#Rainy day = shopping

Vždy je zajímavé pozorovat, pro jaké počasí mají lidé slabost. Někdo nedá dopustit na šílené pařáky, kdy se potíte, s prominutím, jako prase, někdo na nelítostné plískanice, které otravují kde koho a někomu dalšímu je to úplně šumák. Ovšem já, já jsem pěkné kvítko. Zbožňuju déšť, sychravé počasí a vítr. Pak mi chybí jen infantilní Hello Kitty peřina, na kterou nedám dopustit, oříškové kapučíno, které vidělo ořechy možná tak z vlaku a napínavá knížka, nejlépe od Dana Browna. Poté se pohřešuji do doby, než nedojde kapučíno. Ale zpět k počasí. Víte, co dalšího jde v ušmudlaném počasí ještě dělat? No přece nakupovat! 

Tak si povíme malou story o šarlatánech a nabízení po domech. Už od mala si pamatuju několik návštěv, kdy nám u dveří zvonili pochybní prodavači a vnucovali kde co. Počínaje spotřebním zbožím, až po různé nesmysly. Vždy to bylo hrozně "výhodné" a hrozně "chválené". Potom, co jsem si myslela, že jsem po 10 letech konečně ztratila averzi k těmto podivným prodavačům, nám u dveří zaklepal další z nich. Tedy zaklepalA. Poměrně milá slečně představila mně a mamce řadu voňavek Simply a to hned několik druhů. Jednalo se o dvě dámské a dvě pánské. Voňavky nám voněly, a tak jsem se poprvé nechala zlákat. Původně jsem si myslela, že budu za pět minut nadávat, ale světě div se. Pořád mi ta moje voní. Možná je to tím, že je to něco úplně jiného, než běžně kupuju. Často se totiž polívám šílenýma slaďárnama, jenže mně to prostě voní. Zato tenhle parfém, ten je sportovní a navíc s pánským podtónem. Sami jistě usoudíte, že mou sbírku pěkně oživuje. 


Už nějaký pátek víte, že jsem blázen do kosmetiky. Co ale tak často nezmiňuji, že jsem šíleně uletěná do dekoru. Neustále něco předělávám a přerovnávám, nechybí sobotní proměny a inspiruji se snad všude. Takže si představte mé zapálení do nového předělávání, když mám k dispozici takový famózní koberec! (Taky rám, patery polštáře, nové skleničky, roztomilé povlečení a boží misku! - by JYSK)

TESCO

TESCO

JYSK

JYSK

O čem se rozhodně musím zmínit, tak o téhle novince. Vlasy si nebarvím, ač je to podle mě škoda, a tak mě přepadla touha alespoň něco málo vyzkoušet. Momentálně má totiž L'oreal Paris novou vychytávku a to postupné zesvětlování. Prvně jsem si myslela, že to budou šejdíři a skutek utek, ale sestra mi potvrdila, že kamarádce už o nějaký ten jeden, dva, odstíny  zesvětlovač práci udělal, tak proč to nezkusit. Nechystám se na pokrytí celé hlavy, na to si těch vlasů moc vážím, ale takové ombre, to už tady dlouho nebylo. Tak uvidíme, co z toho bude. Vy sledujte blog, určitě o téhle blbině ještě napíšu. Snad ne plešatá. 

DM

JYSK

JYSK

JYSK

(V H&M jsou slevy!! ♥)

H&M

H&M
H&M

Jak trávíte pochmurné počasí Vy? :) Taky nakupujete, nebo dáváte přednost horké čokoládě a pohádce na Jedničce?

8 komentářů:

  1. Krásný článek. Momentálně dnes jsem trávila den v práci. Jinak bych byla zalezlá s kafíčkem a notebookem v posteli.. Mám raději velké teplo. Pršavo, zima, zkrátka to co panuje dnes mi ale také nevadí v tu chvíli kdy můžu být zalezlá v teplíčku, pěkně pod peřinkou.
    Super nádherné náhrdelníky, takovéto naprosto zbožňuji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teri, místo kafe kapučíno a naprosto s tebou souhlasím! :D A děkuji! :)

      Vymazat
  2. Když prší, nejčastěji jsem zrovna někde venku a liják mě chytne vždy minimálně 2km od domova. Takže pak přijdu domů naštvaná a promoklá. Jediná činnost, která mě uklidní je jídlo a dobrý film. :D
    http://slawarehouse.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeejda, chudáku. :D To fakt naštve, takhle to skoro vždy vychytat. :D

      Vymazat
  3. tie náhrdelníky sú nádherné! :) keď prší najradšej trávim čas čítaním a mnohokrát pri tom zaspím :D
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
  4. Jsem ráda, že jsem našla Tvůj blog, Silvi :). Když jsou venku plískanice nebo prší, zapnu si svůj oblíbený swing, válím se v posteli s šálkem horkého čaje, čtu knížku nebo prohledávám obchody s home doplňky. Nejraději mám z tohohle pohledu podzim, pomalu se chystám na Vánoce, dekoruji a poslouchám Franka Sinatru, který mě neskutečně nabíjí energii. A vůbec nejraději jsem, když svůj čas můžu trávit s těmi, na kterých mi záleží, a to je potom jedno, čemu se společně věnujeme :)

    CHIC Adriana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Franka Sinatru mám taky moc ráda! :)
      Děkuji za krásný komentář! ♥

      Vymazat

Děkuji za komentář! ♥