EASTER LUSH


Víte co mě opravdu baví? Lush! Tolik barev, vůní a zajímavých kombinací! No a protože mám několik novinek z Prahy, a Vy jste určitě zvědaví, nebudu zdržovat a pojďme se podívat, co se ukrývá v těchto voňavých žlutých překvapeních!


V prvním balíčku se ukrývá Think Pink. 

Jelikož mám ráda růžovou, byla to jasná volba. Omamná vůně vanilky a levandule si mě naprosto získala. Na někoho bude možná balistik trochu moc "princess", ale mně se líbí. No a podívejte na ty roztomilé kvítky! Ty akorát čekají na horkou páteční vanu!




V druhém balíčku se ukrývá Twilight.

Co Vy a Twilight sága? Jste praví fandové? Já rozhodně, a tak nebudu zapírat, že to byl podnět při výběru tohoto balistiku. Ovšem vůně levandule jen potvrdila můj správný výběr a já už se těším, až zažiju pořádnou upíří jízdu!




A pojďme se konečně podívat na něco víc velikonočního! Třeba Hoppity Poppity!

Máte rádi zajíčky? A co k tomu ještě pěkně voňavé? Tak to Vás rozhodně nenechá chladné Hoppity Poppity! Zaskáče si s Vámi ve vaně a je to skvělý velikonoční dárek!




A copak se ukrývá v posledním balíčku? Nasaďte si sluneční brýle, protože s Golden Egg přichází pořádná velikonoční záře!

Tahle zlatonka na mě zářila z pultu už při vchodu do Lushe. Je to pro mě taková třpytivá záhada, protože se opravdu těším, až tenhle balistik vyzkouším.




Co jste si posledně v Lush koupili Vy? :)

Přeji pěkný víkend!

14 komentářů:

  1. Jůů, krása ♥ Nádherné fotky. Já už v Lushi dlouho nebyla :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak jedině navštívit jejich online obchůdek. :) A děkuji moc. ♥

      Vymazat
  2. Vsechny balistiky vypadaji nadherne! :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Zase jsem si poslintala klávesnici:-)) Lush miluji a mám od nich spoustu věcí, ale balistiku ani jednu! Taková hanba:(
    Simushka in Bubblegum

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to se ti povedlo. :D Každopádně alespoň jednu by měl vyzkoušet každý, je to super zážitek! (:

      Vymazat
  4. To je boží, vapadá to krásně! :)

    http://lifewithpett.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Balistiky se mi hrozně moc líbí, ale spíš jako dárek. Sama bych byla lakomá dát tolik peněz za pár koupelí. Když teda pominu fakt, že se stejně spíš sprchuju :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dražší sranda to je, ale podle mě je to skvělá odměna pro sebe sama. :) Jinak já se tedy taky víc sprchuju, ale rjednouc za čas pořádně proženu bojler a napustím vanu až po okraj. :D

      Vymazat
  6. Golden Egg mě zaujalo :)

    Jinak já do Lushe nechodím, protože nejsem z Prahy. Objednávala jsem si dřív nějaké vzorečky a mýdla, ale úplně extra mě mýdla nezaujala. Zaujal mě peeling a pleťové masky :)

    Monča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Peelingy i pleťové masky mají fajn. :) Mně přijde, že od nich je všechno tak voňavé, že snad ani nejde, aby to bylo špatné. :D

      Vymazat
  7. Jéé, tolik roztomilostí do koupelny :) V tomto obchůdku jsem ještě nebyla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak mrkni online https://www.lushcz.cz/. A děkuji! ♥

      Vymazat

Děkuji za komentář! ♥