GRILL PARTY ☼


Tak Vám musím oznámit, skoro po dvou týdnech, že mě ta horka téměř zabila. To, že jsem vypadala jako ulepený blbec, to bych ani neřešila. Dokonce ani to, že jsem měla v pokoji snad sto stupňů. Ale chcete mi jako říct, že vůbec nikoho netankuje, že se v těch tropech roztéká kosmetika?! Přesněji mé milované, odstínem naprosto vychytané, božské rtěnky? No posuďte sami, to je na infarkt!

Do toho slyším říkat blbce v televizi ohromnou novinku,"nebudete mi to věřit, ale včera bylo u nás více stupňů, než v Africe" - no nekeceej.

A protože samu sebe uklidňuji, že stresovat se nemá smysl, snažím se myslet produktivně a sesmolit nějakou zábavu. Takže pojďme grilovat!


Víte, co je na létu nejlepší? Můžete se zhoukat pod paru a ráno nikam nemusíte!

Ale no tak, my mladí přece nepijeme! Jenom pořádáme s přáteli, počkejte si, legendární grilovačky!

Není nad to opéct si balíček špekáčků, zajíst to pořádným špekem a na závěr vytáhnout zásoby slivovice. Nene, ani v (moravském) snu. Špekáčky viděly maso tak z rychlíku, i když jeden na grilu máme, špek nejím, div se z něj nepobliju už v obchodě a slivovice mi nechutná, prostě ne. Ale taková Sangria, to je něco úplně jiného. Kupte 4 litry a vaše už tak bohatá zábava nebude znát hranic!


Aby jsme se ale vrátili k tomu jídlu. Jistě jste si již sami udělali obrázek, že jsem řádně mlsná. Vegetarián nejsem, ale maso mi nejede. Ze smažených jídel je mi zle, ale zdravého se rychle přejím. A tak nezbývá nic jiného, než vymýšlet alternativy, třebaže od každého kousek. A tak vznikly plněné žampiony na grilu, které byly, potlesk pro šéfkuchaře M.&N., naprosto famózní! 



Stále jsem ale nevzpomněla hru, která se vryla mnohým do paměti. Jedná se o jednu nedohratelnou, šíleně střelenou, v našem případě DIY hru, kterou jistě znáte. Ale no tak, nepamatujete si? Člověče napij se! Podle mě by se ale měla jmenovat jinak. Například Člověče poblij(eš) se. 



Za dlouhou dobu to byl ale jeden z fajn večerů, které v průběhu roku nezažijete. Buď na to není čas, a to především, nebo není počasí. A v létě? To se jich nemůžete nabažit! Proto doufám, že další akce bude stejně vydařená, jako tato.


A jak jste na tom Vy? Také už jste uspořádali pořádnou letní grilovačku?

Užívejte prázdnin! :)

6 komentářů:

  1. To je super člověče nezlob se :D Zatím jsem si grilovali jen makrely a teď chystám grilovačku i s masátkem pěkně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to trochu zabijácký. :D
      Jeee, makrely. ♥ :D

      Vymazat
  2. Ta hra vypadá skvěle :-D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! ♥