Summer sale #2



Máme tady pokračování nákupů a opět se podíváme na úlovky z letních slev. Co vám nesmí uniknout tentokrát?


Hned na začátku vyzdvihnu dvě košile, které jsou naprosto famózní. K dokonalosti jim chybí jen masivní hodinky a mé boží (zatím neupadlé z žehlení) vlasy.

Košile NY

Jedné věci se na oblečení nikdy nenabažím - materiálu. Už jsem toho vyzkoušela tolik, že jsem zakotvila u dalšího výstřelku. Jak se díváte na futuristické materiály? Líbí/nelíbí? Já se po nich můžu utlouc, ovšem s lesklými kostýmky na mě nechoďte, pořád jsem při smyslech.


Mikina NY

 Doplňky Gate

Víte, kde jsem zase byla? V Pepco! Já ten obchod miluju! ♥ Tolik krásných dekorací, ozdob, doplňků! Ještě, že je nejbližší hodinu cesty, jinak by mě tam měli pečenou vařenou.


Taštička HOME Pepco

Obal na brýle NY

Abych byla upřímná, něco vám řeknu. Vždy čas od času změním orientaci. Někdy jsou to košile, jindy šaty a momentálně mi přišly na mušku sukně. Řeknu vám, dělá se mi pořádná zásoba a já se na ně nemůžu vynadívat! Tak třeba tahle z H&M, to je hotové starorůžové poupátko! ♥

Sukně H&M

Každá návštěna Lidlu mě utvrzuje v tom, že jejich nabídka je opravdu pestrá. Například posledně.

Zahazuju se tam hodinu se zmrzlinama a přitom metr ode mě leží, přímo čeká na mě, tenhle nádherný muffinkovač! ♥

A cena? Tak té nevěřím do teď. S nádhernými košíčky, se zárukou a s pocitem k nezaplacení za rovnou stovku! Nevěříte? Tak šup, šup pro něj! Vybrat si můžete z pastelové mint a slaďoučké žůžové! ♥

Muffinkovač Lidl


Tak, teď se prosím posaďte, protože tohle bude patřit mezi novinky roku.

Velkou většinu top produktů seženete pouze v zahraničí, nebo na internetu. Někdo se ale nad náma slitoval a vystlal české poličky DM EOS balzámy! No já vám povím, když jsem o tom slyšela prvně, nemohla jsem tomu uvěřit!

Hned jak to šlo jsem nakráčela do nejbližšího DM a světe div se? Štítky od balzámů tam byly, ale EOSy nikde.

Takže jsem chodila jak mlsný pes každé ráno na obhlídku a až čtvrtý, ano čtvrtý den, jsem ukořistila tento roztomilý růžový EOSek.

Zajímají vás další varianty? Tady jsou! Borůvka, letní ovoce, jablko&malina a jahodový sorbet. (Ten samozřejmě vede.)


EOS DM

Pokud budete méně náročnější a vystačíte si s Baleou, můžu vám doporučit tuhle melounovou novinku!

Balzám nejenže krásně voní, je také růžový (na rtech ovšem neutrální) a jemně slaďoučký! Dokonalá kombinace, nemyslíte? ♥

Melounový balzám Balea DM

Co jste si posledně koupili Vy?

PS: Článek se mi zdá napsán moc sladce. Připište to na účet úpalu/úžehu. Je fakt hic.

Mějte se pěkně! :)


14 komentářů:

  1. Naprosto dokonalé fotky :) Krása

    OdpovědětVymazat
  2. Na ten melounový balzám jsem se dívala, líbí se mi jeho obal. Ale balzámů mám dost, takže mě ani obal nezlomil! :D což je u Balea co říct! :D

    Monča / KOSMETICKÉ RECENZE /

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to já jsem podlehla hned. :D

      Vymazat
  3. Nádherné fotky a celý nákup je boží. Nejvíc mě zaujal muffinkovač, já mám podobný vaflovač :D A růžový eos :)
    Rosette

    OdpovědětVymazat
  4. Beautiful photography! I love the eos lip balms! :)

    ☕SleepyHeaven ☕
    ♡Bloglovin♡

    OdpovědětVymazat
  5. Im in love with eos <3 :P

    OdpovědětVymazat
  6. wooooow, I loveee all things!!!
    So cuteeee
    xx
    www.everyfunday.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! ♥