přes fb-Denn Ie
    gfc: V vyky
    dainny@seznam.cz
    Nic si nepřeji jen aby naše první děťátko bylo v pořádku-už se na něj těšíme :) ♥

    OdpovědětVymazat
  25. Ta světýlka jsou kouzelná! :) Když opomenu samozřejmost jako je zdraví, štěstí a láska pro celou rodinu tak si přeji nějaké věci do bytu, do kterého jsme se s přítelem nedávno nastěhovali :)
    Blog sleduji pod tímto jménem a můj email je thekatula@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  26. GFC: Terka Černá
    FB: Teruš Černá
    E-mail: Te-ri-nka@seznam.cz
    Yankee candle svíčku. ♥

    OdpovědětVymazat
  27. GFC: Šárka Dvořáčková
    FB: Šárinka Dvořáčková
    mail: sarka.dvorackova96@gmail.com
    A přeju si hromadu kosmetiky :D

    OdpovědětVymazat
  28. gfc Kristýnka, fb Kristýna Mencová, mencovakristyna@email.cz a přeji si YC svíčku :)

    OdpovědětVymazat
  29. prajem siii nejake krasne designove vychytacky do mojho buduceho noveho bytiku. vsetkym kamaratom nenapadne hovorim ako mam rada Nila a Nordicday :D
    a mail mam romankagonsenicova(at)gmail.com a vsade mam rovnake meno. :3

    OdpovědětVymazat
  30. Sleduji jako Lenca.
    fb lenkaklimova
    K Vánocům si přeji knížky s tématikou ručních prací.
    Ta světýlka jsou božííí.

    lencaklimova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  31. Ahoj! :)

    Sleduju tě jako Lucka Sondová
    Jinak k Vánocům (narozeninám i svátku) si přeju jedinou věc, a to výlet na Taiwan, kde momentálně studuje má sestra - celkově jsem se vždy chtěla do Východní Asie podívat, a tak doufám, že to vyjde! :)
    Nádherná giveaway! ;)

    sondova.lucka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  32. gfc:Hizaki Sawai
    mail:Minako-chan@email.cz
    fb: Nagisa Tukan Yagi
    Moc bych si přála udělat všem radost -rodině tedy sestrám,bratrovi,pejskovi,příteli a mamince :)

    OdpovědětVymazat
  33. Tvůj blog čtu minimálně 2x týdně, hrozně obdivuji tvoji práci a to, že máš čas vůbec mít tak super blog♥
    Doufám ,že vyhraješ v bloggerce roku a dostaneš, co nejvíce hlasů.
    Za to, co děláš si to zasloužíš ☺
    Blog sleduji pod jménem: Lucie Dohnalová
    Na Facebooku " Lucy Dohnalová
    Jsem z Česka a e-mail mám : lucidohnalova@seznam.cz

    K Vánocům si přeji nový počítač,protože ta moje chudinka se sotva rozjede :/ :D
    a samozřejmě nějakou tu kosmetiku a dekorativku☺

    OdpovědětVymazat
  34. Ahoj! Přála bych si poukazy do různých obchodů: seproha, douglas, reserved, Bershka, Topshop, Promod at. atd atd...:-) a vykoupit to tam všechno :D a ještě do ikey :D

    kamcamahdalova@seznam.cz
    GFC i FB Kamila Ligasová

    OdpovědětVymazat
  35. Ještě jsem moc nepřemýšlela nad tím, co bych si přála, zatím mě jen napadá knížka od A cup of style:)
    anda.v@email.cz

    OdpovědětVymazat
  36. adriana.gombalova@seznam.cz
    Já si přeji cestovní podložku na jogu, protože hodně cestuji a miluji každodenní cvičení a protahovaní... a bohužel na to není někdy prostor. Takhle by se mi cestovalo mnohem lépe :) A taky si ještě přeji Deník Anny Frankové. Tu knihu si plánuji přečíst už dlouho, ale pořád na ni nemůžu natrefit... ani v knihovně ji nemají... tak snad se povede :)

    OdpovědětVymazat
  37. GFC : Dominika Gresh
    FB : Dominika Grešová
    dominikagresh@gmail.com
    Na Vianoce by som si priala naked 2. :)

