Essence - Hair Chalk ►


Dnes si dáme po dlouhé době recenzi a to pěkně barevnou! Je libo vodník, či cukrová vata?
Když jsem viděla tyhle barevné klepeta poprvé, ptala jsem se sama sebe, kdo si může dobrovolně takovou blbost koupit. Určitě to všechno zasviní zašpiní, hlava bude vypadat jak zralý hermelín, v lepší případě nebude tak smrdět, no a růžovou nikdo neuznává, ač je to velká škoda, takže báby budou mít nový materiál, aby mohly drbat.

Pak jsem si ale řekla, že já jsem ten typ člověka, kterému je to s odpuštěním úplně u prdele někde a že jsem prostě zvědavá.

O pět minut později jsem měla o pěkných pár bodů na dm kartě víc.



O co se tedy jedná? Ač to tak nevypadá, žhavou letní novinkou Essence se staly tyto křídy na vlasy. Pokud alespoň trochu sledujete kosmetické dění, určitě jste postřehli, že z kříd na vlasy se stal velký boom, a tak skoro každý, kdo objednává z internetu, už má jedny doma.

Jak křídy fungují? Co dokážu u výrobku opravdu ocenit, tak jejich aplikaci. Od makepu jste hned špinaví a od pudru zaprášení jak dělník. Ovšem tyhle křídy jsou specifické v tom, že jsou zasazeny ve schopné rukojeti, která funguje jako žehlička. Vezmete pramen, přiložíte, zmáčknete a jedete. Čeká na vás překvapivě sytý odstín, ať už máte vlasy jakékoli. Což mě přivádí k otázce:

Je pigmentace kříd natolik silná, že obarví tmavé i barvené vlasy? S nadšením musím konstatovat, že ano! Z počátku jsem experimentovala pouze na sestřiných vlasech. Má hustý blonďatý mělír, a protože jsem křídou různě tlačila, vytvářila jsem sytých padesát odstínů.

Abych ale uznala, že křídy opravdu za něco stojí, musely projít mnohem větší zkouškou. Takže jsem se posadila, vzala ten ďábelský nástroj do svých rukou a s malým úsilím stvořila syté brčálníkové ombre, za které by se nestyděl ani k vodník Česílko.

 
Jde barva dobře umýt? I tady musím výrobek pochválit, protože opět říkám, ano. Sice to u vás bude vypadat jako v mém pokoji, který je navždy věrný růžové a Hello Kitty, nebo v rybníku, ale barvu vymyjete po prvním umytí.

Takže pokud to na vás bude moc, nebo po párty nechcete pobuřovat v neděli v kostele, na křídy se můžete spolehnout.

Co výdrž? Cca den. Vydrží vám klidně i týden, ale to jen v případě, pokud chcete být za špinu a neumývat se :D. Barva tedy jednoduše vybledává. Navíc by to mohl schytat polštář, takže doporučuji buď spát s drdolem na hlavě, pokud chcete mít křídy i na další dny, nebo po dni umýt. 

Zašpiní se mi oblečení? Tady trochu záleží, kde křídu aplikujete. Nejlíp se vám bude dávat do ofiny, ale protože nechceme vypadat jak blbci, tak uvažujme trochu jinak. Já jsem buď za celou hlavu, ale to by jste dělaly, hlavně s mými vlasy, tak půl dne, nebo za ombre, či jemné pramínky. Proto bude asi nejrizikovější varianta ombre. Nedám ruku do ohně za to, že se vám nic nezašpiní, ale bílé triko bych nechala doma.


Co mi na křídách vadí? Jestliže se mě zeptáte na tuto otázku, lhala bych, že nic nenajdu. Ač s tím člověk musí počítat, protože je to přeci jenom křída, DOST práší. Je to věc kterou překousnu, protože jsou jinak křídy fantastické, ale ztrhla bych jim za to čtvrtinu bodů. (Také by mohlo být více odstínů, ale to by nám zas v ČR přibylo moc duhových mániček :)

Co musím pochválit? Tak si to shrňme. Křídy obarví jakékoliv vlasy, jdou dobře umýt a nejsou ani za přehnaně nekřesťanské peníze. Navíc už jenom to, že člověk sežene takovou blbost v Česku chválím, protože tady věčně nic není.




Už jste slyšeli o téhle novince? :) Jaký na ni máte názor?

Přeji krásný poslední červencový večer! ♥

14 komentářů:

  1. Aplikace vypadá fakt zajímavě a prakticky. Škoda, že jsi nepřidala i fotku svých vlasů, ta zelená by mě zajímala ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fotka se akorát nenačetla, už tam je. :)

      Vymazat
  2. Přemýšlím, že si koupím tu růžovou variantu - ještě uvidím :) Ale to zelené ombré vypadá naprosto úžasně <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Obě křídy jsou super. :) A jsem ráda, že se líbí! ♥

      Vymazat
  3. Asi premyslim o ruzove, super.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Už jsem na ně koukala, nevypadají tak zle. Neni to ale věc po které tak moc toužím..

    OdpovědětVymazat
  5. to je skvelé, diky za tip! :)


    Izabella | my diary /klik/

    OdpovědětVymazat
  6. vyzerá to celkom fajn, ale trúfla by som si na to len s čiernym tričkom :D
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
  7. O kriedach na vlasy čítam už asi rok a sama som skúšala len takú domácu verziu s kriedami na tabuľu, ale tie vlasy nezafarbili skoro vôbec a musela som sa fest natrápiť, aby som videla aspoň nejaký nádych. Kým boli vlasy mokré, ešte to vyzeralo, že sa mi to aj podarilo, no potom ako vyschli som už nič na nich nemala. Letím hneď zajtra do DMky pozrieť, či aj na Slovensko dorazila táto paráda a ak áno tak siahnem asi po ružovej, na zelenú si netrúfam a v svetlohnedých vlasoch sa ružová stratí resp. asi sa k nim viac hodí, červená by bola ideálna, ale ja sa uskromním.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Třeba ještě přidají další varianty, popřípadě bude další barevná limitka. :) Ale růžová ti určitě bude slušet, jdi do ní! :)

      Vymazat

Děkuji za komentář! ♥