Back To School #LUSHGIVEAWAY



Po dvou měsících vysilujícího flákání nás opět čeká škola, do které se všichni tak netěšíme. Já osobně mám na krku maturitní ročník, ze kterého mám noční můry už teď.

A jelikož jsem si jista, že nejsem jediná, kdo si na nervy ordinuje horkou koupel, mám pro vás něco, co vám ten stereotyp rozhodně oživí!

Dnes si totiž zasoutěžíme o koupelovou bombu Ickle Bot, kterou můžete znát pod českým názvem Robůtek! Skrývá v sobě omamnou vůni levandule a uklidňující heřmánek.

Co udělat proto, aby byl Robůtek váš?

1. Stát se stálým čtenářem.
2. Dát like FB stránce blogu.
3. Být z ČR, SR.
4. Napsat mi váš mail, abych vás v případě výhry mohla kontaktovat.
5. Napsat mi, jak jste si užili léto. Klidně připište i nějakou vtipnou story, ráda si počtu. :)

Giveaway ukončím v pátek 25. září 2015 a král/královna bude vylosován/a pomocí Randomu.

Nechť vás provází štěstěna!





40 komentářů:

  1. Ach, ani nevíš, jak ráda bych ti napsala nějakou zábavnou historku z prázdnin, ale já jsem bohužel byla celé dva měsíce jen v práci a nedělala nic jiného než se učila a pracovala:(
    GFC a FB: Anežka Koroze

    anezka.koroze@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  2. GFC: Lucy Enne
    FB: Lucienne Pavlíková
    Mail: luciath483@gmail.com
    Historka: Zábavnou historku asi nemám, ale zažila jsem spoustu pěkných chvil, jako je odlet do Španělska, setkání s Ianem Somerhalderem, Disneyland v Paříži...jo..tam se stalo něco zábavného. Nikdy jsem nechtěla jít na atrakci, kde bych byla hlavou dolů. S kamarádkou jsme ale random šly na atrakci, kde jsem se dozvěděla, že pojedu hlavou dolů až ve chvíli, kdy se jelo. To bylo celkem vtipné a daly jsme i druhé kolo! :D
    Mě čeká bakalářský ročník a ani nevíš, jak ráda bych si to s tebou za tu maturitku vyměnila :D

    OdpovědětVymazat
  3. zerilixd@gmail.com

    Keďže som napriek svojmu predsavzatiu prázdniny preležala, nemám bohužiaľ žiadnu zábavnú historku ale tak snáď sa ešte pošťastí :D :D :D :D.

    OdpovědětVymazat
  4. lenus.ka133@gmail.com
    fb: Lenka Lenuška Merková
    Tieto prázdniny som si dosť užila, nebola som takmer vôbec doma.. žila som v kufri :D ale som rada že som konečne doma a trochu sa aj na ten stereotyp teším.. ale to ma za pár dní prejde :D Fúú.. nejakú storku? Na hovorie príbehov som antitalent ale obrovský zážitok mám z toho, keď sme boli v Taliansku a šli sme do aqualandie (aquapark) a ja som tam šla na brutálne veľký a strmý tobogán.. Prebehol mi vtedy celý život pre očami :D

    OdpovědětVymazat
  5. gfc: Adéél
    fb: zaru mucikexová
    V létě jsme byli s přítelem a dcerou na Slovensku :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ja som teda vela času strávila doma,ale najvačší zážitok bol asi let vo veternom tuneli v Liptovskom Mikuláši v Hurricane Factory:)...trvalo to síce len krátko ale je to skvely zážitok:))Je to vlastne simulácia volného pádu:)
    GFC:Lucia Pentíková
    FB:Lucia Pentíková
    luckap123@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  7. GFC, FB: Lucia Balintová
    lucinkabalintova@gmail.com
    V lete som bola vo Viedni pozrieť pamiatky. :)

    OdpovědětVymazat
  8. sledujem ako Júlia a na FB ako Júlia Dom.
    juliadreams@centrum.sk
    V lete som väčšinu času brigádovala, ale bola som aj viackrát na kúpalisku a na rôznych výletoch, na hrade a po slovenských mestách :)

