BABY LIPS GIVEAWAY


Milí Čtenáři, protože si Vás velmi vážím a těší mě každý nový příchozí, rozhodla jsem se Vás odměnit a uspořádat jarní Giveaway.

O co soutěžíme? :)

Pomerančový sprchový gel Balea
Baby Lips Intense Care
Baby Lips Mint Fresh

Podmínky této Giveaway:

1. Být stálým čtenářem na blogu.
2. Být stálým čtenářem na mé Facebookové stránce.
3. Být z ČR, SR.
4. Napsat mi Váš mail, abych Vás v případě výhry mohla kontaktovat.
5. Na závěr mi napište, co Vám za poslední dobu udělalo největší radost. :)

Giveaway ukončím 1.5.2015 o půlnoci a výherce bude vylosován pomocí Randomu.

Přeji hodně štěstí, Krásky! ♥


62 komentářů:

  1. Sleduji jako kate :)
    Nejvíc mi udělalo radost to, že mamka je už zase zdravá a že už nemá žádné zdravotní problémy :)
    ivanapavelkova1980@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Sleduji :-) Mail mám na seznamu: USedmikrasky
    V poslední době mám radost (a jsem překvapená) z toho, že ačkoli na blogu nejsem tak aktivní jako dřív, stále mi přibývají odběratelé.

    OdpovědětVymazat
  3. Sleduji :)
    kajush.01@centrum.cz
    Poslední dobou mi radost dělá kamarád :))

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj, sleduji, jako Erika Uchytilová. eriuchytilova@gmail.com
    Poslední dobou mi dělá radost rodina a to, že se stále mohu učit nové věci a zlepšovat se.

    OdpovědětVymazat
  5. Sleduju :)
    kristy.uhrova@seznam.cz
    Radost mi délají některé známky ve škole :)

    OdpovědětVymazat
  6. sleduju :)
    pett.turonova@gmail.com
    naposledy mi udělal největší radost Wreck this journal, hrozně mě baví plnit úkoly plné nápadů :)

    OdpovědětVymazat
  7. gfc ervulenka, fb eva richterova
    ervulenka@seznam.cz
    počasí :)

    OdpovědětVymazat
  8. sleduji pod tímto účtem :)
    fb: Jijinka Horáková
    jirina.h1997@seznam.cz

    prstýnek jako dárek :)

    OdpovědětVymazat
  9. Téda, babylips mánie mě nepostihla, ale ráda bych je vyzkoušela, zkusím si je tedy vysoutěžit :-) V poslední době mi dělá radost můj přítel, mám novou práci a je mi velkou oporou, stále něco vymýšlí aby mě rozptýlil a to mě velmi těší :-)
    Sleduji přes GFC i FB pod jménem Klára Komrsová
    Přeji krásný nedělní večer! k.komrsova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  10. Naposledy mi asi největší radost udělala růžička od přítele :) Byla jen tak, protože mě má rád :) takové věci mi vždy udělají strašnou radost. Vím je to klišé, ale fakt mi tyto maličkosti dělají radost, samou láskou bych ho potom snědla :D

    Sleduji :)

    PruchovaAdela@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. ahoj sleduji ti tě jako sistershood a největší radost mi udělala oslava s mou rodinou, kterou vždy moc ráda vidím
    sistershoods@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  12. FB i GFC: Petra Hozová
    PetraJ.Hozova@seznam.cz
    Největší radost mi udělalo, že jsem konečně dodělala maturitní práci. Ještě větší radost budu mít až jí obhájim.. :)

    OdpovědětVymazat
  13. Sleduji všude jako Markéta Králová, macu@seznam.cz
    Velkou radost mi dělali hezké jarní dny, kdy jsem mohla být s dětičkama venku na sluníčku :-)

    OdpovědětVymazat
  14. Ahoj, sleduji zde i na fb jako Šárka Beranová, sabera@hotmail.cz
    Mě poslední radost udělal včerejší mazanec, který jsem upekla a byl moc dobrý:)
    Šárka

    OdpovědětVymazat
  15. Sleduju tě :)
    evicka-mal (@) seznam.cz
    největší radost mi dělá moje rodina, která mě ve všem podporuje a motivuje mě, obzvlášť teď, když mě čeká maturita a rozhodování, co dál v životě.

    OdpovědětVymazat
  16. GFC: Julie Kročová
    FB: Julča Kročová
    juliekrocova@seznam.cz
    Nejvíc mě potěšil asi můj pobyt v Belgii, se školou.. Prostě se mi tam líbilo, no.. :D

    OdpovědětVymazat
  17. GFC, FB: Lucia Balintová
    lucinkabalintova@gmail.com
    V poslednej dobe ma najviac potešilo, že mi prišli konečne objednané knihy a môžem sa pustiť do čítania. :)

    OdpovědětVymazat
  18. GFC: ZdeňkaM
    FB: Denika Abomination
    zdenkamartinakova@gmail.com
    Radost mi v poslední době dělá počasí. :)

