#LUSH Golden Egg + video


Sešel se dobrý den, a tak nebylo na plánu nic lepšího, než napustit vanu a rochnit se v ní alespoň hodinu. Ze začátku jsem při přípravě vypadala jak vánoční kometa, protože tolik třpytek jsem posledně viděla v Bravíčku. Horká vana vše zpraví, říkala jsem si. Ach ta naivita.

Hned při první příležitosti jsem si nepěkně opálila zadek záda, ale to je určitě běžné, že jo! Potom jsem ve vaně usnula, ale to se taky stává, že. Ale kruci, když už na mě začal kapat vosk z blbkavých svíček, tak na to bych se mohla, s prominutím, víte co. Gól všeho byl, když jsem si šáhla na ruku.



První co mě napadlo, tak bylo, že vypadám jako kapr. Něco slizkého, ale nijak nepřátelského, jsem měla po celém těle. S pomocí mé pokročilé sklerózy jsem si dala dvě a dvě dohromady a došlo mi, že to zlaté překvápko je vlastně z oleje.

Podívám se na ruce, třpytky. Podívám se na vlasy, je ze mě zlatý Mikuláš. No a co bylo na obličeji, to si domyslete.

Takže celá zlatá jsem se rozhodla umýt, přičemž jsem si díky oleji minimálně pětkrát rozhodila sandál o sušičku a bouchla se do ruky.


Pokud ale zhodnotím to mezidobí, kdy se nic nedělo, kdy byla voda  příjemně teplá a žádný nepřátelský objekt se mě nesnažil přizabít, tak to stálo za to. Klid, relax a společně s vůní medu a karamelu hotové nebe na zemi.

Proto musím vůbec prvně konstatovat, že lituji, že jsou Velikonoce jenom jednou za rok. S tímto vejcem se bohužel setkáte jen ve velikonoční nabídce, ale i tak letí rychle z pultu pryč. Co už, i tak můžeme mlsně vyhlížet do dalšího roku.

Každopádně, pokud budete chtít někomu udělat příští rok radost, klidně sobě, tak zajděte do (nejlepšího obchodu vůbec) Lushe!

A protože nejsem žádná bačkora, přidávám i video!


No a já si jdu v klidu sbalit do Prahy a Vy se můžete těšit na brzké překvapení. (Nedočkavci sledujte instagram!)

Přeji pěkný týden!

8 komentářů:

  1. To vypadá pěkně.. Já vlastně z Lushe ještě nikdy nic neměla. Měla bych to napravit. Tak snad v nejbližší době až se dostanu do Prahy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc! :)
      Brzy bude giveaway o balistik, tak můžeš zkusit štěstí, Teri! :)

      Vymazat
  2. To vypadá báječně, já z Lushe ještě zatím nic nezkoušela. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc! :) ♥ A taky se určitě brzy zúčastni giveaway, mám pro vás přichystaný jeden kraasně voňavý balistik! (:

      Vymazat
  3. Zlaté vejce vypadá suprově :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! ♥