SPRING WISHLIST

Dosud nebyla vhodnější chvíle, než nyní na nový wishlist. Minulý se moc nevyvedl, co už, ale tento má podle mě slušné vyhlídky. Opět bude ve hře Ebay, ale o tom již za chvíli.

Za stěžejní věc v tomto wishlistu považuji foťák. Jednak jsem byla nařknuta, že fotky nejsou kvalitní, což vím, ale také už uplynula nějaký doba a protože jsem usoudila, že mě blogování jen tak nepustí, bude investice do foťáku více než žádoucí. No a navíííc! Pokud jste četli minulý článek, mohli jste hádat, co je to malé tajemství. Nechci to prozatím moc vytrubovat do světa, ale pokud vyjde foťák, což bylo překvapení číslo jedna, přemýšlím o tom, že se rozšířím na Youtube. Co Vy na to? :D Zatím je to neoficiální, ale v tomto momentě je to už jistě pikantní drb pro známé. Tak uvidíme.


No a teď se pojďme vrhnout na Ebay!

Pokud se sem tam podíváte na Vinted, můžete najít forum "Lacné blbosti z Ebay-u/Ali". Upřímně Vám říkám, neotvírejte to, nedívejte se na to a už vůbec nerozklikávejte ty odkazy. :D Na účtě Vám nic nezbude, všechno budete nutně potřebovat a než se nadějete, jsou tři ráno. Každopádně, to bych nebyla já, abych všechno neprověřila a něco nutně "nepotřebovala". Jako například cookies zrcátko, které je naprosto roztomilé. ♥


Vyhlášenou láhev "My bottle", která denně zaplavuje instagram.


A tady se zastavím. Víte, já jsem zrovna ten typ, i když to tak vůbec nevypadá, který by se potetoval od hlavy až k patě. Naprosto odpadávám nad těmi nádhernými pampeliškami, ptáčky a peříčky. No jo, jsem to ale případ. :D Bohužel se to snažím vidět ale reálně, a protože bych naprosto nezvládla bolest z odstraňování leaserem, co víc, ani to tetování, tak mi nezbývá nic jiného, než jen závistivě koukat. Takže jsem potetované rukávy vyměnila za košili a sako a sbohem. Proto je tohle zlaté tattoo taková má rebélie, cha cha. 

A když jsme u zlata, ještě u něj chvíli zůstaneme. Tento naprosto úchvatný skvost jsem objevila úplně náhodou, a to jsem myslela, že se nedá sehnat. Asi nemusím zmiňovat, jak krásně vše doplní, a proto mi bude ctí ho také vyzkoušet.


Minulá mašle z Ebay nevyšla, tak jsem si našla jinou. Blbinky do vlasů mě obecně hrozně lákají, ale ve velké většině v nich vypadám jak vůl blbě. Všechny ty obří čelenky a ozdoby si většinou už nechává jenom na malování, a to proto, aby mi nepadala ofina do obličeje. Tahle mašle mi přijde ale decentní, elegantní, tak proč ne. Ostatně, uvidíte sami. 

New-Women-Multicolor-Satin-Ribbon-Bow-Hair-Band-Rope-Scrunchie-Ponytail-Holder


Bože chraň, aby mi vydržely nějaké sluneční brýle víc než rok. Vždy se rozhodnou svoji životnost ukončit po jedné sezóně a mě pak po ránu čeká oslnivý východ slunce. Na jednu stranu je to sice pěkné, ale raději už hledám. Na Ebay je velký výběr za super ceny, ale co se týče filtrů, tak nevím nevím. Abych si ještě k té mé krátkozrakosti něco nepřivodila. I tak musím ale něco sehnat. Bez debat.


Co se týče kosmetiky, tak tady bude po skromnu. Nedávno jsem totiž objevila zapovězený šuplík, v něž čekal zapomenutý obsah líčidel a po prvotním šoku jsem se rozhodla. Do DM můžu jedině v případě nejvyšší nouze a to pro pudr a řasenku. Nejlépe od Essence a Dermacolu.


Za co chcete momentálně utrácet Vy? Už máte také sestavený svůj jarní wishlist?

Přeji pěkný zbytek úterý! :)

14 komentářů:

  1. Určitě šup na Youtube :P :)
    Pěkný wishlist. :)

    Monča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za podporu, možná se tam brzy objevím. O:) (Kdo ví)

      Vymazat
  2. Super wishlist, láhev My Bottle mám taky v seznamu svých přání. A pokud jde o Youtube, tak musím říct, že i já mám touhu se rozšířit tím směrem, takže ti fandím :)

    Možná jsem se tak narodila... a možná taky ne.... aneb Maybelline ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za komentář Luci, jinak vidím, že My Bottle je fakt oblíbená. :)

      Vymazat
  3. Dermacol Imperial mám a vůbec mi nevyhovuje.. jinak zrcátko je krásný, takový originální

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně nevyhovoval původně, dokonce si pamatuju, že jsem ho označila za nejhorší hrůzu všech dob. No a pak se to nějak změnilo, ani nevím. :D A dík!

      Vymazat
  4. to zrkadielko a tá gumička, samé zlatunké vecičky :)
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
  5. Nový foťák by se mi taky líbil :)

    OdpovědětVymazat
  6. Krásny wish list :) Ja som si ten svoj spravila tak aby som ušetrila a nenakupovala viac ako je nutné.A háadaj čo ? začala som si do wish listu dopisovať položky a škrtať ich ako vybevané len aby som sa necítila previnilo.Ale samotný wish list je skvelá vec. btw : my bottle som si kúpila z aliex a nie som spokojná po čase začala zatekať a smrdieť.
    http://skaiste-kissova.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už jsem to tak jednou udělala, ale snažím se vždy dopředu rozmyslet, co doopravdy chci. Někdy to ale prostě nejde. :D
      A z lahví jsi mě celkem vyděsila, budu se asi nalhávat, že na Ebay mají něco úplně jiného. :D

      Vymazat

Děkuji za komentář! ♥