    OdpovědětVymazat
  9. Jééé, zase Lush. Tak zkusím štěstí po tebe už po druhé, protože bych si moc přála Lush vyzkoušet, ale zatím nebyla příležitost.. Prázdniny jsem měla celkem klidné, každopádně mi v hlavě utkvěl jeden pro mě super zážitek, kdy za mnou přijela online kamarádka z Prahy, kterou jsem viděla poprvé v životě, ale sedly jsme si tak jako na internetu a byl to s ní super den!
    Na FB tě sleduji jako Markéta Štefková
    GFC Markéta Štefková
    email: stefkova.ma@email.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Skvělá giveaway!
    Přes FB sleduju jako Míša Ph, přes GFC pod tímto jménem.
    mail: mptph@seznam.cz
    Přes prázdniny jsem nedělala vůbec nic, což je vlastně trošku smutný, ale je to tak. Válela jsem se doma v posteli, přežírala se, spala - a pak jsem jela k tetě a tam dělala to samé. Hups.
    Ale dozvěděla jsem se, na druhou stranu, spoustu věcí - mimo jiné to, že jsem holka, což mi pyšně oznámila moje osmnáctiletá sestřenice.

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj Silvi, děkuji za pozvání, ráda se zúčastním. Sleduji na FB i přes GFC. E-mail mám na seznamu: USedmikrasky
    Léto jsem si moc neužila, protože ho nemám obecně ráda :-D Nesnáším vedra a všechno s nimi spojené. Těším se spíš na podzim a pak mám ráda i jaro :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Lush miluju! :)
    Sleduji tě přes GFC a na Facebooku jako Katherine/Kateřina Sýkorová
    katerinas.sykorova@seznam.cz
    Léto jsem si užila malým výletováním :))

    OdpovědětVymazat
  13. GFC: Terka Černá
    FB: Teruš Černá
    E-mail: Te-ri-nka@seznam.cz
    Já jse si tyto prázdniny "užila" jinak po svém. :) Chodila jsem do práce, však to je něco jiného přece než do školy :D začala jsem autoškolu a také byla s přítelem. :)

    OdpovědětVymazat
  14. sledujem na gfc pod svojim manom, fb : K.A.Blue a môj mail : kejmy.do.it (zavináč) gmail.com :).
    čo sa týka leta, tak to som si užila aj nie... cez školský rok som vynechala mesiac z trojmesačného semestra na vysokej a tak som musela dohnať zameškané, takže celé moje leto som len tkala a maľovala :D. ale bola som aj na sardínií a s priateľmi a rodinou! :).

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat
  15. Gfc slovakovairca95
    Fb Irenka Slováková
    slovakovairca95@seznam.cz
    Žádný vtipný zážitek si nevybavuji. Ale byly to ty nejlepší prázdniny,protože v cervenci mela moje segra svatbu a posledního srpna se ji narodila holčička.

    OdpovědětVymazat
  16. děkujeme za super soutěž! :)
    gfc: El
    fb: Jitka Burdová
    eliota@centrum.cz
    prázdniny jsem si velmi užila, docela jsem cestovala - byla jsem v Anglii, na Slovensku a pak třikrát po ČR - jižní a severní Čechy a český kras :)

    OdpovědětVymazat
  17. úplně jsem dostala chuť dát si vanu :))
    Vtipnou historku asi nemám, díky tropům byly všechny moje dny ve znamení bazénových radovánek s přáteli. Což mi ale připomíná, že můj pes, který celé roky bazén ignoroval a nikdy ho nenapadlo tam skočit, to letos nevydržel a chodil se koupat s námi. Vždy s jen zaplaval a spokojeně vylezl ven :))
    GFC Lutzia TheBlogger
    FB Meet Beauty
    mail thebloggerlutzia@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  18. GFC - Lucka Štěchová
    FB - Lucka Štěchová
    Lucie.stechova3@gmail.com

    Prázdniny jsem si moc užila..na začátku července jsem byla v Chorvatsku, potom na táboře a pak týden na jazykovém kurzu:) jinak jsem trávila čas s přítelem a kamrády:)

