Shopping fever #1 #LAST FRIDAY


Asi po sto letech přidávám nový článek, já vím. Ospravedlňuje mě ovšem fakt, že jsou jednak prázdniny, nebo alespoň ty poslední tři dny, a pak také to, že se mi poprvé v historii blogu podařilo nafotit přes tisíc fotek, takže si umíte představit to třídění.

Ale k pointě. V nedávné době jsem měla narozeniny a jak už to tak bývá, sešlo se mi doma pěkné nadělení. Nastalo dilema, zda vyfotit dárky hned, nebo to nechat na později a pustit se do nudného balení. (Ráno jsme odjížděli do Prahy.) Už jsem chystala foťák, ale ozvalo se svědomí, že mám přeci jenom sbalenou pouze kosmetickou taštičku (jak jinak), a tak jsem dala přednost kufru. No kdybych věděla.

Kombinace mě, slev a pražského výběru, to je něco, k čemu by nemělo docházet příliš často. Výsledek na sebe nedá dlouho čekat, a tak jsme jeli domů s nacpaným kufrem, kterému do teď děkuji že nerezignoval a nenechal uprchlíkům mé skvosty na dálnici.

A tak jsem hleděla jak puk, když bylo vše vybaleno. Hm, tak to budu fotit dlouho. S pěkným počasím, mými nervy a blbými baterkami to trvalo tři dny. A to jsem nechtěla kupovat skoro nic.

No a než se pustíme do těch nákupů, je dobré říct, že jsem si pořídila dvoje maturitní šaty, ale o tom až příště! :)


Někdy jsem opravdu jak malé děcko. Největší radost mám z největších blbin, a tak přivítejte království TIGER a mé naprosto dokonalé světýlečka! ♥



Od nejlepšího nákupu skočme k nejvíce výhodnému nákupu. Tenhle křivák (je to křívák?) jsem našla mezi posledními kusy v C&A a jestli chcete vědět, kolik stál, můžete hádat do komentářů. Určitě vám pak povím, jestli jste se trefili!


Vraťme se ale k TIGERU. Jahodové světýlka mi nestačila, a tak jsem do košíku přihodila ještě nálepky a jahody na klíče. No není to bomba? Zajímalo by mě, jestli stále obměňují nabídku. Protože posledně měli místo jahod pomeranče.





Dále tady máme troje nůžky z Ikea, milion balónků z Jysku a z téhož řetězce super třímetrové vlaječky! Dejme ale čísla stranou, a pojďme raději navštívit NANU-NANA!



Značku NANU-NANA znám poměrně dlouho, ale nikdy jsem nenavštívila jejich kamenný obchod. Muffinkem od této značky mě překvapila na narozeniny Evička, za což jí patří velké díky ♥, a tak bylo načase, abych i já poctila tento obchod svojí návštěvou.

Protože v Praze lilo jako z konve, což mi náramně hrálo do karet s mojí nákupní horečkou, ocitla jsem se v Černém Mostě, respektivě před obchodem NANU-NANA.

Co se týče sortimentu, byla jsem unešena. Krásné nápadité výrobky, úchvatné dekorace a příjemné paní prodavačky. Obchod byl sice menší, zato útulnější a měla jsem opravdu co dělat, abych do košíku nenaházela páté přes deváté. Nakonec jsem vybrala cupcake obraz, který bude skvěle ladit s mým milovaným muffinkem.



Posunem se o obchod dál a zajdem do Marks & Spenceru. Taky vám ten název pokaždé evokuje PLL?

Od této značky jsem vždy chtěla navštívit oddělení s jídlem. Ani ne tak proto, že bych se hrála na Obelixe, ale spojení oblečení a jídla mi přijde v Česku dost netradiční - nemluvím o marketech.

Body rozhodně patří za pěkné balení potravin, které jsou poté moc fotogenické, ale také za ceny a výběr. Například jsem tam pořídila tento mentolový sprej, který stál 35,- korun. V běžném marketu za něj dáte přes stovku a ještě je pochybný a smrdí.


Obraťme list a podívejme se na decor. (By the way, hrneček najdete v oddělení F&F decoru v Tescu.)

Nevím, jestli tyto barevné dekorativní kamínky nesou nějaký název (pokud jo, určitě mi to napište do komentářů), ale pro mě je to jasné zázemí pro štětce.

Dřív jsem měla podobné kamínky z Kiku. Byly trochu větší, jiné barvy, ale brzy jsem je vyhodila, protože mi dost odřely štětce. Proto radím jako výplň buďto menší kamínky, nebo gelové kuličky. V dalších případech to totiž odnesou právě vaše štětce.



Co se týče Ikea, tak jsem se nyní držela zkrátka. Vzala jsem dva modré boxíky, závěsnou dekoraci a fixy.

Zároveň jsem si stihla udělat členství v Camaïeu, které nabízí skvělé výhody pro nákup. Taky už máte kartičku?






Fotka mi připomněla, že pro vás mám něco, co se vám rozhodně bude líbit. :D Jak jsem řekla, koupila jsem dva modré boxíky. V prvním je mé dračí vejce, na které se neskonale těším. Druhý boxík skrývá překvapení pro vás, samozřejmě od značky Lush, o které si brzy zasoutěžíte v Back to School Giveaway! ♥


A když jsem u těch věcí do vany, na tyhle konfety se taky moc těším. Rozhodně vám je ukážu v akci.


Vzpomínáte, když jsem posledně říkala, že sluneční brýle mám vždy po chvíli na kusy, aniž bych se jakkoli přičinila? Z tohoto důvodu jsem koupila hned jedny do zásoby za skvělou cenu v C&A.

A když jsme u zásob, pojďme si společně doplnit sbírku krémů na ruce s minerálkou Korunní. Pokud si kupíte celý pakl, uprostřed na vás čeká zachránce popraskaných rukou!
(Na tuto akci jsme narazili v Lidlu, proto nezaručuji, že platí ve všech marketech.)


Co se týče Lidlu, určitě nesmím zapomenout na krásně voňavé sprcháče, které by mohli konečně zařadit do stálé nabídky a kuličku Cien, která je bezkonkurenční.





To by bylo pro první část všechno. Těšte se na pokračování! :)

Pořádně si užijte poslední prázdninový pátek!

14 komentářů:

  1. Great post and beautiful pictures.

    http://ichbinsil.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Do Tigeru se už konečně musím jít podívat, vypadá to jako ráj :D
    HAUTE BASICS

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rozhodně! Je to nebe na Zemi! :D

      Vymazat
  3. Ten hrneček se sovami je skvělý :)

    OdpovědětVymazat
  4. máš naozaj pekný blog so skvelým dizajnom :) určite sem ešte zavítam :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tiger mám ráda, vždycky bych tam nechala peněz za ty různý blbůstky :)

    OdpovědětVymazat
  6. so colourful shopping. Gimme those lights girl.
    New Post on my blog, do drop by soon ,<3
    ✿thefashionflite
    ✿twitter
    ✿Bloglovin
    ✿FaceBook

    OdpovědětVymazat
  7. Thank you for your comment. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! ♥