ESSENCE HEART DUO BLUSH

Dopřejme si chvilku středeční poezie a povězme si něco o těch náramných flitrech. Těch naprosto nezvladatelných, všude se kutálejících a rozsypávajících neřádech. Aneb na úvod k vyjádření mé zlosti.

Teď, když už se cítím mnohem lépe, vám mohu představit objekty mého testování. Jedná se o tvářenky Essence.


Jestliže jste zaznamenali srdíčkovo-tvářenkovou mánii od Too Faced, jistě vaší pozornosti neuniklo několik dalších značek, které se "inspirovaly". Buď řekneme škaredě fake, což je dle mého něco jiného, nebo zůstaneme u použití nápadu. Ale zpět k tvářenkám. Firmy přímo chrlily tvářenky ve tvaru srdíček a já jsem jich, bez velké pozornosti, napočítala za chvíli snad deset. Deset různých značek, plus další, které stále přibývají, si daly hlavu na špalek a vypustily své dílo na trh.

Upřímně, já, nebo alespoň nyní, mám velkou zálibu hlavně přes rtěnky. Proto zatím nejsem natolik osvícená, abych dala šest stovek za malou tvářenku. V budoucnu možná, ale teď rozhodně ne. U rtěnek klidně, a proto tvářenkovým maniačkám nic nevyčítám a chápu je.


Určitě se teď ptáte, kolik asi stály ty dvě nádhery od Essence. Normálně vám to povím. Posím pěkně, padesát korun, a to ve slevě. Nečekala jsem od nich víc než od křídy, ale i tak jsem je zkusila.

A jako u správné recenze, začneme obalem. Ač se řadí do kategorie papír-karton, tak je dle mého obstojný. Vodu by asi nedal, ale barevně si vás získá a vyslouží místo na výstavce. Co už je ale horší, tak produkt jako takový.


Tak si povíme o 02 pink me. Když jsem ji doma poprvé prstem zkoušela, jestli opravdu barví, tak nic. Žádná barva, žádný prach, jednoduché nic. Říkám si, co? :D Tady vážně nepochodím? S odhodláním jsem vzala štětec a mermomocí se snažila tvářenku rozjet. A sláva, povedlo se. Narůžovělý odstín padnul, i když s trochou úsilí. Pokud bych tedy přivřela oči při prvním seznámení, pořád tady bude to prášení. Není to moc, ale pořád je to trochu nepříjemné. Také samotná aplikace není žádná výhra. Trošku přidáte a jste jak marfuška, uberete a není nic vidět. (Rukama to snad není, protože se opravdu  hůř nanáší.) Za to všechno ale docela dlouho vydrží, a to se cení.


Její sestra se pyšní názvem 01 nothing but lovestoned. Je to něco obdobného, ovšem s touto tvářenkou byla práce lepší už od začátku. Líp sedla, líp se nanášela, ale stejně prášila. I tak ale dokážu ocenit snahu, kterou výrobci do těchto roztomilých srdíček vynaložili.


Tak pojďme rekapitulovat. Pokud sečtu plusy a mínusy, vychází mi, že jsou tyto tvářenky takový slabší střed. Nejsou nejhorší, ale do kvality mají daleko. Tudíž odpovídá cena kvalitě a já mám o dvě pěkné srdíčka na výstavku víc.

A co Vy, Čtenáři. Uchvátila Vás tato srdíčková mánie, nebo tvářenky vůbec nevedete? (:

Přeji pěknou středu!

10 komentářů:

  1. Já na ně koukala, ale nakonec jsem si je nepořídila, takže vidím, že toho ani nemusím tolik litovat :)

    Giveaway + Make-up speciál 2.část

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Podle mě se dají sehnat v DM lepší tvářeky, i když tyhle srdíčka taky nejsou nejhorší. Každopádně, litovat určitě ne. :)

      Vymazat
  2. Já v DMku vždy objevila tu růžovou verzi, která je ně mě příliš růžová, ale ta druhá, vypadá opravdu zajímavě. Pěkný článek.
    zvu tě na můj blog.
    http://monalisabeautyeri.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Na tvářenky jsem si dělala zálusk, ale nikde jsem na ně nenarazila, asi už byly vybrané

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byly ve slevě, no. Ale pokud by jsi je moc chtěla, určitě ještě někde budou. :)

      Vymazat

Děkuji za komentář! ♥