Trip Tip #1


O prázdninách máte dvě možnosti. Buďto se ráno odhodláte, obvoláte známé, či zalarmujete rodinu, a vyrazite společně do světa. To je první (a lepší možnost), nebo druhá, populární zejména u nás mladých, budete sedět doma na zadku.

Pro mě osobně jsou lákavé obě možnosti. U první v hloubi duše doufám, že půjdeme nakupovat a koupím si něco pěkného a u druhé se těším na novou rodinku v The Sims, ač se velmi brzy dostaví deficit slunce a je ze mě omítka.

O víkendu jsem ovšem zvolila výlet, a protože jsem si řekla, že pobyt na čerstvém vzduchu by neuškodil ani vám, mým drahým čtenářům, poskytnu vám, ač zřejmě nepravidelně, čas od času nějaký tip na výlet, kde se líbilo mně a mohlo by i vám. Tak co, jste připraveni vyrazit? :)


Kroměříž jsem měla vždy za město bláznů. Když jsem byla malá, hrozně nerada jsem tam jezdila. Nekončící zahrady, které stále rostou a rostou, protivné včely a vosy, které si vždy vyhlédly jenom mě a pavián s červeným pozadím, kterého viděly snad všechny děti.

Když to ale vezmu současným pohledem, musím uznat, že jako procházka je to ideální. Krásně se opálíte, dáte si zmrzlinu, pokud máte ratolesti, dosyta je unavíte a vy, vy na takové dvě hodinky vypnete a pokocháte se přírodou, které jste doposud nevěnovali příliš pozornost.

Takže tip na výlet? Rozhodně Podzámecká zahrada v Kroměříži! Jen si neberte moc sladkého, ať včely a vosí nezmění věčný cíl (mě).












Kde jste naposledy byli Vy?

Chodíte rádi na výlety? :)

Přeji pěknou středu!

2 komentářů:

Děkuji za komentář! ♥