    OdpovědětVymazat
  38. Ahoj,
    jelikož tenhle rok studuji v zahraničí, tak na Vánoce si přeji jediné a to vidět mou rodinu a přátele.
    S pozdravem
    Nela

    email: n.valentova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  39. GFC: ZdeňkaM
    FB: Zdeňka Martináková
    ČR
    zdenkamartinakova@gmail.com
    Nejvíc si přeji aby všichni blízcí a přátelé byli zdraví a šťastní. Pokud bych si měla vybrat nějakou věc tak mě vždy potěší kosmetika nebo nějaká maličkost. :)

    OdpovědětVymazat
  40. Sleduji přes GFC jako Lady McFly a na FB jako Andrea Andy Můčková
    Mail: Anuska.33@seznam.cz

    Můj vysněný dárek? Momentálně ani né tak nic hmotného, jako aby byl v mém životě zase trošku pořádek a klid. Toho snad docílím přechodem na jinou VŠ, tak si asi nejvíce přeji udělat na jaro přijímačky :)
    Jinak moc děkuji za možnost se zúčastnit, ceny vypadají lákavě :) Také přeji do budoucna mnoho úspěchů v blogovém světě i mimo něj! :))

    OdpovědětVymazat
  41. gfc+fb: Dominika Soukupová
    mail: Domka.s@seznam.cz
    Já si k Vánocům přeju vyhrát tvojí ga! :))

    OdpovědětVymazat
  42. fb, gfc: Kocko Milka
    kockomilka3@gmail.com

    Vysněný dárek nemám, čím jsem starší tím méně mi na dárcích záleží. :) Pokud bych přece jenom měla něco jmenovat, tak třeba nějakou prima knížku. :)

    OdpovědětVymazat
  43. super ga! :))
    radeckastrouhalova@gmail.com

    Na Vánoce si přeju knížku Girl Online! :)

    OdpovědětVymazat
  44. GFC I FB Vendula Janků
    kutrovavendula@seznam.cz
    Na Vánoce si přeji nalepovací hodiny :)

    OdpovědětVymazat
  45. Vše splňujeme :-) (všude jako tp bloggers)
    Jinak na Vánoce si přeji být hlavně s přítelem! Dárky už jsou to vedlejší, ale když by to vyšlo, tak si přeji kvalitní fotoaparát. :-) ... jinak koukám, že vyhlášení soutěže máš v den mých narozenin, tak snad se mi poštěstí. :-D

    tpbloggers@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  46. cez gfc, fb : simona sakáčová
    email : simonasakacova@gmail.com
    - cim som starsia tým viac si uvedomujem , ze sa z Vianoc netesim kvoli darcekom , ale kvoli rodine :) ako sme vsetci spolu a oslavujeme tento krasny sviatok. Ak mam byt uprimna na Vianoce nehcem ziadny darcek ( aj tak veci ktore potrebujem si kupim pocas roka ) staci mi cas straveny s rodinou a pratelmi pretoze to nenahradia ziadne hmotne veci :))

    OdpovědětVymazat
  47. Gfc-Basically Ellie
    fb- Ellie Dařbujanová
    Email- Ellie.Da@seznam.cz
    U Vánocí se těším nejvíc na tu atmosféru. A na čas strávený s rodinou<3 Čím jsem starší, nepřeju si mít pod stromečkem co nejvíce dárků. Tento rok bych chtěla notebook, hodil by se mi do školy a chodit pořád na ten jeden který je v obyváku, nedá se přenášet je opravdu nepřijemné.

    OdpovědětVymazat
  48. Krásná soutěž :) Já si asi ani nic nepřeji, bude mi stačit, když budou všichni zdraví a v pořádku, ale kdybych měla pomýšlet na takové ty hmotné dárečky, tak bych si přála zakrslého králíčka! :)

    GFC : Jeanette
    FB : Žaneta Kovářová
    zakov77@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  49. GFC - Diary of a Girly Things
    FB - Jana Pelíšková
    diaryofagirlythings@seznam.cz
    No, já musím říct, že tyhle Vánoce si nepřeji vůbec nic. Každé Vánoce jsem měla alespoň jedno přání, ale tyhle ne. Sice jsou věci, které potřebuji - jako třeba foťák, ale k těm Vánocům si ho prostě nepřeju. :)

    OdpovědětVymazat
  50. GFC: Tally Sparks
    Fb: Natálie Portová
    nattyna.portova@seznam.cz
    Můj vysněný dárek jsou asi nové lyže. :)

    OdpovědětVymazat
  51. ahoooj
    gfc tento ucet
    fb Nika Benko
    n.princess(zavinac)azet.sk

    na vianoce chcem tenisky s kamienkami swarovski :D :D a svaty pokoj

    OdpovědětVymazat
  52. Ahoj! GFC: štěpánka petrů
    fb: štěpánka tučková
    emal: stepanka.tuckova (zavinac) seznam (cz)

    Zatím marně přemýšlím o ideálním dárku, ale napadá mě třeba: peněženka, nějaké oříšky (na těch ujíždím a potřebuju jich hodně) :D, oblečení, nová kabelka a malý mixér.

