LUSH HOPPITY POPPITY


Jak si užíváte velikonoční prázdniny? :) Já uklízím, relaxuji, zdobím a prokrastinuju, co to dá. Jednoduše užívám zasloužené volno. Protože je ale velikonoční pondělí za dveřmi, dám Vám dnes tip na skvělý dárek pro oblíbeného koledníka.


Je to malé, voňavé a vykouzlíte s tím úsměv malému, i velkému. O co jde? No přece Hoppity Poppity! ♥

Hoppity Poppity je roztomilý králíček z velikonoční kolekce Lush. Voní nádherně po levanduli a slibuje osvěžující jarní bylinný prožitek z koupele. Navíc obsahuje praskací prášek, který oživí celou koupel.


Hoppity Poppity je druhý balistik, který jsem od značky Lush vyzkoušela. Je to podle mě něco, do čeho se vyplatí investovat, protože je to koupel pro bohy. A tak asi nebude překvapením, že jsem i nyní velmi spokojená. Koupel byla voňavá, příjemná, jemně růžová a čekalo mě i zajímavé překvapení.

Po tom, co jsem Hoppityho dala do vany, začalo postupně něco víc a víc praskat. Ze začátku to bylo takové tiché, ale postupem času to stále víc zesilovalo. Vůbec jsem netušila, co by to mohlo být. Vždyť my přece myši v koupelně nemáme! :D Takže si mě představte, jak panikařím s foťákem v ruce, :D snažím se najít důvod příčiny a mezi tím trnu hrůzou, že se mi buď něco zapálí od svíček, nebo mi spadne foťák do vany. :D  NAŠTĚSTÍ, jsem zhruba po půl minutě zjistila, že to dělá ten nezbedný králík ve vaně a opět šlo všechno jako hodinky. Bohužel jsem si ale nevšimla, že se mi mezitím čočka dvakrát zamlžila, za což se omlouvám, ale znáte to, horká vana je nejlepší. O:)

Ale i tak hodnotím Hoppity Poppity za super limitku, ke které se ráda příští rok vrátím. :)

video


Jak zvládáte Velikonoce? Už se také  "nemůžete dočkat" pondělí? :D

Přeji příjemný zbytek sobotního večera! ♥

6 komentářů:

  1. Je, tak ten vypada paradne :-) Snad se mi taky podari od Lush konecne neco vyzkouset :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Roztomilý :) A tu písničku z videa miluju

    OdpovědětVymazat
  3. jééé, to je super :-) :D.
    Zvu vás všechny na giveaway, ve které můžete vyhrát úžasné sérum na řasy určené pro zhuštění, prodloužení a větší objem řas :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) A na giveaway určitě kouknu! :)

      Vymazat

Děkuji za komentář! ♥