SHOPPING FEVER #PART 2


Vítejte u pokračování nákupní horečky! :) Co dalšího jsem koupila v Praze a jak to mám s nepořizováním obuvi?

V minulém dílu nákupní horečky jsem zmínila maturitní šaty. Čtvrťačky mi určitě dají za pravdu, že je to něco, co se opravdu blbě shání. Pokud si nechcete vypůjčit šaty za dva tisíce (a víc), čeká vás zatraceně dlouhé hledání, protože česká nabídka, to je kapitola sama o sobě.

Já jsem měla ale ohromné štěstí a podařilo se mi narazit hned na několik šatů, ze kterých bylo opravdu těžké si vybrat. Nakonec jsem šla do malinové a fialové, která mi jde pěkně k vlasům. Koupím ještě pásek z Ebay, nějaké pěkné štekle a dušička bude v péří.

Šaty brzy ukážu, ale teď se soustřeďme na dnešní program. Takže přivítejte druhou půlku nákupní horečky v Praze!


Pro začátek tady máme obuv, která patří mezi ty kontroverznější kousky obuvi. Celé léto jsem chtěla tyhle "nazouváky". V obchodech je neměli, na internetu také ne a když už, tak s poštovným za nekřesťanské peníze. Řekla jsem si co už, a dál jsem nehledala. Ostatně, má sestra cítí silnou averzi k této obuvi. Ne ani tak proto, že by nebyla pro extravantnější kousky, ale jednoduše opovrhuje procházky v pantoflích po náměstí. 

Ale k botám - poslední den v Praze jsem sháněla věci do školy a nezapomněla jsem ani na Deichmann. (Sháním školní kabelku.) No a co nevidím v druhé řadě! Kapučínově hnědé nazouváky se zlatými přeskami! Aaach ♥  Hned jsem je vzala a korunovala na školní přezůvky! No co, někdo v nich chodí po městě, někdo po škole.

Než přejdu k selfie držáku, koupila jsem si taky černé lodičky, u kterých je dobré něco zmínit. Když hledáte lodičky mé velikosti, tj. 43-44 naskytnou se 3 možnosti. Buďto se jedná o nějaké nadměrné hrůzy, přičemž budu raději chodit bosa, nebo vyskočí Deichmann, kde taky většinou nakupuji, nebo, a teď se podržte, mi vyskočí stránky pro transexuály. :D Musí se jim ale nechat, že některé štekle mají fakt pěkné. Jen ty chlupaté černé nohy, brr.


A teď už k selfie tyčce. Ano, vím, je to blbost, ale je to boží. No upřímně, kdo ji dneska nemá? Usnadní vám život, a to hlavně selfííčka. 3 2 1 sýr!


Ubrus Lidl


Lucky jeans Camaïeu

Pokud jste ještě nevyzkoušeli řadu nude rtěnek od Essence, měli by jste s sebou hodit! 4 It's nude time! nám totiž brzy skončí.


Kabelka C&A

Triko Lidl

Sukně C&A 

Víte o tom, že nám ruší naše infantilní nálepky na bebí z Ikea? Nahradí je tyto větší bílé balení. Vybírat můžete z klasiky bez potisku, nebo z berušek, housenek a soviček.


Triko C&A

Samozřejmě nesmí chybět ani 50 Shades, které jsem dostala jako dárek od milované tetičky.


No a na závěr podzímní boty z Deichmannu, které zřejmě brzy vytáhnu. Před tím si ale uvařím horký čaj, lehnu do voňavých peřim a přečtu si napínavou knížku od Dana Browna, kterou mám rozečtenou z prázdnin. Venku bude pršet a doma bude zatopené na 40 stupňů. :)

A vaše idea podzimu?


Přeji pěkný víkend!

