PRAGUE AND SHOPPING


Pokud jste mě pečlivě sledovali na instagramu, určitě Vám nemohlo ujít, že jsem jarní prázdniny strávila v Praze. Navštívili jsme několik památek, prošli zajímavé místa a samozřejmě se stavili i v obchodech. No a protože se už celý týden těším, až Vám ukážu, co jsem si dovezla, dnešní den je na to ideální.

Užijte si článek! (:

Donuts taštička H&M, Zelená rtěnka Claire's (těšíte se na recenzi? :D Já jo! :D)

2x Body Splash H&M a roztomilé náplasti Ikea (Taky je máte tak rádi? :D)

♥ Rámeček a propisky Ikea

Diáře Lidl

Krabice na kosmetiku Ikea, lepící pásky Ikea

Hrnečky i černé světýlko Ikea - o světýlku padne brzy řeč

Lush ♥ - máte se opravdu na co těšit, protože tady to bude voňavá záležitost několika článků ♥

Šála NY, řetízek Gate

Tričko NY, kalhoty NY, řetízek Gate

Sportovní oblečení Lidl 

A co jste o jarních prázdninách dělali Vy? :)

Přeji pěkný začátek týdne!


10 komentářů:

  1. Krásný nový kousky :) Budu se muset zajít podívat do Gatu, jestli tam nebudou mít taky náhrdelníky v akci :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Do Gatu určitě zajdi, měli tam toho mnohem víc. :) A děkuji! ♥

      Vymazat
  2. Krásné věci za úžasné ceny, paráda :-) Jsem nejvíc zvědavá samozřejmě na Lush :-D

    OdpovědětVymazat
  3. Žiaľ mňa sa už prázdniny netýkajú, ale paradoxne som bola nedávno tiež v Prahe, ja sa tam vždy zastavím v Sephore, pretože tú na Slovensku skrátka nemáme.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak jedině si to příště vynahradit dovolenou. :) A na SK opravdu není? To je pro mě celkem novinka. :D

      Vymazat
  4. Jarní prázdniny sice nemám, ale podobné nákupy a úlovky ve slevách bych si dala líbit kdykoliv. Krásné diářky! Na ty se budu muset podívat :)
    Přidávám si tě do sledovaných blogů. :) http://gatetoneverland.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Já jsem se těd měla narozeniny, takže jsemse taky pěkně proša... :)
    Jinak sis koupila hezké věci :)
    Tvůj blog se mi moc líbí a přidám si tě do sledovaných :)
    Mě můžeš najít na worldbysofi.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to opožděně všechno nejlepší! :) A děkuji! ♥

      Vymazat

Děkuji za komentář! ♥