    OdpovědětVymazat
  19. Ahoj :)
    GFC- Dasa Frantova
    FB- Dasa Frantova
    dasafrantova@gmail.com
    radosť mi robí pekné počasie alebo nejaká nová vec :)

    OdpovědětVymazat
  20. GFC, FB: Veronika Tomášková
    email: fakynn.blog@centrum.cz
    Po strašně dlouhém trápení s rozbitým a hrozným mobilem, jsem si konečně koupila nový a mám z toho maximálně obrovskou radost. :)

    OdpovědětVymazat
  21. GFC a FB: Marcela Čonková
    email: marienka26@centrum.sk
    V poslednom čase radosť bohužial nič :( ta bude až ked bude dopísana diplomovka :)

    OdpovědětVymazat
  22. Sleduji přes FB i přes GFC jako Klára Odehnalová.
    theclairebiebs@gmail.com
    Napadají mě jen věci, které mi radost neudělaly... Prožívám teď horší období, moc se mi nedaří ve škole ani v životě, ale určitě to bude časem lepší.

    OdpovědětVymazat
  23. Dělá mi radost můj skvělý maličký synovec. :)

    GFC: Mycakestyle1
    FB: Pavla Kostková
    kostkova.pavla@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  24. GFC a FB: Monika Indráková
    indrakova96@email.cz
    Radost? Ani nevím, už mě hodně dlouho nic nepotěšilo.. spíš bych mohla vyjmenovat spoustu věcí, které mě štvou.
    Btw. ten sprcháč je super, krásně voní !

    OdpovědětVymazat
  25. Krásná Giveaway :)
    Přes GFC sleduji jako Lucie Martináková a na FB také :)
    lucie.martinakova@email.cz
    A co mě v nejbližší době nejvíc potěšilo? Že jsem si konečně koupila knížku Body Book o které jsem snila už dlouho :)

    I jeden šperk dodá mnoho krásy ♥

    OdpovědětVymazat
  26. GFC - Lucka Štěchová
    FB - Lucka Štěchová
    Lucie.stechova3@gmail.com

    Udělali mi radost dobré známky ve škole a můj kluk:)

    OdpovědětVymazat
  27. největší radost mi dělalo to,že konečně vylezlo sluníčko a vypadalo to na jaro,bohužel se to ted pokazilo a tak týden už sněží a hrozně fouká a prší :(,ale i tak se těším,až sluníčko zase vyleze :)
    gfc i fb-Jana Svobodová
    janulka.9@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  28. sledujem ťa cez FB aj cez GFC :)
    razcestie69@gmail.com

    Ak mám byť úprimná, najväčšiu radosť mi spravil zemiakový šalát, ktorý sme mali pred pár dňami.

    OdpovědětVymazat
  29. GFC: Patrícia Klimentová
    FB: Paťka Čau
    patkaklimentova@gmail.com

    Mne urobilo radosť naposledy to, že som sa opäť dala dokopy s mojím priateľom :)

    OdpovědětVymazat
  30. GFC: Terka Černá
    FB: Teruš Černá
    E-mail: Te-ri-nka@seznam.cz
    Dnes mi udělalo radost, že jsem udělala zkoušky na vizážistickým kurzu. :)

    OdpovědětVymazat
  31. GFC: Katii
    FB: Katka Bílková
    katiiphotography@gmail.com
    Největší radost mám ze získání řidičáku :3

    OdpovědětVymazat
  32. gfc: Teri Vopatová
    fb: Teri vopatová
    terinkav.7@seznam.cz
    dneska se mi povedlo brownies to mě dokáže potěšit:)

    OdpovědětVymazat
  33. 1.ano
    2.ano
    3. blogbynixx@seznam.cz
    4.To že se moje babička vyléčila z vážné nemoci:)

    OdpovědětVymazat
  34. Řekla bych, že mi dělá radost počasí, ale poslední dny tomu tak bohužel už není a to, že jsem nevyhrála DM box mě taky zrovna nepotěšilo :-D Ještě že mám přítele, který mi dělá radost pořád :-) (i když... :-D)

    GFC : Whatever
    FB : Žaneta Kovářová
    zakov77@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  35. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  36. Sleduju :) worldbysofi@gmail.com
    Mě v poslední době udělalo rados spousta věcí. Poprvé jsem vyzkoušela Lush, koupila jsem si Vans boty, waveboard a hodně věcí z mého milovaného Tally Wijlu :)

    OdpovědětVymazat
  37. hotovo .)
    tynka.kosulicova@seznam.cz
    v poslední době prožívám dost těžké období takže mi vždycky udělají radost moji přátelé :)

    OdpovědětVymazat
  38. Sleduju: Zuzana Nováková
    Největší radost mi dělá každodenně můj přítel :)
    mail: novakovazouza@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  39. Podmínky splňuji :)
    lenka.hadravova@seznam.cz

    Radost mi dělají chvilky strávené s rodinou a přítelem :)

    OdpovědětVymazat
  40. Sleduju jako : Edita Balnohová i na fb:)
    email : edi.bal@seznam.cz
    Já jsem nejšťastnější a radost mi udělá jakákoliv maličkost <3 ale tu největší radost způsobuje přítel :)))

    OdpovědětVymazat
  41. GFC Netty Vanity
    netty.vanity@gmail.com
    Tos mě trochu zaskočila, poslední dobou mám nějaké pochmurné období. Ale asi jsem měla velkou radost, když jsem sehnala vysněnou košili na netu za pár šupů :))

    OdpovědětVymazat
  42. GFC: sabča
    Fb: Sabina Mikulášková
    sabina.mikulaskova1@seznam.cz
    Normálně mě skoro vůbec nenapadá co mi udělalo radost. Moc toho k radování poslední dobou není. Ale asi když mi sestra jen tak koupila perníkové srdíčko :).

