#BELCURA


Ženy se už od pradávna nechávají rády hýčkat. Začíná to kadeřníkem, který dokáže vykouzlit vrabčí hnízdo na sto způsobů, poté masérka, div se jí tam neroztečete a vrcholí to v salonu krásy, kde necháte s chutí půlku výplaty.

A pak, světe div se, sebejistě vychutnáváte hladové pohledy zoufalých mužů, kteří na vás můžou oči nechat. A protože muž si musí něco dokázat, což je nevyhnutelná pravda, začne vás zahlcovat dárky. Z počátku je to nějaká sladkost, protože od něj čokoláda nemá kalorie, poté přijdou na řadu kytky, které stejnak brzy zvadnou a aby náhodou něco neopomněl, začne vám kupovat šperky. A začnou tát ledy.

I my dnes spolu prohodíme pár slov o zajímavém šperku. O jednom famózním, netradičním, ovšem kosmetickém šperku. BELCURA, sprej a stříbro. To zní zajímavě, ne? Nebojte, vlkodlaky dnes lovit nebudeme.


Jak jsem již zmínila, ráda bych vám rozšířila obzory a představila emulzi ve spreji BELCURA. Tenhle zajímavý šperk je určen pro všechny věkové kategorie, začínajíc šesti měsíci. Obsahuje 0,2 procent vysoce čistého mikrostříbra, takže straky, zbystřete. Stříbro má protizánětlivé a antibakteriální účinky, proto je sprej vhodný jak pro citlivou, tak také suchou a podrážděnou pokožku.

Pojďme si emulzi ale ještě trochu přiblížit.

Obal a dávkování? Vzpomeňte na pěnu na holení. Tahle emulze má ale 125 ml a vyznačuje se poměrně moderním, líbivým, obalem.


Konzistence? Poté co třikrát zatřepete, bafne na vás lehounká bílá pěna. Bravůrně se vstřebává do pokožky a když si chvíli počkáte, řekněme minutu, dvě, pokožka bude vypadat jako posledně, kdy jste ještě chodili po čtyřech. (A byli střízliví.)

Co se týče vůně, tak ta je velmi specifická. Půlku oběda jsem strávila nad tím, jak vám ji přiblížit. Je taková nemastná, neslaná, což určitě není na škodu, ale něco bych napsat měla. Tak tady stříbro. Voní po stříbru. Tečka.

Dost bylo teorie, pojďme se podívat na praxi.


Poprvé se mi sprej náramně hodil, když jsem se spálila. Pokud jste viděli minulé video, zmiňovala jsem červený výstřih a také krabí lokty. Před použitím spreje jsem nikde nečetla, že by ho někdo aplikoval na spálenou pokožku, ale byl to problém blízký oficiálnímu popisu, tak proč ne. Žhavý výstřih přestal pálit, lokty si to také rozmyslely a jsem toho názoru, že zrovna emulze ve spreji mi dala spálení do pořádku.

Podruhé mě emulze nenechala ve štychu, když jsem si odřela paty z podpatků. Znáte to. Pocit mít dva metry je silnější než zdravý rozum, s počasím to taky jinak nejde, tak proč neoprášit všechny štekle. No jo, ale ty bolavé nohy, ty za to nestojí. Takže si tak jednou večer zase stěžuju, že tentokrát jsem to fakt přehnala a nezbývá mi nic jiného, než vsadit na zázračný sprej podruhé. A oplatilo se!

Třetí záchrana víly ve spreji přišla o víkendu. Ani nevím, jak se mi to povedlo, ale zčista jasna jsem měla koutky jako osel a nevěděla, co s nimi. Jelikož na vše cpu zlatý Sudocrem, tělo si už nějak zvyklo a jednoduše ho nebere. Takže co s tím. Můžu jít do lékárny, nechat si napsat mastičky za pár stovek, nebo, do třetice všeho dobrého, vyzkoušet zázračnou emulzi ve spreji. 3:0 pro BELCURU!


Jestliže budu hodnotit, tak jedině kladně. Emulze ve spreji mě zachránila hned několikrát, za což jí můžu být jedině vděčna. Jako zápory bych možná našla vůni, ale jelikož mě nijak neobtěžuje, ani mi nevadí, tak snad ani tu ne. Dnes to tedy bude za výbornou.



Pokud tedy sháníte něco na spálené ramena, otlačené nožky, či nežádoucí koutky, tento produkt je řešením.

Na závěr bych chtěla poděkovat za možnost vyzkoušení tohoto produktu a neměla bych opomenout napsat, že se jedná o článek pro Blogerky.cz

A jak se Vám, milí Čtenáři, zamlouvá tato emulze ve spreji? :) Vyzkoušeli jste už někdy něco podobného?

Přeji pěkný zbytek víkendu!

4 komentářů:

  1. Anonymní21:24

    Pěkná recenze, moc hezký fotky
    :)

    OdpovědětVymazat
  2. čtu o emulzi podruhé a čím dál víc se mi začíná líbit :-).

    Zvu vás všechny na giveaway, ve které můžete vyhrát dvě sady výrobků na vlasy značky Aussie a pustit tak letní sluníčko do svých vlásků :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za komentář i za pozvání. :)

      Vymazat

Děkuji za komentář! ♥