BACK TO SCHOOL #2015-2016



S každým nadcházejícím školním rokem se těším na jednu jedinou věc. Nové věci.

Vždy mi udělá nesmírnou radost ještě nepopsaný, novotou vonící pěkný sešit, který čeká na hordu nesmyslů, o kterých ještě nevím, barevná lepítka, na které se neskonale třese můj (dočasně) škaredý diář a podobné vychytávky, které vám zpříjemní těch několik zabitých hodin denně, které by snad každý využil mnohem produktivněji - pořádně by jsme si přispali.

Z jistého úhlu pohledu je škola ale nutná, hlavně z toho rodičovského, a tak nám nezbývá nic jiného, než naklusat ráno na osm a věnovat chudákům učitelům alespoň nějakou pozornost.

V tomto bodě přichází na scénu můj dnešní bod programu, aneb jak si zpříjemnit těch několik hodin teroru a co vám rozhodně nesmí chybět ve školním roce 2015-2016!

 

Vždy mě tak trochu, zatraceně hodně, iritují obrázky, kde se porovnává výbava prvního ročníku na základní škole a posledního ročníku na střední škole. /Za nic na světe jsem nemohla ani jeden takový obrázek v tu chvíli najít./

Většinu mého života jsem patřila do kategorie spolužáků, kteří všechno mají, všechno nosí, a  když se něco potřebuje, vždy se to u mě najde. Ale jak to tak bývá, i tahle story má své ALE. :D Pokud to tak můžu nazvat, a i tak určitě nevyjářím skutečnou míru mé nesnášenlivosti, opravdu nemám ráda, když mi někdo šahá na věci. Upatlané, neumyté ruce, navíc kde s jakou chorobou, to opravdu není nic pro mě. Chápu, že jsme v Evropě a máme poměrně standartní hygienu, i když někdy nevěřím svým očím, ale sahání na věci, třesení rukou a tomu podobné, ač naprosto běžné lidské věci, vnímám jako veřejný útok na mě. (Jo, teď se směju i já, ale je to tak. :D )

Vím, že jsem trochu odbočila, ale bakterie a já, to je (vtipná) kapitola sama o sobě.

Takže se pojďme podívat, co "neošahané" a nové nesmí chybět ani vám v tomto školním roce!


1. Kabelka/taška/batoh/něco, v čem to všechno dovlečete.

S kabelkou jsem měla, a stále mám, poměrně velké plány. Půdovně jsem chtěla objednat z Ebay nějakou pořádnou, velikou a hlavně bytelnou, ale protože je má nedůvěra k šikmookým natolik vysoká, že vysolit několik stovek za kabelku, kterou v závěru ani neuvidím, je pro mě příliš velký risk, rozhodla jsem se - nečekaně - jako 99% pro H&M. Jsou tam sice kabelky za nekřesťanské peníze, protože výrobní cenu odhaduju tak na čtvrtinu, ale jsou to kabelky velké, pěkné a hlavně pevné. Protože co si budeme nalhávat, už z předešlých odstavců o mě víte, že toho vláčím do školy víc, než důchodci ze slev.

2. Parfém, aneb neterorizujeme okolí.

Vždy říkám, když je příležitost pro nákup, proč ji nevyužít. Tuhle větu jsem jako první aplikovala na oblečení, přičemž mi praská skříň ve švech, a nyní na ni nikdy nezapomenu při návštěvě DM a podobného voňavého nebe, které má na svědomí mou kosmetickou nenažranost.


3. Přezůvky - pantofle, tenisky, baleríny, kroksy. Jednoduše cokoliv, v čem se vám nezapaří noha a nebudu vám muset čuchat celý den vaše "voňavé" nožky.

Osobně jsem vyzkoušela všechny uvedené možnosti, ale nejlepší je jednoduše klasika, čili přezůvku. Tenisky jsou uzavřená obuv, což je sebevražda pro vás i vaše okolí, z balerín vás brzy budou bolet nožky a zaděláte si na zbytečné problémy a kroksy jsou asi nejmenší zlo, i když se nadají srovnávat s mými pěknými pantofli.


4. Sešity, tužky, propisky, penál, gelovky, jednoduše všechny nutné nesmysly, bez kterých se ve škole neobejdete.

Tento rok jsem nakoupila několik pěkných sešitů, které na mě nedočkavě volají ze šuplíku. Ohledně sešitů jsem také něčím "výjmečná". Vždy když ho mám škaredý/skrčený/úplně v prdeli/zničený, vezmu ho, celý ho přepíšu do nového a mám neskonale dobrou náladu, že mám pěkný sešit. Ono to jde dobře, když jste na základce. Ještě i v tom prváku, druháku to šlo. Ale jestli mi půjdou do háje i ve čtvrťáku, tak to kašlu a budu vše psát do pc. Jednoduše, brzy by mi hráblo. (I když o mém duševním stavu po dnešním článku určitě pochybovat budete.) A že jsem nezmínila třeťák? Tak tam mě štvaly sešity natolik, že jsem je vyměnila za velkou složku, do které jsem zařazovala papíry podle předmětů. A jak očekáváte správně, dopadalo to naprosto katastrofálně.





