WINTER WISHLIST ✓


Sice to chvíli trvalo, ale dnes Vám už konečně ukážu, co jsem si (ne)koupila ze zimního wishlistu. 

A jako obvykle, ani dnes nebudou chybět rtěnky.


Avon ExtraLasting - tyhle rtěnky si mě opravu získaly. Svojí výdrží, skvělou pigmantací a škálou krásných odstínů. Co dodat? Snad jen to, že brzy bude článek. :)


Tangle Teezer - tohoto miláčka jsem Vám představila již v této recenzi. Je skvělý, praktický a vlasy už nechtějí nic jiného. Když ho jednou zkusíte, už ho nedáte z rukou. O:)


Essence pudr - i když jsem velký zastánce transparentních pudrů, s tímto jsem v poslední době začala mít trochu problémy. Přijde mi, že výdrž pokulhává, a tak jsem poměrně ráda, že už dochází. Asi nakonec změním své zvyky a po dlouhé době šáhnu po nějakém pigmentovaném. Tak uvidíme.


Pěněženka + řetízek - nákupy z Ebay se moc nekonaly, takže jsem vsadila na jistotu a řetěz koupila v kamenném H&M. No a peněženka? Toto je prosím blankytně modrá v podání mé sestry.


Avon Little Black Dress - zdá se malá, nevýrazná, ale přitom je to hravá vůně se střední výdrží. Recenze se na ni ještě neobjevila, ale tak to dlouho nezůstane! (:


Balea olej - i když jsem na olej byla zvědavá, zas tolik mě neoslnil. Asi jsem moc zhýčkaná z kokosáku.


No a mezi poslední dva kousky patří tento skvělý, uhelně černý, klobouk, který nedám z rukou a krémová šála, která tvoří elegantní kontrast snad ke všemu.



Nový wishlist se tady objeví brzy a už dopředu Vám můžu prozradit, že mám spadeno na pár pěkných věciček!

Mějte se pěkně a dobrou noc. :)

13 komentářů:

  1. Tangle Teezer mám už dva roky a ničím jiným se neučešu :) I když ho používá denně, pořád je v super stavu, jen krajní zuby jsou malinko ohnuté.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda, že máme stejný názor. :) Snad i mně tak dlouho vydrží. :)

      Vymazat
  2. Tangle mám taky, ale zas tak často ho nepoužívám. Ty rtěnky vypadají skvěle a klobouk je boží. :)
    http://slawarehouse.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Ten klobouk je naprosto dokonalý.
    Zvu tě na můj blog.
    http://monalisabeautyeri.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. TT mám taky a jsem ráda, že ho mám,mám ale ten kompaktní, takže je parádní, že se vleze všude :) Little black dress vím, jak voní a je to pěkná vůně

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kompaktní si chci taky pořídit, do kabelky by se mi hodil. :)

      Vymazat
  5. Myslím, že máme stejný klóbrc :) Je úžasnej!
    Barevný svět v hrsti

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to máme nejlepší klobouky pod sluncem! ♥

      Vymazat
  6. Pudr od Essence mám už potřetí a mám to podobně - nějak mi poslední dobou tolik nefunguje jako dřív. Nevím, čím to je, ale nahradila jsem ho HD pudrem od Elf a ten si nemůžu vynachválit :)
    My Make-up Store - GA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že si nestěžuju jenom já. :D Jinak z Elfu jsem chtěla objednávat, tak možná tam jeden přihodím, jestli je tak dobrý! :)

      Vymazat
  7. Tangle teezer mám, je skvělí ale můj už je dost opoužívaný a chtělo by to nový.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! ♥