    OdpovědětVymazat
  19. GFC - Sofi Michailidu
    FB - Sofi Michailidu
    sofi.michailidu@seznam.cz
    Mé úžasné prázdniny jsi četla na mém blogu. Byla jsem ve Španělsku, pak jsem navštívila Beats For Love a Masters Of Rock, a potom jsem na zbytek prázdnin jela do Řecka :)

    OdpovědětVymazat
  20. Už dlouhochci zkusit ěco odLush, tae setaky přidávám <3
    GFC: Hope Less
    FB: Martina Gardoňová
    margard@seznam.cz
    Celé prázdniny jsem se snažila věnovat kamarádům a rodině. Skoro furt jsem byla na koupališti, protože tam můj taťka pracuje, a bylo to tam moc supr :) Jinak na dovolené jsem byla v západních Čechách, což bylo taky hrozně příjemný :) No a celé prázdniny sem zakončila na mistrovství Evropy v mažoretkách v Brně krásným 7. místem:))

    OdpovědětVymazat
  21. Toto leto som nemala veľmi čas chodiť po pri práci kade tade ale aj tak som pochodila aspoň niekde :-)
    Bola som v Prahe a v Plzni :-) Chodili sme často opekať. Chodili k nám kamaráti aj rodina, takže som si užila pekné chvíle s najbližšími :-) Sem tam som sa s manželom a švagrovcami aj ožrala ;-) :-D A to je v podstate všetko čo ma teraz napadá :-)

    GFC: Zuzana Zelienková
    FB: Suesanqa
    zuzka.zelienkova@gmail.com


    OdpovědětVymazat
  22. Anonymní17:22

    V létě jsem byla na brigádě, udělala jsem si řidičák a jela s kamarádkami na festival do Ostravy! :-)

    Kristýna Martincová
    Kristyna.Martincova@post.cz

    OdpovědětVymazat
  23. GFC: Julie Kročová
    FB: Julča Kročová
    juliekrocova@seznam.cz
    Léto bylo fajn, ale určitě to nebylo nejlepší léto, co jsem zažila.. Takové fajn bylo :)

    OdpovědětVymazat
  24. GFC - Kristýna Košuličová
    FB - Kikina Kristýna košuličová
    tynka.kosulicova@seznam.cz
    léto bylo úžasný! byla jsme na chatě a jinak jsem ho strávila s přáteli :)

    OdpovědětVymazat
  25. luuuuuuuuuuuuuuuuushhhhhhhhhh <33333
    gfc tento ucet
    fb Nikola Benková
    n.princess(zavinač)azet.sk
    leto bolo super , dost som si zarobila , nakupila a oddychla a moc zabavila :)))

    OdpovědětVymazat
  26. Jé, tak to je nádherná giveaway, od Lush toužím už dlouho něco vyzkoušet a tahle šumivka vypadá úžasně :-) Jinak léto bylo moc fajn, i když jsem nic zajímavého nedělala, většinou jsem byla v práci a když bylo volno, tak jsem ho většinou trávila na koupališti :-)

    GFC : Jeanette
    FB : Žaneta Kovářová
    zakov77@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  27. Páni, tak to jdu do toho! :) Léto jsem si užila maximálně! Na měsíční dovolenou jsme si zaletěli s přítelem a jeho rodinou na Borneo a prožila jsem nejdobrodružnější léto všech dob. Jsem hrozně šťastná ještě teď, když si jen vzpomenu, nebo si prohlížím fotky. :) Doufám, že sis taky užila prázdniny a zvu na vlastní give away :) Měj se hezky <3
    Sleduji zde jako štěpánka petrů, na fb jako štěpánka tučková a email: stepanka.tuckova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  28. GFC : Braylee Dixon
    FB : Braylee Dixon
    Email : braylee.dixon@gmail.com
    Leto bol krásne! Doma s rodinou a priateľom, tiež týždeň na dovolenke v Chorvátsku... Také obyčajné leto plné neobyčajných vecí (:

    There's An Untold Story...
    Steal Her Beauty

    OdpovědětVymazat
  29. Super giveaway, vše splňuji. :)
    Jinak tohle léto bylo jedno z nejlepších, díky maturitě jsem měla prodloužené prázdniny a díky VŠ je ještě stále mám. Navštivila jsem jak festivali, tak koupáky a včera jsem se vrátila z Itálie a to byla jedna velká vtipná historka. Nechyběly hlášky ze Slunce seno a z účastníků zájezdu a to i na veřejnosti, která se Čechy jen hemžila. :D