5. Láhev na pití, aneb lítání na záchod na denním pořádku.

Tento rok jsem dostala na narozeniny, mimo jiného, i růžovou láhev na pití. Osobně si ji odkládám na dobu neurčitou, protože ten smrad plastu je fakt děsný a i po několikátém vymytí ho pořád cítím. Trochu mě také znepokojuje fakt, že většina plastových lahví vypouští určité množství své výrobní látky do následně konzumované vody. Většinu lahví totiž hned vyhodíte, takže se s těmito látkami setkáte, ale v minimálním množství oproti těm, které používáte dlouhodobě. (Divili by jste se, co takový binec dokáže nadělat za paseku.) Takže i když je ze sportu, nechávám si ji prozatím bokem, než si důkladně nepkolepnu typ plastu, ze kterého by měla být vyrobena.


Ještě bych snad mohla zmínit diář, ale ten pěkný mi teprve dojde, pak asi kosmetickou taštičku, bez které jsem jak bez ruky a podobné věci jako žvýkačky, sluchátka a klíče, ale to už bude mít na starost článek What is in my Bag, který brzy upgraduju.

A co nesmí chybět vám? Jste zapřísáhlá socka, co nenosí nic, nebo antibakteriální Sheldon, který musí mít vše nové a vše své?

Dobrou noc! ☻

PS: Že jsem nezmínila mobil? Ale, ale, školní řád na vás! :D

46 komentářů:

  1. Preciosas las sandalias.

    OdpovědětVymazat
  2. Super článek, pobavila jsem se hlavně s bakteriemi. :D

    OdpovědětVymazat
  3. Wau, krásný věci! A bože, ten parfém... :)

    OdpovědětVymazat
  4. Really interesting...thx for sharing!

    OdpovědětVymazat
  5. Great post dear...lovely pics..:-)

    http://fairyland111.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Thank you so much, Оксана! (:

      Vymazat
  6. Tak ty puntíčkaté sešity jsou nádherné <3
    Srdečně zvu tebe i všechny tvé čtenářky ke mně na blog. Mimo jiné na giveaway o rtěnku Maybelline Color Drama, v dramatickém podzimním odstínu. :)
    I am clarella ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, Klárko! :) A určitě mrknu, děkuji za pozvání. :)

      Vymazat
  7. Super článek, krásné fotky a úžasné sešity! :)

    Natalie
    www.natalieholz.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  8. Krásné sešity <3
    Já jsem skoro až "úchyl" co i na VŠ má přeplněný penál fixama, pastelkama.... Atd... Tahám s sebou snad půlku papírnictví a to si poznámky píšu do notebooku (a styl mých poznámek je taky případ sám pro sebe :D). A během zkouškového pak poznámky z nb přepisuju na papír, protože se mi z ručně psaných líp učí :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jsi můj člověk! :D Prostě pořád je něco potřebný! :D

      Vymazat
  9. Hi ,,,
    A good weekend to you ,,,
    Kisses from Lisbon !!!!!!!!!!!!

    OdpovědětVymazat
  10. awesome post♥♥
    Welcome to my blog♥
    KOKA

    OdpovědětVymazat
  11. very nice post :) kisses:)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpovědětVymazat
  12. Odpovědi
    1. Thank you, Екатерина! :)

      Vymazat
  13. Odpovědi
    1. Спасибо за хороший комментарий, Евгения! (:

      Vymazat
  14. To snad není možný! Jako bych se v tom viděla. Jsi můj člověk! :D :D

    OdpovědětVymazat
  15. Já mám na pití svůj krásný termohrnek s Minnie Mouse z Disney landu a navíc jsem teď ještě vyhrála termohrnek od Milky :D takže to vidím na dvojitou každodenní dávku infantilní studentky právnické fakulty :D
    Ráda bych tě pozvala k sobě na giveaway :)
    www.getmovincz.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeee, tak to máš super! Nevím, který bych si vybrala, oba musí být nádherné! ♥ A děkuji za pozvání! :)

      Vymazat
  16. this stationery is so cool/ makes me wanna go to school again.
    New Post on my blog, do drop by soon ,<3
    ✿thefashionflite
    ✿twitter
    ✿Bloglovin
    ✿FaceBook

    OdpovědětVymazat
  17. Nice pictures and bright colours

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! ♥