    OdpovědětVymazat
  43. gfc tento ucet
    fb Nikola Benková
    n.princess@azet.sk
    mne urobilo radost to ze mam 18 !!! :D konečne :D
    Sweet Lollipop Queen

    OdpovědětVymazat
  44. Sleduji a jsem z ČR :)
    Terri.Zemankova@email.cz
    Dneska jsem poprvé v životě vyhrála v nějaké giveaway tak jsem moc nadšená, protože já moc štěstí nemám jak v soutěžích tak ani v životě. :(

    OdpovědětVymazat
  45. Sledujem a som zo Slovenska :)
    e-mail: zerilixd@gmail.com
    No a najviac ma potešili predsa prázdniny :3 ;)

    OdpovědětVymazat
  46. gfc: Júlia
    fb: Júlia Domin.
    email: juliadreams@centrum.sk
    Mňa najviac potešili sviatky, všetci sme boli spolu a všade bolo kopec jedla. Aj keď počasie mohlo byť lepšie, ale aspoň bolo veselo :D.

    OdpovědětVymazat
  47. Fb-Dana Vyky
    GFC-V vyky
    E-mail:dainny@seznam.cz
    potěšily mě balíčky,které jsem si objednala pře internet a samozřejmě volnoo :)

    OdpovědětVymazat
  48. Sleduji všude. :)
    email: diaryofagirlythings@seznam.cz
    Potěšilo mě, že se mi povedl test z fyziky, což jsem vůbec nečekala + mi dělá denně radost můj přítel. :)

    OdpovědětVymazat
  49. Cecílie Kročová
    cecilkakrocova@gmail.com

    Pojedu na utubering a v neděli jedu do Německa <3

    OdpovědětVymazat
  50. GFC: tento účet,
    FB : Elegante Cat
    email : natalia.mala101@gmail.com :)

    OdpovědětVymazat
  51. herolilly31@gmail.com
    Keď som bola s mojim psom :D <33333

    OdpovědětVymazat
  52. GFC - Dinky
    FB - Diana Dinky
    dinkyka@gmail.com
    Mne naposledy spravila radosť moja fenka - ale tá mi ju robí každý deň a oslava narodenín mojej babky :)

    OdpovědětVymazat
  53. v posledni dobe mi udelalo nejvetsi radost,že jsem prijata na stredni skolu :)
    mail: anetamazikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  54. splněno :-)
    Největší radost mi udělalo to, že mě přijali na školu.
    tecernare@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  55. klarka.andelova@seznam.cz
    Největší radost mi v poslední době udělalo to, že mi přítel nechal vyrobit náramek s jeho jménem :)

    OdpovědětVymazat
  56. paulinka.liskova@gmail.com
    Mne urobilo radosť:
    1.V škole mam dobré známky
    2.mojej tete sa narodilo bábätko (je to dievčatko a volá sa Marína)

    OdpovědětVymazat
  57. GFC, FB: Dominika Hírešová
    dominika.hiresova@gmail.com
    Mne najväčšiu radosť urobilo to, že mám úplne super známky v škole čo sa nestáva často a to, že je konečne teplo :) <3

    OdpovědětVymazat
  58. sleduji přes GFC i FB :)
    meggynapravnikova@seznam.cz
    největší radost mi udělalo asi to, že už je konečně teplo a hezky (i když tenhle týden zrovna ne :D)

    OdpovědětVymazat
  59. sleduji gfc i fb
    everoniczka@seznam_cz
    co mi udělalo radost? Asi lístek na koncert mé milované kapely, který jsem si koupila ze své úplně první výplaty :)

    OdpovědětVymazat
  60. Největší radost mám z hezkého počasí a zítřejšího volného dne.
    GFC langmaierova1
    FB Martina Langmaierová
    langmaierova1@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  61. GFC & FB: Lenka Ďurčeková
    lenka.durcekova@gmail.com
    V poslednej dobe mi urobili veľkú radosť knihy z bookdepository, najmä A walk to remember od Nicholasa Sparksa, a tiež návšteva Božieho chrámu a hra na orgáne. :)

    OdpovědětVymazat
  62. GFC Denisa Slobodová
    FB Andi D Voilá
    denisa.slobodova@centrum.sk
    Radosť mi spravila plateka Urban Decay Naked on the Run, ktorú som ukoristila v zľave na feeluniqe :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! ♥