    OdpovědětVymazat
  53. GFC: Lucie Meluzínová
    FB: Lufi Meluzínová
    lufipeace@gmail.com
    Strašně moc bych si přála dostat nějakou gramofonovou desku, nejlépe od Vypsané fixy x)

    OdpovědětVymazat
  54. GFC: Katy Shine
    FB: Katarína Margitanová
    katkamargitanova@gmail.com
    Najviac by som si asi priala nový notebook alebo longboard :)

    OdpovědětVymazat
  55. Ahoj ♥
    GFC - Kristýna Košuličová
    FB - Kikina Kristýna Košuličová
    krásná soutěž ♥ a já asi dostanu nový mobil takže to je můj dárek :D
    tynka.kosulicova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  56. Ahoj GfC: Veronika Dedíková FB: Vevika Džergova Dedíková a mail:veronikadedikova@gmail.com a najviac by som si priala aby môj snúbenec nemusel pracovať v Nemecku ♥

    OdpovědětVymazat
  57. výherný balíček je úplne krásny, a nechcem ti nijako do toho zasahovať, iba trošku poradiť, že by si možno súťaž mohla ukončiť o niečo skôr, aby výherkyni stihol balíček doraziť ešte pred štedrým dňom, a mohla si aj napr. tými svetielkami vyzdobiť izbičku :))

    Keďže už nepatrím medzi najmenších, k vianociam(a vlastne po celý rok) si prajem iba zdravie pre seba a svoju rodinku. To nič materiálne neprekoná...

    na fb sledujem ako redblackwhite-nelka, tu ako petronela a môj mail je petonewa18@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  58. GFC : Majkla Novotná
    Fb : Michaela Novotná
    E-mail : Michaela.Novotna24@email.cz

    Co se Vánoc týče, skoro všechny dárky už mám promyšlené a polovinu z nich koupené, takže stresu se bát nemusím :3 Já osobně vůbec nevím, co si k Vánocům přát, koneckonců jako každý rok. Ale docela jsem přemýšlela, proč lidé nejsou rádi, když dostanou ponožky. Já dostat nějaký supr skvělý chlupatý, teplý ponožky, tak jsem šťatstná celej rok ! Takže tak. Hodně štěstí s blogem <3

    OdpovědětVymazat
  59. GFC: Lenka Koubová
    FB: Lenka Koubová
    koubovalenka8@gmail.com
    letos si k vánocům nejvíce přeji hodinky :)

    OdpovědětVymazat
  60. Ze všeho nejvíc bych si přála, aby se nám uzdravila mamka a bylo doma zase všechno v pohodě. :)
    jirina.h1997@seznam.cz
    sleduji pod tímto účtem, fb Jijinka Horáková

    OdpovědětVymazat
  61. Gfc ervulenka
    Ervulenka@seznam.cz
    Fb Eva Richterová
    Zimní bunda

    OdpovědětVymazat
  62. 1. Rowena
    2. Naty Rowena M...
    3. rowenalovesart@hotmail.com
    4. Tak z materiálnych vecí straašne veľa :D ...ale najradšej by som si to zaobstarala sama, v posledných rokoch mám trochu výčitky z dostávania darčekov, takže ja skôr dúfam, že mi vyjde práca a bývanie :) ... Ale tak čo by som fakt chcela je kabát, topánky (ktoré by sa tu nejakým zázrakom zjavili, pretože mám číslo 34-35 a to je fakt radosť hľadať :D ), kozmetické štetce, kvalitné očné tiene (Urban Decay Smoky a Electric paletky), väčšiu klietku pre králika... je toho veľa a sú to fakt veci, ktoré by som nechcela aby druhí kupovali mne :) ... ale mám ešte taký špeciálny sen - vidieť polárnu žiaru by bolo fajn! :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! ♥