COOKING AND HAPPY WOMEN'S DAY!


Ahoj!
Jak se máte a co je nového? Já jsem po dlouhých chvílích strávených v posteli nachystala plán blogu, srovnala články a od teď budeme spolu každý druhý pátek vařit! :)

Pro dnešek jsem měla jasnou představu. V neděli je MDŽ, takže rozhodně srdíčko! Ale jak ho udělat? Nemám formu a do obchodu se nedostanu. Brzy jsem ale vypátrala návod, se kterým bych se s Vámi chtěla podělit! 

Takže si připravte zástěru, pustíme se do toho.

Ze všeho nejdřív si vybereme vhodný recept na buchty. Buď vyberte Váš oblíbený, nebo vsaďte na klasiku. Já jsem vybrala tento recept, ale znovu bych se rozhodla asi jinak. Každopádně si připravte dvě těsta. Jedno upečte v kulatém pletu a jedno ve čtvercovém. (Nemusíte mít čtvercový plech, klidně klasický a čtverec pak vyřežte, ale určitě si to změřte :D!)


Vezměte kulaté těsto a rozřežte jej na polovinu.



Poté si čtverec otočte šikmo a dvě půlky těsta k němu přidejte. Mě bohužel těsta pěkně vypekla, a to doslova. Kulaté se upeklo dobře, ovšem čtvercové kypřící prášek asi nepodporuje, protože mi vůbec nevykynulo! Sice mě to pěkně rozhodilo, ovšem protože se nevzdávám (a to jako nikdy), řekla jsem si, že to musím zpravit. Takže jsem čtvercovému dala sbohem, rozřezala ho ke kafi a vzala si do parády kulaté. Bohužel už z toho nebude srdíčko, ale zachránit se dá vše! :)


Takže přišel na řadu krém. Hledala jsem něco hustějšího, ale zároveň jednoduchého. Nakonec to vyhrála kombinace tvarohu, cukru a smetany, která je jednoduše super!


No a tady je konečný výsledek. Nakonec musím říct, že se mi to nezná natolik tragické, jak to původně vypadalo. Buchta-dort se chladí na víkend a já jen doufám, že příští recept dopadne lépe.

No a na závěr? Všechno nejlepší, ŽENY!


#MDŽ#Shades-Of-Silvie#♥

8 komentářů:

  1. Anonymní2:53

    Krásný dort♥

    OdpovědětVymazat
  2. Ten nápis MDŽ mě pobavil :D Hezký nápad!
    JInak tobě taky přeju všechno nejlepší k svátku, ženo:)
    ...//Instantní krása//...

    OdpovědětVymazat
  3. to je krásne! :) si šikovna a MDŽ je originalne ! :)

    pokiaľ chceš budem veľmi rada ak sa zapojiš do moje giveaway o dva nahrdelniky a náušničky :)
    Giveaway!!!!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! ♥