#Free Day


Dennodenně si stěžujeme, že nemáme čas. Tu nemilosrdnou, nezkrotnou, ale zároveň fascinující jednotku našeho života. A pak se najde ta chvíle, ten den, kdy se čas najednou jakoby zastaví, neboť jsme zcela spokojeni.

Na pořadu dne bylo seriálové válení. Několik dílů upírů, jednu pořádnou scifi a zábava vymyšlena do nočních hodin. Zvrat přišel ale odpoledne, kdy zčista jasna přijela pouť, slunečné počasí a příležitost na světě. Nezbývalo než zalarmovat kamarádky, namalovat obličej na ksicht a hurá na kolotoče.


Samozřejmě se člověk musí pořádně upatlat od vaty, jinak by to nebylo ono.


Žasnout nad vším tím sladkým, které vede k jasnému cukrovkářskému záchvatu.



Blejsknout si selfie, než se roztečete.




Projít si všechny kolotoče a zavzpomínat na dětství, kdy jste se na nich nejednou málem přizabili.



A aby jste ten pocit náhodou nezapomněli, necháte se přemluvit na něco mnohem, mnohem, horšího. "Co třeba atrakce Danger? To nevypadá moc hrozně." Pokud chcete zažít smrt na druhou, jděte do toho. Nic horšího jsem zatím nezažila.


A pro klid duše nezapomenout navštívit starý dobrý řetízkáč. Protože, ať se děje, co se děje, vždy se na něm přenesete do starých časů. Nebo z něj vyletíte, to se taky stává.


Jak jste si užili volný den VY? (:

11 komentářů:

  1. Mňam cukrová vata!!!! Jinak moc pěkné fotky :)

    Monča

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné fotky, zavzpomínala jsem na dětství :) Teď už mě poutě ani nelákají a nebyla jsem na žádné už několik let.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Třeba se brzy naskytne příležitost a zase tě to chytne. :)
      A děkuji! ♥

      Vymazat
  3. Retizkace jsou super ale jinak na nic co se toci nebo dokonce houpe dobrovolne nevlezu :-D Ale mam rada treba horskou drahu :-D Snad se na nejakou pout tenhle rok taky dostanu :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se třeba vždy divím, že vůbec na něco takového lezu. :D Ale pak je to super zážitek. :) A horkou dráhu bych chtěla moc vyzkoušet!

      Vymazat
  4. Krásné fotky :)) Cukrovou vatu jsem neměla roky :D
    Blond LADY

    OdpovědětVymazat
  5. Nehledě na to, že máš krásné fotky, mě strašně zaujal tvůj styl psaní. :) Děsně se mi to líbí.

    OdpovědětVymazat
  6. Nehledě na to, že máš krásné fotky, mě strašně zaujal tvůj styl psaní. :) Děsně se mi to líbí.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! ♥