Summer sale $$


Moji milí, drazí. Už jste stihli zaregistrovat, že jsme o čtvrt prázdnin chudší? Mně se to podařilo dnes, přesněji v pravé poledne.

Když mě panbíčkářské zvony vypudily ve dvanáct z postele, uvědomila jsem si dvě věci. Jednak bylo neskutečné horko, ve kterém jsem div nepadla, a pak to závažnější, tedy datum. To už je vážně 20. července?!

Vždyť já jsem nic nestihla! Z mého sestaveného letního bucket listu (který vám -doufám- ukážu v novém videu) mám velké kulové. Přesněji nic. Do toho mě ve dne v noci straší maturitní otázky, které si musím nějakým zázrakem vycucat z prstu a pak mám spálené záda, takže vypadám jak rak na steroidech. No paráda.

Faktem ovšem zůstává, že jsem konečně ukořistila pár novinek v letních slevách, které mé starosti zcela překrývají.

Například tato sukně. No není (s odpuštěním) boží? A co teprve Bradshawovic naučnice! ♥



No a tyhle z Gate, ty nemají chybu. Úplně je vidím k mé šedé sukýnce. (O ní už za chvíli.)


A co pak je tahle zmuchlaná hadra? No pozor, to je kimono! A ne ledajaké, saténové! ♥


A tady se zastavíme. Několik měsíců doslova toužím po téhle sukni. Je specifická v tom, že je z pevného materiálu a jelikož tedy drží tvar, budete vypadat jak famózní rozkvetlé poupě, které se v davu rozhodně neztratí. Jsem z ní pryč natolik, že to byl první impuls pro odhodlání se, že začnu fotit i outfity. No kdo ví, někdy mám pěkně střelené nápady.


A koukejte na to mé roztomilé zlatíčko! ♥ Tyhle ouška jsem koupila v New Yorkeru na začátku prázdnin a hrozně mě mrzí, že byla poslední. Můj mobil je totiž velký jako kráva a tak je nadlidský výkon vůbec nějaký obal sehnat.


Tuhle růžovou makovou sukýnku jsem koupila v Croppu a řetízek v Sinsay. Pokud budete mít cestu do obchoďáku, rozhodně do Sinsay zajděte. Mají tam momentálně skvělou slevu na bižuterii. Zaplatíte první zlevněný kus a druhý máte za korunu.


Já jsem měla za korunu tenhle mint řetěz a pak jsem ještě zašla do Gate pro koníčkovou košili. (Původně jsem myslela, že to jsou gepardi :D - neměla jsem brýle!)



No a teď pozorně čtěte! :D V minulém videu Prague Haul jsem do nebes chválila Tiger, který samozřejmě byl, je a bude boží. Ale! Našla jsem levnější variantu Tigeru, zvláště co se týká těchto božích sklenic. V Tigeru stojí tahle blbinka 75,- a v Pepco 25,-! A to není všechno! Odnesla jsem si odtud ještě bílou keramickou sovu za 25,-, kterou jsem vám zapomněla vyfotit, ale je nádherná. ♥ Celkově tam měli moc pěkné věci, hlavně co se týče dekorace. Příště si musím vzít pořádnou nákupní tašku!


A čím pěkným jste si udělali posledně radost vy? :) Už jste stihli omrknout letní slevy?

Mějte se pěkně! ☼ ♥

14 komentářů:

  1. Great picks! Love the red skirt and the kimono! I've spent so much money on sales already it's ridiculous. Currently on a spending ban :(

    Sam
    www.sams-wardrobe.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oh, that's a pity. Maybe next time. :) And Thank you for your comment! :)

      Vymazat
  2. Vidím, že slevy šperků v F&F neuchvátily jenom mě :D
    Jinak chválím ten obal na mobil. Je roztomilý :D Zrovna dneska mi jeden přišel z ebay. Ale bez uší - jenom s obrázky ananasů :D
    ...Instantní krása...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jee, ananasy! Ty jsou nejlepší! :D ♥

      Vymazat
  3. I love all you bought!!!
    Have a nice week,
    xoxo
    http://stylishpatterns.blogspot.com.es/

    OdpovědětVymazat
  4. I always but things on sale thinking I'm saving myself some money but I end spending loads aha! Love your photos, some really great pieces you've picked :) xxxxx

    ♡SleepyHeaven♡
    ❀Bloglovin❀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Yeah, I do this all the time. :D And thank you so much! ♥

      Vymazat
  5. Love all things, in love with the glass!!!
    xx
    www.everyfunday.com

    OdpovědětVymazat
  6. Super věci! Já si dneska koupila krásné námořnické plavky ♥

    Summer Reading

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jee, tak ty musí být krásné! :) A děkuji! ♥

      Vymazat

Děkuji za komentář! ♥