HERBADENT

Jak zvládáte to pěkné počasí, co nás neustále překvapuje v posledním měsíci? Já se především cítím unavená, bez energie a to se bohužel projevuje i na blogu. Doufám, že už začne pořádně svítit, jinak si snad natrvalo, bílá jako stěna, ustelu v posteli a už z ní nevylezu. I tak mám pro Vás ale překvapení, které se již brzy dozvíte a já se nemůžu dočkat okamžiku, až bude ležet na mém stole. Ach, ten osudný den, už aby to bylo tady. Zkusíte uhádnout, o co jde? Než Vám to ale budu moci prozradit, jako první Vám v recenzi představím skvělou pastu, kterou jsem měla možnost vyzkoušet díky portálu Blogerky.cz Překvapila mě, získala si mě, ale více již dole.


HERBADENT je značka českých výrobků pro ústní hygienu s tradicí sahající až do předminulého století. Mezi hlavní hodnoty této firmy patří především složení, tradice, lidé a příroda. Navíc tato pasta neobsahuje fluor ani menthol, což si rozhodně žádá speciální pozornost. 


Vzpomínám si, že zhruba před půl rokem jsem se intenzivně pídila po složení past. Můj bod č. 1 - něco bez fluoru. Řeknu Vám, obrátila jsem kosmetickou uličku v Kauflandě vzhůru nohama, ale nenašla jsem JEDINOU pastu, které by neobsahovala stopy po fluoru. Zklamaná, naštvaná, jsem odcházela pryč s nepořízenou. Nedávno jsem se ale opět dala na bádání a v tu samou chvíli mi byla poskytnuta pasta na recenzi. To je ale náhoda, že? Šťastná, že si konečně přijdu na své, jsem pastu důkladně podrobila mým testům a srovnávala. A jak to dopadlo?

Obal - klasická tuba, která ještě nikomu neuškodila. Kombinace bílé, zelené a oranžové je navíc moc pěkná, takže proč ne. Pro mě je důležité že nikde nevytéká, netrhá se a vím, že mě nepořeže. (Ano,to se mi nejednou povedlo.)

Složení - jak jsem již zmínila, pasta je bez fluoru a přírodní, a tak se nabízí za skvělého pomocníka v předcházení zánětu dásní. Neobsahuje také SLS, takže moc nepění, ale mně osobně to vyhovuje. Znalci by řekli své, každopádně sami se můžete přesvědčit.


Vůně - co mě zarazilo hned na poprvé, byla vůně. Připomíná mi něco sladšího, že by perníčky a pendreky? Zároveň ale koření - rozhodně hřebíček a všemu tomu dominuje výrazný ženšen, který nejde přehlédnout.

Konzistence - klasická pastová, ale trošku jemnější a gelovější. Zvlášť pro menší je to určitě plus. Což mi připomíná, jak jistě víte, malé děti si rády pochutnají na pastě. (Ať se tomu snažíte zabránit, či ne, je to prostě dětská klasika.) Tato pasta by měla být natolik přírodní, že i když ji díte sní, neměla by nadělat takovou paseku, jako klasická. Do jídelníčku bych ji ale nezařadila.

Účinky - první dva dny jsem se s pastou seznamovala. Divila jsem se malému pěnění, užívala si vůni skořice a celkově to byla velká změna. I bez mentholu svou službu plní na výbornou a okolí tak ráno ušetříte šoku. Co je pro mě ale největší záhada, tak bělení. Jsem názoru, že při intenzivním používání této pasty mi zuby zbělaly alespoň o jeden odstín. Zajímavé, že? Americký úsměv to sice nebude, ale i tak to vidím na objev měsíce.


Celkově hodnotím tuto pastu velmi kladně. Voní, plní svou funkci a s klidným svědomím si můžete říct, že děláte něco pro zdraví.

Jak jste na tom Vy? Zkoumáte pečlivě složení, nebo hodíte do košíku první pastu, která je v akci? :)


4 komentářů:

  1. Já střídám Elmex a Sensodyne. Tohle ale vypadá hodně dobře :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Elmex mi taky sedí, ale se Sensodynem jsem se nezžila. Nějak mi ta značka nesedí. :)

      Vymazat
  2. Hezky jsi pojala recenzi, Silvi :-) Já tuhle pastu taky testovala, za chvíli bude na blogu článek :-)
    Byla zajímavá, hlavně to zas bylo něco jiného v porovnání s "obyč" pastami.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc Leni. :) Podle mě to bylo taky právě něco jiného a až napíšeš článek, určitě se přijdu podívat. :)

      Vymazat

Děkuji za komentář! ♥