NEW CAMERA ♥ AND SHOPPING TIPS

Absolutně vyšťavená po sobotním úklidu jsem našla konečně volnou mezeru na napsání, že žiju. Ano, bohudík bohužel stále. Snažím se toho stihnout do školy co nejvíc, i když to tak nevypadá, uklidit vše do komínků, které stejně při první příležitosti padají a vytřídit nepořádek na skříni, který momentálně vypadá jak po útoku. Mezi tím vším mám výčitky ohledně blogu, že každý den nepublikuji alespoň jeden článek. Do dnes to tak nešlo, ale nic není nemožné.

Po vší té melancholické stránce jsem ale nabyla dojmu, že některé novinky, pro Vás přichystané, už urgentně žádají o pozornost, a proto mě nenapadá nic lepšího, než vám je představit.

Nasaďte si na chvíli růžové brýle a nastražte uši. KONEČNĚ, třetím rokem blogování, i když jsou to spíš tak dva, mám absolutně boží, rozkošný, neodolatelný, snímky božsky chytající, foťák. Výběr to nebyl lehký, ale nakonec můžu říct, že jsem spokojená. Doufám, že mé nadšení se mnou budete sdílet i vy. Ale než se tady z toho rozplývání úplně rozteču, pojďme si konečně ukázat nějaké tipy na nákup, jak už můžete vyčíst z nadpisu.

Asi bych se měla přiznat, že trpím nákupní skupovačnou poruchou. Abych vám to tedy osvětlila. Mám tendenci vykoupit vždy celou řadu z nové kolekce, ať už se to týká například těchto světových balzámů, či rtěnek od Essence. Bojím se chvíle, kdy mě má mánie donutí vykoupit božskou kosmetiku Victoria's Secret. Protože co si budeme namlouvat, žila bych tuplem pod mostem. U těchto balzámů ale nelituji jediného investovaného halíře. Nádherně voní, pěkně hydratují a jsou barevně nápadité. Trochu mě mrzí pigmentace, protože jinak by byly dokonalé. Každopádně více v recenzi.



Jestliže jste stejně posedlé, jako já, nakupováním Elle a dalších pěkných časopisů, tentokrát je o co stát. V časopisu Elle totiž najdete posilující péči na nehty od Sally Hansen. Rozhodně je to nejpovedenější příloha od triček, nebo alespoň pro mě.


Aaale, co to tady máme. Pokud jste praví fandové 50 Shades, rozhodně vám nemohla uniknout kolekce v Tescu, o které jsem dokonce psala i na blogu. Mně přišla původně předražená, a tak jsem čekala na rozumnější ceny, které nastaly právě teď. Už ani nevím, kolikátá věc to je, každopádně tohle mi přijde nejdivočejší. Také jsem se poučila, že už nikdy nebudu něco podobného kupovat v obchoďáku. Přinejmenším v Česku. Protože ty pohledy, to fakt nechcete. Hlavně když na Vás kouká blbě i prodavačka. Abych já někdy něčím nevybočovala. Ostatně, jako vždy.


Pokud už budete nakupovat, zajděte si do DM. Probíhá tam nyní super akce na výrobky Adidas. Nakoupíte si dle libovolného výběru od této značky výrobky za čtyři stovky a dostanete tuhle královsky modrou sportovní tašku. Je pěkná, vy budete mít kopec věcí a na DM kartě vám přibude 20 bodů. No nejděte do toho. Navíc to pro někoho může být poměrně dobrá sportovní motivace. Že?


V obchodech ještě zůstaneme a zamíříme do Deichmannu. Běžně je to pro mě pouze nebe, kde najdu nějaké ty lodě pro mé obutí. Včera jsem ale zabloudila do jejich kabelkové nabídky a nestačila jsem tajit dech. Naprosto dokonalá, aneb jméno naší nové kabelky.


A jak jsem začala, tak také skončím. Pro jeden okamžik na světě, teď jsem šťastná.


Pěkný víkend.

16 komentářů:

  1. u nás v SR v Elle dárček nebol :(
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéjda, tak si jedině udělat výlet do Česka. :D :)

      Vymazat
  2. Také mám podobnou poruchu, naštěstí se snažím krotit. Zajímalo by mě jaké ty nové baby lipsy jsou. :-)
    giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, tak nejsem sama. :D Brzy bude recenze. :)

      Vymazat
  3. Já mám Babylips ráda, slabší pigmentace mi nevadí, používám je jako takové ty mazátka do kabelky, které vždycky jen tak přemáznu bez zrcátka. To by mi spíš pigmentace přišla na obtíž. Jinak chválím foťák, vypadá skvěle.

    Maru UltimateChic

    OdpovědětVymazat
  4. Super novinky, já jsem časákový maniak, takže mi Elle neunikla a musím říct, že ten posilovač nehtů je perfektní :) Jinak výraz všech okolo, když sis kupovala spodní prádlo z kolekce 50 Shades si umím představit :D

    GIVEAWAY + Make-up speciál 2.část

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, opravdu to byl zážitek. :D Děkuji za komentář! :)

      Vymazat
  5. Krásný článek se super produkty a tipy, moc ráda se na ně podívám.
    Zvu tě na můj blog.
    http://monalisabeautyeri.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Hezký foták, taky bych ho potřebovala jak sůl. Co se týče aktivitě na blogu, občas na to nemám náladu nebo se mi prostě nechce nic psát.. Elle si nekupuji, jen občas když někam mám letět letadlem, tak abych se nenudila čekáním na letišti. Jinak nedávno byla zase dobrá akce v rossmannu. Když sis koupila od glis kuru nad 199 kč, dostala jsi tašku Reebook.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tý jo, tak s tou akcí jsi mě celkem dostala, doufám, že ještě trvá! :)

      Vymazat
  7. Super článek a super blog! Moc se mi líbí, stávám se čtenářkou :) A k článku.. Baby lips mám, nemohla jsem jim odolat, i když jsem si říkala, že bych si je už nekoupila, ale tato kolekce je úplně jiná, než ta předchozí. Akorát jsem se teď krotila, protože jsem si minule z nové kolekce koupila rovnou tři balzámy a litovala jsem toho. Teď jsem si koupila jen jeden fialový, ale klidně bych si koupila i ten růžový a žlutý :) těším se na tvou recenzi.

    Life by Peggie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za krásný komentář! :) ♥

      Vymazat
  8. Baby lips jsou prostě boží! Máš super blog:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! ♥