HAPPY VALENTINE'S DAY!

Určitě si pamatujete z minulého roku, že Valentýna nijak extra neslavím. Dokonce jsem se zmínila o 10 bodech, proč je "lepší být single". S trochou nadsázky mi teď přijde článek úsměvný :D, i když si stále stojím za svým. Tento rok se tedy nedočkáte žádných faktů, či jakýchkoli TAGů, ovšem v několika fotkách zachycených Valentýn podle mě (a 50 Shades :D).

Na závěr bych Vám Všem chtěla popřát krásného Valentýna. Ať už jste se svým milým u praskajícího krbu, či single u romantického filmu, užijte si krásný zimní den! ♥





10 komentářů:

  1. Pekne fotky :-) Valentyna oslavujeme s pritelem vyvalovanim se v posteli :-D Moc to neresime, mozna vecer zajdem na veceri, ale i tak je to podle me takovy mily den, kdyz nekdo ciste nevidi jen ten mainstream, ale pojme to po svem :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to máte super! :) A děkuji! ♥

      Vymazat
  2. Ty tanga jsou super :D

    OdpovědětVymazat
  3. Ďábelské prádlo :D Kamarádka navrhla, že na ten film půjdem, tak jsem ji hned odkázala do patřičných mezí, abych z toho pak neměla celoživotní trauma (nebo vyhozené prachy za vstupenku) :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alee, podle mě to za ty peníze určitě stojí! Brzy budu psát článek, tak pak určitě mrkni! :D :)

      Vymazat
  4. Anonymní19:18

    Yep, krásné T.
    Hezkého Valentýna :D ♥ -> https://www.youtube.com/watch?v=h3udsxbzY-M
    Nell

    OdpovědětVymazat
  5. Tanga jsou opravdu pěkná :) Ale ještě hezčí by pro mě osobně byly se stříbrnými detaily :)


    ♥ Monča ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mrkni v NY, myslím, že stříbrné měli. :)
      A děkuji! ♥

      Vymazat

Děkuji za komentář! ♥