NOVEMBER, DECEMBER & FEBRUARY CONSUMED


Po velké pauze měsíčních článků si opět jeden dáme. Dnes jsem vybrala Spotřebováno, protože krabice,  která je na tento článek vyčleněná, už začínala praskat ve švech a ráda se jí zbavím. Takže, co jsem spotřebovala za poslední 3 měsíce? :)


Začněme u vlasů. :)

Jako první bych Vám chtěla představit nejvíce kontroverzní šampon u nás doma vůbec. Jedná se o černý Gliss Kur Ultimate Repair. Vůně je stejná jako u ostatních v této řadě, ovšem šampon jako takový je velmi zajímavý. Účelově by měl zastat největší práci na poškozených a suchých vlasech, takže super pro nás, kdo nedáme bez žehličky ani ránu .
Po prvním umytí - světe div se. Vlasy lesklé, voňavé, nadýchané - bylo to až moc dobré. :D Když jsem se ráno probudila, šíleně mě pálila pokožka. Byla celá vysušená, (nedovolím si říct spálená, ale daleko to nebylo) a celkově byla hlava celá zarudlá. Tak koukám jak z jara, co to má být a raději jsem si na sebe nanesla pěknou dávku kokosáku. Při detailním prohlížení jsem si všimla, že nechybí zrádní sulfáti, takže tuším, odkud vítr vane. :) OVŠEM! Sestra má jemné vlasy se sklonem k maštění, a i když jsem ji varovala, nedala na mě a šampon vyzkoušela. Vlasy lesklé, nadýchané, voňavé a podražděná pokožka? Nikde! Takže opět platí, že každý jsme jiný, každému něco jinak sedne a sestra už má doma třetí balení. Takže kdo ví, jestli mám jen já citlivější hlavu, či alergii na určitou složku. Každopádně se u mě celý koloběh opakoval i podruhé, když jsem tomu neřádovy dala šanci, takže za mě Ne, ovšem za sestru Ano. :)

Nivea volume sensation - šampony od značky Nivea nádherně voní a tento nebyl výjimkou. Vlasy dobře umyl, žádné problémy nebyly, ale hodnotila bych ho za průměrný. Ovšem klidně Ano, koupila bych si ho znovu.

Aussie 3 MINUTE MIRACLE RECONSTRUCTOR - produkty od Aussie jsou bezkonkurenční. Těším se, až uvidím DM, protože tenhle zázrak si určitě koupím znovu. Ano


A co z dekorativky? :)

Essence all about matt! - skvělý transparentní pudr. Možná mi trochu vadilo, že kvůli své sypkosti se mi několikrát trochu vysypal, ale jinak si nemůžu stěžovat. Ano, koupím znovu.

Essence mattifying compact powder11 pastel beige - super odstín, nedělal paseku a vydržel jako transparentní. Ano

Essence soft touch mousse 01 matt sand - koupila jsem si ho na doporučení kamarádky. Ze začátku jsem se s ním nemohla sžít. :D Přece jen, byl to můj první pěnový make-up vůbec, a oproti tekutým je rozdíl aplikace celkem dost znát. Když byla ale pryč první čtvrtka, začala jsem ho milovat. Skvěle se roztíral, vždy ho stačilo jen trochu a neflekatěl. Teď bych ho rozhodně zařadila do mé top pětky a pokud bude příště na prodejně, rozhodně ho beru domů! ♥ Ano! 

Elf Waterproof Eyeliner Pen - Elf opět nezradil a tentokrát doručil skvělou fixu na oči. Na to, že byla voděodolná, šla dobře odlíčit, takže také bych koupila znovu. Ano

Gabriella Salvete Giant Full Volume - když jsem nedávno uklízela šuplíky, našla jsem ji zastrčenou úplně bokem. Kdysi jsem jí tam dala, ani nevím proč a zůstala tam. Vzpomínám si, že řasy pěkně natočila, neslepovala, ale s prodloužením to nebyla žádná sláva. Teď už ji myslím nahradila její stříbrná sestřička, kterou se chystám vyzkoušet. Za tuto musím bohužel říct Ne. 

Odlakovač na nehty t. today Penny - kupujeme ho stále dokola a už je to taková rutina. Není nejlepší, ani nejhorší. Prostě tak akorát a vyhovuje mi. Ano


A máme tady sprcháče!

Playboy PLAY IT Pin Up - voňavý Playboy se sladkou vůní společně s pánským podtónem. Vyhovoval mi, seděl mi = koupím znovu. Ano!

Balea Lustiges Duett - pokud máte rády jablka a mošt, ve sprše by jste si pochutnali. Navíc kvůli nízké ceně toho můžete na sebe vypiplat víc a jedna dvě je z Vás jablkový sad. Bohužel je to limitka, tak snad se tento rok ještě objeví! Ano

Bourjouis Wake me! - vůně citrusu nejen provoní celou Vaši koupelnu, ale také rozhodně Vás! Pokud by jste to chtěli přesně, tak hodinová intenzivní vůně na pokožce je jistotou. ♥ Ano!


A co krémy?

Cien Body Butter Mango - taky se Vám zdá, že tělové másla z Lidlu jsou bezedné? Cha! Netrvalo to dlouho a mango statečně padlo. Jak už jsem se zmínila v recenzi na másla, tak jsou bezkonkurenční. Za stovku máte doma hotovou wellness kúru. Ano

Ziaja okurkový pleťový krém - vůbec první krém, který mi skvěle sedl pod make-up. Pleť super hydratoval, voněl a dlouho vydržel. Ano!


A na závěr odličovací zastávka!

Jako tradičně tady máme několik druhů odličovacích tamponků. Úplně zleva je to Evita z Tety, která byla super!, dále Iseree z Lidlu, ty jsou prostě bezkonkurenční a t. today z Penny - dostupné a dobré. No a mokré ubrousky Fiona, kterými utírám všechno možné - ty se hodí opravdu vždy.


A to by bylo, milí Čtenáři, za tři měsíce vše. Čekala jsem toho víc, ale protože sem tam něco vyhodím, tak se číslo zmenšuje.

Čeho kosmetického jste se posledně zbavili Vy?

Přeji pěkný zbytek středy! :)

4 komentářů:

  1. Já jsem se naposledy zbavila včera sprcháče od YR :), jinak se mi taky daří pěkně spotřebovávat. Láká mě vyzkoušet ten krém od Ziaji.
    Sprcháče od Bourjois jsem měla 2 a byly super
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za pěkný komentář Veru, sprcháče od YR musím vyzkoušet! :)

      Vymazat
  2. Musím ťa sklamať, ten Essence púder sa už nevyrába, teda aspoň na Slovensku ho už nemajú, čo je veľká škoda, pretože za mňa to bol proste svetový púder, ktorý som si dala ráno a žiadna mastnota sa nekonoala až do večera, dokonca si dovolím tvrdiť, že by prežil aj celú noc. Áno nahradili ho nesypkou verziou, ale tá už mojej pleti tak nevyhovuje.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak to snad není pravda, proč vždycky vyřadí něco, co je úplně super? :D :( Snad ho vrátí na prodejny!

      Vymazat

Děkuji za komentář! ♥