    OdpovědětVymazat
  30. Vše splněno :)
    Já si léto užila opravdu skvěle :) Chodila jsem na různé párty, festivaly a oslavy s kamarády. Byla jsem v Praze s rodinou, kde jsem chodila po různých památkách. A oslavila jsem své narozeniny, jak se patří :D.
    kaca.val.1996@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  31. GFC: Mycakestyle1
    FB: Pavla Kostková
    kostkova.pavla@centrum.cz

    Já si letos celkově moc léto neužívala, naopak jsem ráda, že už je podzimní počasí. :)

    OdpovědětVymazat
  32. GFC: Veronika Dedikova
    FB: Vevika Džergova Dedikova
    email: veronikadedikova@gmail.com

    Ja som si leto skvelo užila, najlepšia bola prvá dovolenka s priateľom po 5 rokoch ♥

    OdpovědětVymazat
  33. GFC: Eva H. , e-mail: eva.hrabalova@atlas.cz, fb: Evča Há
    spousta srazů s kamarády a hlavně akvaparky :)

    OdpovědětVymazat
  34. Ahoj :) Tu sledujem ako Petronela, na FB ako redblackwhite-nelka. Leto som si užívala v Štúrove - to ti asi nič nehovorí, keďže si z čiech, ale je to proste termálne kúpalisko, a potom som bola ešte v auguste vo vysokých tatrách - obe úplna parádička, a už teraz sa teším zase o rok na prázdniny...
    mail - petonewa18@gmail.com , papa :)

    OdpovědětVymazat
  35. Sleduju tady i na FB jako Míša Kulička :)

    Léto jsem si užila :) Náhoda je, že jsem byla i na výletě v Praze a poprvé v životě si koupila něco právě od LUSH :) (bombu a pěnu do koupele) Bohužel, jsem nic z toho ještě nevyzkoušela, protože ta vůně mě učarovala a já nemám to srdce to použít :D Takže mi to tady leží v pokoji a provoňuje pomalu celý byt :3

    novotna.m01@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  36. petracerna04@gmail.com

    V létě jsem byla s přítelem na dva týdny v Chorvatsku. :)

    OdpovědětVymazat
  37. saraanovotna@gmail.com

    Ahoj, tohle léto bylo naprosto suprácký, ale vtipnou historku ne a ne vydolovat z hlavy. Určitě ti ale můžu doporučit noční výstup na Sněžku na východ slunce, fakt paráda :) A taky výlet do Litvy. Jezdíme do města Druskininkai, je to tam nádherný,spousta místa na sport,lázně. Určitě bych to chtěla někdy vzít skrz celou Litvu,pak do Lotyšska a skončit v Estonsku :)

    OdpovědětVymazat
  38. kackazdralkova@gmail.com

    Já jsem přes prázdniny chodila hlavně na brigádu a zbytek času jsem strávila s kamarády, hlavně jsem ale odpočívala a nabírala síly na další školní rok :)
    Lush miluju! Výhra by mě ohromně potěšila .

    OdpovědětVymazat
  39. Ahoj, tak tahle giveaway mě velmi zaujala, protože Lush je nejlepší! :)
    GFC: Katherine H.
    FB: Evelina Linková
    e-mail: katka.hermochova@seznam.cz

    A teď k mým prázdninám :D celkově byly strašně super a hodně o odpočinku:)
    Na celých prázdninách byla asi nejlepší dovolená u moře. Byli jsme v Černé hoře a bylo až velké vedro asi tak přes 40 stupňů! :D
    Kultura je tam teda opravdu úplně jiná a ze začátku to byl celkem šok! :D Nejvíc mi teda bylo líto opuštěných koček, koťátek a pejsků:/

    OdpovědětVymazat
  40. od května až do října v Chorvatsku :-) krásné městečko Medulin na cípu Istrie vřele doporučuji viz. http://chorvatsko.uvch.cz/medulin

    díky a zdravím všechny ! Luca
    lucasubinka@gmail.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! ♥