#Prague Haul + video


Po týdni se poslušně hlásím, živá a zdravá, s pár novinkami jako bonus.

Pokud jste pilně sledovali instagram, nemohlo vám ujít, že jsem byla pozdravit matičku Prahu. S třídou jsme jeli na čtyřdenní exkurzi, takže nechyběly nákupy, památky, ale také puchýře a spáleniny. Protože vás ale zajímá jistě jen to první, přináším už třetí video v řadě, ve kterém najdete jak mou maličkost, tak také pražský haul, za který statečně padly mé úspory a nebudou chybět ani nepovedené záběry, jako já a paní učitelka, já a Evička a romantická chvilka s Křižíkovou fontánou. Love me like you doooo...

Video si užijte, závistí nepukněte a do komentářů nezapomeňte napsat, co se Vám nejvíc líbilo a kde jste posledně zajeli na výlet VY.

Přeji příjemný, slunečný, týden! :)











8 komentářů:

  1. Hezké video. Tvářenka se mi moc líbí některá kosmetika z HM neni zas tak špatná. Kleštičky nemám a ani si je neplánuji kupovat každopádně jejich design je pěkný a za 30 kč neber to. Tiger je super, já jsem ho poprvé navštívila předminulý rok v Madridu a velmi mě překvapily ceny a co všechno za věci tam maji.
    To sluchátko je fakt hrozná blbůstka ale pro srandu proč ne..
    U Lushe se mi líbí hrozně barvy výrobků. Jůů ten růžový balistisk vypadá úžasně.
    V Ikee moc ráda nakupuji, tam maji úplně všechno co se týče domu, blbé je že u nás ji nemáme a musím do Prahy nebo do Brna.
    Kimona mám moc rádá zrovna na začátku jara jsem si koupila jedno které se skvěle hodí na léto někam na dovolenou k moři..
    Vlog z Prahy= nádhera a ty fontány s hudbou, úžas.
    Miluji Prahu taky jednou za čas vždycky zajedu na nákupy a podívat se po Praze. Naposledy jsem zde byla v dubnu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Terezko, děkuji za krásný komentář. :) ♥

      Vymazat
  2. SKvělé nákupy :), moc se mi líbí, co jsi pořídila

    OdpovědětVymazat
  3. Anonymní22:18

    SUPER Silvi, krásné video :-P
    Holky ze Zlína :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jéé, tak to sluchátko je fakt bomba! Všechny věci jsou úžasné, jedna epší než druhá, úplně ti to závidím, nejraději bych také hned vyrazila :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! ♥