#3 Things


Když se řekne začátek léta, evokuje mi to tři věci. Zaprvé, konec ušlapávání vlastní kreativity v ústavu zvaném škola, zadruhé, blížící se pařáky a nekončící večery s přáteli a za třetí, kumštování. Nevíte, co to je? Definice je prostá.

Pokud budeme chtít seriózní úhel pohledu, budeme se bavit o zažité tradici. Stánky, řemeslnické skvosty a folklorní vsuvky. Jestliže odložíme svatozář, jedná se o trochu něco jiného.

Jelikož nijak přehnaně neholduji alkoholu, tak to vidím jen jako akci, kde je možné se pořádně ožrat, natropit si ostudu na celé prázdniny a poskytnout drby místní důchodcovské informační síti. A to je, jak jistě tušíte, opravdu nemilé.

Protože bych ale tímto popisem, berte mým, mohla nasrat naštvat dost lidí, držme se toho oficiálního popisu. Takže stánky, stánky, umělecká díla, ale to vše již na fotkách.











Co se vybaví Vám, když se řekne začátek léta?

Pěkný víkend! :)

8 komentářů:

  1. Mě se vybaví, vedra, pouťě, nekonečné večery, vůně sena a práce, protože první měsíc vždy chodím na brigádu.. No až v srpnu si to užiju..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale i tak, lepší celý měsíc prázdnin, než jeden víkend ve školním roce! :D :)

      Vymazat
  2. Dostaly mě levanduloví ptáčky, to bych si jistě udělala radost :-)) a nejen sobě, moc ráda kupuji dárky ostatním.
    Zvu tě k mé soutěži.
    http://monalisabeautyeri.blogspot.cz/2015/06/soutez-podruhe.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za komentář, na soutěž určitě kouknu. :)

      Vymazat
  3. Nejvíce se mi líbí levanduloví ptáčci :) Mě se vybaví zmrzliny, teplo, žabky, koupák

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsme na ně měla zálusk, pak už ale nezbyl čas. :)
      Jinak zmrzlina, tak ta je neodmyslitelná!

      Vymazat
  4. Parádně píšeš! Mně se vybaví sluníčko, moře a pohoda :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! ♥