MY DAILY MAKEUP ROUTINE


Dnes jsem se rozhodla pro update poměrně frekventovaného článku, aneb co všechny si na sebe běžně dám, než jdu do školy.


Než začnu s líčením, pleť vyčistím a nakrémuju. (Momentálně se mi velmi osvědčil krém od Alverde, který vlastně není ani na pleť, ovšem má neskonale mnoho klasů. Super hydratuje, voní a rychle se vstřebává - doporučuji!) Mezitím si dávám čočky a připravuji kosmetiku. Jako první zahladím nedostatky se zlatým korektorem od Dermacolu, který jistě všichni znáte. Poté sjednotím pleť make-upem opět od Dermacolu a lehce zapudruji obličej transparentním pudrem od Essence. 


Abych dokončila práci s pletí, vytvořím lehké opálení s bronzerem od Essence a s růžovými líčky mi pomůže paletka z Tchiba. Obočí upravím paletkou od Essence a rovněž od stejné značky použiji fixátor, který stíny trochu zkrotí a prodlouží jim tak výdrž na celý den.


A pojďme na oči!

Nanesu bázi pod oční stíny a vyberu si paletku. Poslední dobou nosím hodně oči do zlata a neohrnu nos ani nad hnědými kouřovky. I když na to není bohužel většinou čas. Až mám vše hotové, oči rozjasněné, nanesu linku a podle nálady záleží na tom, jestli to bude tekutá, či klasika v tužce. Až vše zaschne a sedne, nalíčím řasy bází (ovšem ne vždy) a použiji řasenku. Momentálně je má oblíbená tato od Astoru.


Obličej znovu zapudruji, teď už trochu víc a vyberu nějakou tu rtěnku. Asi záleží hlavně na náladě, příležitost moc neřeším. Takže, červenou, černou, stříbrnou, růžovou, či nude? Někdy i balzám, ale lesková moc nejsem.


Nezapomněla jsem něco? Snad ne, ale chtěla bych dodat, že pokud Vám chybí báze pod make-up, tak tu také používám. Ovšem zbytečně vysušuje, a ta mi v chladných dnech moc nesedí. :)

Také bych chtěla říct jednu věc. Bez tohoto všeho se klidně obejdu, šla bych ven i nenamalovaná, nestydím se za sebe. Je to ale něco, co mi ten den vždy zpříjemní a nevidím důvod, proč si takovou malou radost odepřít. :)

Přeji pěkný den!


4 komentářů:

  1. Tu řasenku od Astoru mám taky a mě tedy moc hezké řasy nedělá. Už předtím jsem měla řasenku od Astor a to byl taky propadák pro mě.
    Líbí se mi hodně barva rtěnky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ona asi každému nesedne. :) Jinak děkuji! (:

      Vymazat
  2. Krásné fotky, žádný produkt bohužel nemáme stejný. Chci vyzkoušet ten pudr od essence, práší nebo je fakt dobrej? :)

    http://slawarehouse.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si ho nemůžu vynachválit, rozhodně vyzkoušej! :)

      Vymazat

Děkuji za komentář! ♥