42 komentářů:

  1. These are all so gorgeous! have a beautiful weekend! <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Thank you so much, Амира! ♥

      Vymazat
  2. That quilted sweater is gorgeous! Thanks for stopping by my blog :)
    Have a great holiday weekend :)

    xo, tasha
    twenty-something blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Thank you Natasha, you're welcome. :)

      Vymazat
  3. Krásné kousky oblečení. Hledám inspiraci na nákupy..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc! Snad se pomohla. :)

      Vymazat
  4. béžová kabelka se mi líbí a "pantofle" za mě rozhodně ne. :D

    Monča / KOSMETICKÉ RECENZE /

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo, pantofle. :D A děkuji, Mončo! :)

      Vymazat
  5. Úžasný nákupy :) Líbí se mi lodičky a fotky z poslední fotky a tak kabelka

    OdpovědětVymazat
  6. Já tyhle pantofle miluju!!! Mám je v černé a bílé... :-) Jinak si nakoupila suprově, opravdu krásné věci :-)
    http://verrygusto.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda, že nejsem jediná! :D :) A děkuji moc! ♥

      Vymazat
  7. Great post dear...lovely pics..:-)

    http://fairyland111.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  8. Tak ta kabelka a sukně z C&A jsou naprosto boží! Řekla bych, že se C&A v poslední době hodnězlepšilo! :)
    - Šárka -

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Že jo, taky si to myslím! Mají tam moc pěkné věci. :) A děkuji moc, Šárko! :)

      Vymazat
  9. Those shoes are really pretty , looks like you got some really nice stuffs from your shopping. Lovely pictures.

    www.stylenbeautylounge.com

    p.s.
    If you would like to follow each other's blog on Google Friends Connect my link is above , i always follow back .

    OdpovědětVymazat
  10. I love both the nude lipstick shade and nude bag - both are so chic! Have a lovely week :)

    Gabrielle | A Glass Of Ice
    x

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Thank you so much, Gabrielle! And you too! ♥

      Vymazat
  11. Beautiful pictures!
    I follow you, follow me back! :)
    http://modadarapunzel.blogspot.pt/

    OdpovědětVymazat
  12. Предлагаю дружбу ))
    http://evgenijamir.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Спасибо за предложение! :)

      Vymazat
  13. I love the nude bag!! *-*
    Have a nice day!
    www.milleunrossetto.blogspot.it

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Thank you soo much! ♥ You too! (:

      Vymazat
  14. ta sukně je skvělá :)

    OdpovědětVymazat
  15. Tie čierne klasické lodičky sú veľmi pekné. Tak si ma rozosmiala, že musíš nakupovať na stránkach pre transexuálov. Tam ma nikdy nenapadlo "loviť". I keď chápem, že tebe asi do smiechu nie je, keď nemôžeš nič poriadne zohnať.

    Anna
    www.newskinyme.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, kupování obuvi u mě byla vždy jedna velká zábava. :D
      Děkuji za komentář! (:

      Vymazat
  16. Like your style!Click us with popular fashion accessories
    tophandbag   http://www.chanelshandbagoutlet.com
    bagonline
    louisvuittonhandbag http://www.2016louisvuittonhandbag.com
    Exquisite luxurylv
    bagshoeshop
    monclershopitaly http://www.monclershopitaly.com
    louisvuittonshop
    nobiscashops
    louisvuittonbag
    dresspecialsuk  http://www.dresspecialsuk.com
    shopchichandbag
    monclerujacket
    onlinecocobag
    2016handbag  http://www.2016handbag.com

    OdpovědětVymazat
  17. Perfektní fotky, dokonalý blog! :)

    OdpovědětVymazat
  18. Ta kabelka z C&A je moc pěkná, ta barva je prostě k sežrání :D a podobné Chelsea boots z Deichmannu mám taky :) Jinak máš to všechno moc hezky naaranžované :-)

    tp-bloggers

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za krásný komentář! :)
      PS: Máme pěkné boty! 8)

      Vymazat
  19. awesome stuff , makes me wanna shop too.
    New Post on my blog, do drop by soon ,<3
    ✿thefashionflite
    ✿twitter
    ✿Bloglovin
    ✿FaceBook

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! ♥