Autumn holidays #NEW IN!


Jak si užíváte zasloužené volno? Zvolili jste cestu striktního harmonogramu, či sladkého nic nedělání? Já jsem každou nohou v jedné řece, ale především relaxuji. Pro tyto "extrémně dlouhé" prázdniny jsem vsadila na Prahu a mám se vskutku báječně. Absolvuji tradiční rodinné výlety, které se mi až přehnaně zalíbily, nakupuji o sto šest, i když se snažím držet zkrátka a v neposlední řadě neustále čekám, kdy nějaká mánička v burce odpálí v centru Prahy bombu.

Rasistů je ale dost i beze mě, ovšem nakupování, to je nesmrtelné. A protože jsem starý křeček a za poslední dobu mi přibylo pár pěkných věcí, je načase vám je konečně ukázat!

Už při zobrazení článku jste mohli spatřit fotku, na které je má nová, předražená jak čert, láska. Původně jsem chtěla klasickou černou, ale když jsem ji poprvé uviděla, jak na mě smutně kouká, poslední na stojanu, musela být má. Od té doby ji všude nosím s sebou a hlídám jako oko v hlavě. Někdy si dokonce říkám, jestli to nevypadá až moc podezřele, jak ji k sobě, hlavně po Praze v MDH, křečovitě tisknu. S mým novým kabátem "Macklemore hadra" totiž musím vypadat jako prvotřídní zloděj.

 

Další věc se týká novinek, které pro vás pečlivě připravuji. Většinu z nich se dozvíte v pravý čas, ale jednu vám už musím říct - čekejte velké nákupy z Ebaye! 


A máme tady novinky z Lidlu!

Po dlouhé době jsem konečně sehnala saténovou košili, ze které mám obrovskou radost. Ve slevách jsem měla štěstí také na washi pásky, rolák, tričko, sportovní podprsenky, skvělé vykrajovátko na papír a extémně teplý svetr, aneb yetti jede.

Vrchol radosti ovšem nastal, když jsem v regálu uviděla tabulovou fólii. Přesně po něčem takovém toužím už nějaký ten pátek a jsem štěstím bez sebe, že jsem ji konečně sehnala!



 

Jak trávíte podzimní prázdniny Vy?

Co pěkného jste si za poslední dobu pořídili?

Přeji pěkný pátek! :)

18 komentářů:

  1. Nakupování po Praze miluji. Mé prázdniny jsou spíše o sladkém nic nedělání, bohuže, dnes mě čeká zase pracovní nasazení, naštěstí už jen poslední víkend a pak odlétám pryč, kde teprv začnou pořádné nákupy. Lidl je fajn obchod a občas se v něm dají najít fakt dobré věci, i já zde nakupuji a kvalita zde není špatná.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si na Lidl nemůžu stěžovat, přijde mi, že tam mají den ode dne lepší věci. :)
      Jinak přeji příjemné nakupování! :)

      Vymazat
  2. Krásné nové věci :) My podzimní prázdniny na VŠ už nemáme :D ale pátek mám volný, tak si čtu a pak mám v plánu procházku

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jejda, alespoň ten pátek. :D :)
      A děkuji! :)

      Vymazat
  3. Bíle košile je naprosto dokonalá :)

    October Favourites

    OdpovědětVymazat
  4. Ta tabulová "tapeta" je skvělá, můžu se zeptat, odkud je? :-)
    Jinak, moc krásné věci :-)

    Klára
    NARA blog
    http://natalieklara.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Super kousky! :) Na tu tabuli jsem se také dívala, ale nakonec jsem si ji nevzala, za chvíli toho budu určitě litovat :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Podle mě je super, třeba tě ještě víc okouzlí příště a už si ji vemeš! :D
      A děkuji, Kači! :)

      Vymazat
  6. Ahoj, zvu tě na halloweenskou giveaway http://life-babylove.blogspot.cz/2015/10/halloweenska-giveaway.html#more

    OdpovědětVymazat
  7. Krásně nafocené! ten bílý světřík je super!

    OdpovědětVymazat
  8. Me encanta el abrigo en animal print. Y el bolso es precioso,

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Gracias por tu comentario preciosa usted! ♥

      Vymazat

Děkuji za komentář! ♥